Era sa uit - revizie 10.850 la Adras Militari.
![]() ![]() ![]() |
Era sa uit - revizie 10.850 la Adras Militari.
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|||
Lynu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 April 04 From: Iasi ![]() |
[quote] am remarcat o "pierdere" brusca de putere undeva in primii 50 km de cind am iesit din service. Din pacate nu am apucat sa ma dumiresc pe moment ce si cum, a trecut repede si nu a mai aparut dupa aceea niciodata. Ma roade insa curiozitatea. Astept specialistii.
ce vrei sa zici cu pierdere brusca de putere? ma intereseaza ca si eu cateodata la a mea SLZ mi se parea ca trage f greu (parca mergea franata)? Nu vroia mai mult. S-o fi suparat pe mine ca nu o spal ![]() |
-------------------- A face pe prostul la timpul potrivit e cea mai mare întelepciune. (Cicero)
|
|
Marty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Cu pierderea aia brusca de putere m-am luptat si eu toata vara trecuta! Mi-au zis ca e de la A/C da' n-are nici o legatura! Cind pornesc A/C, imi scade puterea, dar nu in halul ala. Am observat ca faza asta se intimpla mai mult cind e foarte cald afara.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
costi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Marty, pai la tine pare normal. ... Aer cald/aer rece influenteza puterea in anumite limite.
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
TAZ_TASMANIA |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 November 03 From: IS ![]() |
QUOTE s-a uitat lung la puntea fata si a venit sa ma intrebe ce fel de troncaneli se aud Privirea blajina a mecanicului este oriunde te duci in service autorizat...... ![]() Eu am mai scris despre asta dar itsi spun shi tsie: Dupa tsishpe drumuri la service autorizat Dacia am fost la un meserias shi mi-a inlocuit bucshele la bara stabilizatoare shi nu mi-a venit sa cred ce linishte s-a facut in mashina. Asha ca ... te sfatui sa faci la fel ... |
--------------------
TOYOTA
COROLLA
2008
- IS-XX-TAZ
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
costi, eu vorbesc de o pierdere de putere de cca. 30-40%. Cu talpa la fund, in a doua, de la 2000 rpm pina la 6000rpm, treceau cca 10 secunde.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
nvmirel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 7 May 04 From: Bucuresti ![]() |
BH07ATX vezi ca semnalizatorul se aude mai incet pentru ca ti-au invelit UCE intr-o punga de plastic. Ia baga mana in stanga jos sub cutia de sigurante......Ei? ce simti? biggrin.gif Si du-te si schimba bucsile de la bara stabilizatoare. Nu te costa mai mult de 100.000 lei setul!!
Eu sunt patit. Citeste thread-ul "ots????" si ai sa vezi. Nu ai scapat de troncanelile de pe fata pentru ca nu au facut altceva decat sa-ti stranga un pic locasurile bucsilor care cica "se lasa" in timp. |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Vlade, bucsele se schimba pe garantie, cel putin mie mi le-au schimbat. Bucsele nu costa cine-stie ce, dar manopera te indoaie. Oricum, si mecanicii mi-au recomandat sa ma duc la Al Padrino sa iau niste bucse facute ca lumea, nu ca astea romanesti care nu tin decat cateva mii de kilometri. Mi-au zis ca se gasesc la metru (?!?) Drept urmare acum merg cu bucsa veche in masina cand am drum pe acolo sa iau un set.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
400 mii pe ora e tarif de manopera scump intr-un service pentru masini straine. Dat fiind ca bucsile alea am inteles ca se schimba in 10 minute, cit poate sa coste?
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#10
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Din timpii de manopera (manual tehnic):
- Inlocuire doua tampoane fixare bara antiruliu 0.50 ore - Remontare clema prindere bara antirului 0.20 ore Pentru patru bucse asta ar insemna 1.40 ore. A 400k ora, inseamna aproape 600 de mii de lei pentru niste piese care costa 100 de mii. Operatia intr-adevar se face in maxim zece minute, dar daca normele spun altceva, ce sa-i faci? Solutia: spaga la mecanic si cu asta basta. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:46 |