Pana..., nu stiu ce sa fac
![]() ![]() ![]() |
Pana..., nu stiu ce sa fac
dandrei |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|||
pastrama |
![]()
Post
#2
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Daca ti-a facut-o cum trebuie, poti sa mergi linistit cum vrei.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
walleye |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
daca a fost dop de tip S, poti sa bagi fara probleme; daca a fost dop de tip P ai doua posibilitati: a vulcanizat-o intern cu penetrare externa, n-ai probleme, tine. a vulcanizat-o extern cu penetrare interna, doua zile trebuie sa circuli cu viteza redusa si daca se poate sa incingi cauciucul, ia exemplu de la aia de formula unu, cum serpuiesc ei pe pista.
evident, s-ar mai putea sa-ti fi facut o vulcanizare ablativa, caz in care ideal ar fi sa lasi masina in garaj vreo trei zile, poti sa iesi cu ea si dupa o zi sau in extremis, imediat, dar creste riscul de a ceda reparatia. ar mai fi posibilitatea (redusa, sint putine ateliere in romania care utilizeaza tehnologia asta) sa-ti fi vulcanizat anvelopa cu sfincter retractil; in acest caz, poti umbla linistit, dar trebuie s-o umfli cu azot la maximul presiunii admise. in final, depinde si de petec. daca e simplu, n-ai probleme; daca e inteligent, trebuie sa-i lasi o perioada de adaptare sa se obisnuiasca cu stilul tau de condus, sa poata sa astupe mai bine gaura. daca e petec anamorfic, din nou ai putea sa circuli cu presiunea marita in roata. daca e petec viscos, se aplica faza cu tinutul anvelopei calde. atentie! petecele pot avea caracteristici combinate, adica simplu + anamorfic, inteligent + viscos sau un combo uzual, simplu + inteligent + viscos. dupa cum vezi sint o gramada de variabile, cel mai bine ar fi sa mergi la vulcanizare si sa-i intrebi pe cei de acolo a) tipul vulcanizarii b) tipul petecului si c) sa-i ceri sa-ti dea documentatia la petec si operatia de vulcanizare, au ei niste standarde dupa care lucra. cere fisa JOO-2328 pentru vulcanizare si anexa ZPU-70 pentru petec. succes! This post has been edited by walleye: 31 Jul 2006, 17:31 |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#4
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Moamaaa.... asta zici ca-i tehnologia de vulcanizare de la NASA dupa reintrarea in atmosfera!
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
bolidu |
![]()
Post
#5
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Alo bai am facut pana sunt pe camp noroc ca am un laptop cu internet wireless la mine ca sa va intreb cum se da roata jos ?!?!?!?!
![]() ![]() |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
teodor |
![]()
Post
#6
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Maica da le cunosti neneica!
Pai eu la SLZ nu am facut nici o pana, dar la nou masina (asta din semnatura) am pus-o de 2 ori in 5 zile, si sa mor io daca m-au zis aia pana la ce viteza sa merg. E adevarat ca penele le-am facut prin Buzau......dar o sa ii intreb de fisele alea sa vad ce mutre o sa faca ![]() ![]() Pe Dacia berlina a lui fratele meu, am facut 2 pene, una dupa alta la aceeasi roata, naspa e cand ai pe rotile motoare, cauciucul ala lam aruncat dupa inca o pana urata , o taietura pe linia de tramvai(ciupitura). |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
|
|
b64chr |
![]()
Post
#7
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Penele sunt aceleasi la toate masinile, SLZ nu se comporta diferit de alte masini, se muta la Diverse.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Ant |
![]()
Post
#8
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Alooo ce masini cu pene ai vazut tu ?
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
dandrei |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(bolidu @ 1 Aug 2006, 01:00) Alo bai am facut pana sunt pe camp noroc ca am un laptop cu internet wireless la mine ca sa va intreb cum se da roata jos ?!?!?!?! ![]() ![]() Esti cam nou aici...nu prea am chef de glume sa stii...ti-e chiar nu ti-am cerut parerea... QUOTE(b64chr @ 1 Aug 2006, 10:51) Penele sunt aceleasi la toate masinile, SLZ nu se comporta diferit de alte masini, se muta la Diverse. Ma scuza-ti...nu stiam unde sa postez...imi pare rau...pute-ti sa inchide-ti topicu...ca vad ca o dam in diverse cu altii... |
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:01 |