arcurile fata
![]() ![]() ![]() |
arcurile fata
lusso |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005-Preference
- BZ05RRS
|
|||
alinakes |
![]()
Post
#2
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Dupa spusele lor am inteles , dar dupa spusele tale cam ce s-a intamplat ?
Cam greu de crezut ca asa deodata a iesit arcul ala de acolo fara sa ii faci nimic ! Cumva vr'un pic de off-road ? Vreo frana pusa la o viteza maricica cand ai vazut ditamai groapa in fata ta si ai franat exact in groapa ?! Pana la urma ce s-a intamplat in service , s-a rezolvat ? Se pare ca ai stilul de condus un pic cam sportiv ( sport off-road ) dupa cum povestesti de vechea dacie ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
mihaib32nfs |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 January 05 ![]() |
nu frate dar romania este plina de gropi ce dracu facem luam scutere nu si numai avem probleme cu multe alte subansamble dacia
|
--------------------
dsn/hyundai elantra
clima/exclusiv
2001/2012
- b86rzv
|
|
lusso |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 June 06 ![]() |
Crede-ma ca nu conduc sportiv si nici off-road nu fac cu ea.Este posibil sa fi calcat frana in momentul in care am luat vreo groapa,dar asta insemna sa franez brusc si sa blochez roata.Nu stiu ce sa m-ai zic,problema este ca s-a stricat prea usor.In fine,acum este ok.Referitor la daciile vechi,ideea era ca le bagai cam peste tot,erau muncite.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005-Preference
- BZ05RRS
|
|
history |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 06 From: Craiova ![]() |
Arcurile nu ar trebui sa se deplaseze din pozitia normala de lucru in nici o situatie. Nu-l blamati pe cel patit, sa speram ca este doar o intamplare nefericita care nu ni se va intampla si noua!
Oricum, cred ca nu a fost o problema sa-l repuna in pozitia normala. |
--------------------
Citroen
C4
2009
- DJ-26-DIN
|
|
Dsign |
![]()
Post
#6
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ligheanul meu a patit multe in cei aproape 2 ani de viata si 42 000 km... chiar si off-road-uri... inca n-are astfel de probleme, deci a fost o exceptie, probabil vreo zi in care un mecanic de pe banda de montaj a fost cufurit si nu a montat arcul bine
![]() This post has been edited by Dsign: 4 Sep 2006, 07:48 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
tomycta |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
Nici eu nu cred ca problema ta cu arcul, e din cauza masinii...
Conducatorul cred eu ca este de vina.. Daca incepi cu scarturi, liniute.. si alte nebunii etc... stai linistit ca indiferent ce masina ai avea nu are viata lunga in ritmul asta... Daca mai iei si niste gropi, daca mai si blochezi roata franand in timp de treci peste o denivelatie... atunci e vina ta cu siguranta. Eu nu zic sa nu o calci, calca acceleratia, tureaz-o, mergi cu viteza, dar nu iti bate joc de masina... Treaba ta... Fii sincer si zi-ne de fapt ce ai facut, de ai probleme la arc???? Eventual cine a mai condus masina??? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Imi explica si mie cineva de ce nu trebuie sa intri in gropi cu roata blocata?? Daca s-ar invarti roata, s-ar dispersa mai bine socul loviturii ??:-/
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
2005 Laureate
- NT - 45 - BOG Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
oris |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 19 October 05 From: Craiova ![]() |
Imi spune si mie cineva despre ce fel de "arc" este vorba? Amortizorul cumva?
Nu de-alta, da' cred ca am si eu aceiasi "problemuta". This post has been edited by oris: 6 Sep 2006, 07:36 |
--------------------
Logan
1.5 dCi
2005 - Laureate
- DJ-76-TNT Time is money ...
|
|
lusso |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 25 June 06 ![]() |
QUOTE(tomycta @ 5 Sep 2006, 16:42) Nici eu nu cred ca problema ta cu arcul, e din cauza masinii... Conducatorul cred eu ca este de vina.. Daca incepi cu scarturi, liniute.. si alte nebunii etc... stai linistit ca indiferent ce masina ai avea nu are viata lunga in ritmul asta... Daca mai iei si niste gropi, daca mai si blochezi roata franand in timp de treci peste o denivelatie... atunci e vina ta cu siguranta. Eu nu zic sa nu o calci, calca acceleratia, tureaz-o, mergi cu viteza, dar nu iti bate joc de masina... Treaba ta... Fii sincer si zi-ne de fapt ce ai facut, de ai probleme la arc???? Eventual cine a mai condus masina??? Esti Toma necredinciosul.In primul rand am o varsta la care nu imi arde de liniute sau plecari cu scartaituri.In al doilea rand o protejez f.mult avand in vedere ca am de platit rate la ea mult timp.Am m-ai zis si repet:este posibil sa fi franat,mai bine zis redus viteza f.mult cand am vazut groapa in ultimul moment,dar nu am blocat roata nici o data.Mi-am dat seama ca este ceva in neregula cand am fost nevoit sa reduc de la 80km la aproape 20-30 in cativa metri cand a aparut un prost in fata.Specific-fara sa franez sa blochez roata.In acel moment am auzit o pocnitura pe fata.Explicatia am aflat-o dupa aceea.Fiind arcul sarit iar toata greutatea masinii s-a dus pe fata la franare,arcul agata de oala in care este el.Cred ca nu are rost sa intram in polemica atat pe acest caz,ideea era sa vad daca a m-ai patit-o cineva si sa aveti grija sa nu o patiti si voi. |
--------------------
Dacia
Logan
2005-Preference
- BZ05RRS
|
|
Sony |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nu conteaza daca ai blocat roata sau nu. Important este ca ai franat in timp ce intrai in groapa!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(e.so!id @ 5 Sep 2006, 23:57) Imi explica si mie cineva de ce nu trebuie sa intri in gropi cu roata blocata?? Daca s-ar invarti roata, s-ar dispersa mai bine socul loviturii ??:-/ Intr-adevar, e vorba de fizica aici, de fortele care apar, de sensul lor, etc. Insa ideea e ca daca intrii in groapa cu roata blocata (si iesi, daca mai poti) solicitii articulatiile, anvelopa, janta extrem de mult. Atunci cand intra roata in groapa si trebuie sa iasa intampina marginea (buza) gropii si apare socul ... tendinta rotii e sa se rostogoleasca si sa iasa din groapa, dar ... daca ea e blocata in momentul cand intalneste "buza" gropii iti dai seama ce se intampla ... socul este extrem de mare. Ideea este ca atunci cand ai nesansa sa intalnesti o groapa pe care nu o poti evita, sa franezi puternic inainte si sa eliberezi frana complet inainte de a intra in groapa. Succes! ![]() |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
Sony |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Eu cred ca cel mai mult soliciti amortizoare, bascule si altele de pe la trenul de rulare, nu janta sau anvelopa. Astfel apar niste forte de forfecare prin anumite parti.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:05 |