DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cateva probleme, ..din cele multe - D1300

Marius-Costelus
post 19 Jul 2006, 18:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




Va salut pe toti!

Am cumparat si eu o Dacie 1300 din '78 si as dori sa ma lamuriti cu vreo 2 chestiute daca se poate.

1. Bara de pe spate e crapata pe verticala (parca ar fi vrut sa se rupa in 2) si se vede destul de bine.. ma gandeam sa pun un spoiler in loc.. dar in acte nu am trecut si "imbunatatiri 1310". As avea probleme la ITP daca fac asta?

2. Lampi de march-arriere (parca asa zicea cineva printr-un topic ca se scrie) nu are masina pe ea. Stie cineva daca trebuie sa ii pun? (mecanicul la care am mers a zis ca nu stie)

3. Imi scapa lichid din CV, pe la imbinaturi (a zis mecanicul ca probabil a fost cutia desfacuta). Pot face ceva in privinta asta fara sa fie "data cutia jos" ?

4. Pe bord am am atasata o placa cu 3 indicatoare: temperatura apa (nu a mers si nu merge niciodata-asta e), incarcare baterie (merge) si presiune ulei-aici iar e problema: cand pornesc am presiune aproape 6 (sau pe acolo), la ralanti.. cand o turez.. scade proportional cu turatia pana sub 2, dar martorul de presiune nu se aprinde decat cand pun contact si mai "sta" aprins un pic (1-2 secunde dupa ce pornesc). In concluzie parca ar merge "pe invers"..asa ca am umblat eu la el biggrin.gif si a mers o perioada scurta ok (ralanti oleaca peste 2.. crestea proportional cu accelerarea).. dar acum iar a inceput sa merga "pe invers". Pe el scrie Jaeger, credeam ca e f bun.. sfaturi?

Cu mentiunea ca sunt un utilizator nou al acestui forum va rog sa-mi scuzati eventualele greseli de exprimare si
va multumesc anticipat pentru raspunsuri.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV07DEF
post 20 Jul 2006, 11:22
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 18 July 06




in legatura cu bara nu trebe sa ai trecut in talon imbunatatiri de dacia 1310 dar in caz de accident sau mai bine zis tamponare sa stii ca asigurarea nuti plateste spoilerul doar daca e trecut in talon
iar lampile de mers inapoinu trebe sa le ai obligatori daca asa a iesit masina din fabrica nu ai ce sa faci


--------------------
DACIA 1300 1977 LUX - BVO7Dxx
nu am frana ori ce as face,am schimbat absolut tot,stie cineva ce este de facut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV07DEF
post 20 Jul 2006, 11:27
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 18 July 06




iar in legatura cu cutia ----daca pierde pe la simeringurile de la planetare poti sa faci ceva fara sa dai cutia jos-----------dai planetarele jos si inlocuiesti simeringurile dar ai grija e destul de complicat ptr a da jos iti trebe o cheie speciala dar daca nu o ai incearca cu o surubelnita de forta ---------------AI GRIJA SA INUMERI TURELE LA PIULITA CARE TINE SIMERINGUL SI CAND IL PUI LA LOC INFILETEZI ACELASI NR.


--------------------
DACIA 1300 1977 LUX - BVO7Dxx
nu am frana ori ce as face,am schimbat absolut tot,stie cineva ce este de facut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau23r
post 20 Jul 2006, 11:47
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 July 06




despre indicatorul de ulei e f bun, ai presiune 6 cu motor rece, normal dacia la relanti are pres 0,7 atm , iar la drum intans nu iti va trece de 2 e normal


--------------------
dacia 1310 tx 1994 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius-Costelus
post 20 Jul 2006, 12:53
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 9 June 06
From: Iasi




In legatura cu spoilerul-bara am inteles - se poate (desi nu credeam) icon_mrgreen.gif

Lampile de mers inapoi - masina nu pare sa fi avut asa ceva vreodata (sub triplele alea de D1300 nu e chituit si nu sunt gauri de prindere sau altceva care sa lase impresia ca ar fi fost asa ceva vreodata acolo.
Poate mai are/stie cineva model din '78 daca din fabrica a plecat masina fara lampi de mers inapoi?

La CV mecanicul a zis ca imi scapa pe la imbinari nu pe la simeringuri sau planetare (cum vazusem un post pe aici). Fostul proprietar a zis ca a incercat sa puna niste Poxipol (sau ceva de genu) si sa ii fac si eu la fel. E bun asa? ca mie nu imi pare, dar nici n-as vrea sa mi se dea CV jos. sad.gif

Iar la indicator am sa fiu mai atent, dar am impresia ca daca masina e scoasa din viteza si o accelerez indicatorul ajunge aproape pe 0 .. eu credeam ca daca o accelerez ar trebui sa creasca presiunea.. nu credeam eu bine?


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala 1.4MPI - IS-08-KTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 19:39
Forum Renault