DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Era sa uit - revizie 10.850 la Adras Militari.

Bihomoldoveanul
post 6 May 2004, 23:44
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Dupa ce m-au prins sarbatorile de pasti tocmai cind faceam 10.000 imediat dupa aia nu am mai avut timp de pierdut pe la service-uri si abia aproprierea vertiginoasa a pragului psihologic de 11 mii m-a impins de la spate catre revizia obligatorie. Am ales sa ma duc la Adras datorita faptului ca nu am auzit nimic despre ei (nici bun dar nici rau) si probabil din cauza unei loialitati timpite pentru firma de la care am luat o solentza atit de buna, in prima instanta (biggrin.gif)
Treaba a mers relativ repede, aveam programare la 10 si pe la 10:30 mi-a venit si mie rindul. Am reclamat trocaneli pe puntea fata si scirtiit pe puntea spate. Dupa ce a insfacat-o mecanicul a venit si mi-a spus ca placutele de frina mai merg vreo 4000 Km. Nu stiu daca era o placa clasica, daca exagera sau daca era cinstit. Cert e ca stiindu-mi stilul agresiv in ceea ce priveste frina de picior i-am confirmat sa schimbe cioacele cu unele noi, mai ales ca o "economie" de 500 mii nu mai suna atit de bine avind in fata perspectiva unei noi vizite la service dupa inca 4000 km (care ar putea insemna foarte bine sub 2 luni).
In atelier nu se poate intra, in mod normal. La un moment dat ma gindeam sa-l imbirlig pe maistru ca vreau sa fac un articol despre revizia la Dacia, mai ales ca aveam "dijitalul" la mine, dar probabil ca pur si simplu nu m-am trezit cu cheful necesar in ziua respectiva. Deci nu se poate intra, dar te poti chiori pe geam la ce se intimpla. Ba chiar m-a distrat comportamentul unui client pe la vreo 40 de ani care se framinta ca la usa maternitatii uitindu-se cum un tinerel electrician la vreo 18 ani ii facea varza in blocul de relee.
Mecanicul a schimbat relativ repede placutele de frina, si a dat cu unsoare pe la puntea spate. Dupa ce s-a facut si schimbul de ulei (nu m-a intrebat nimeni ce ulei vreau in masina, dar sincer sa fiu eram croit sa ramin tot cu Dacia Oil, daca tot s-a comportat atit de bine pina acum) s-a uitat lung la puntea fata si a venit sa ma intrebe ce fel de troncaneli se aud. I-am explicat, si am iesit cu el la un test prin gropile dezastruase de pe strazile perpediculare pe Iuliu Maniu (erau aceleasi cum le-am lasat, am locuit 5 ani in Militari smile.gif). S-a dumirit ce si cum, fara sa am senzatia ca era foarte convins, si a mai surubarit la masina inca vreun ceas si jumatate dupa aceea. Nu a schimbat nimic, nu a reclamat defectiuni la vreo bucsa sau ceva, pur simplu a desfacut si strins la loc toata surubaraia. Dupa aceea am iesit din nou la un test si intradevar se comporta mai bine... desi tot nu ca in prima zi. Din nefericire imi pierdusem rabdarea, asa ca i-am pasat 50 mii si am trecut masina la controlul electric. Acolo totul a mers relativ ok. Nu a zis nimeni nici pis de cdplayeru si alarma puse de "stranieri", iar eu am uitat sa ma pling de becul ars de la bricheta. Cert e ca dupa inca 30 minute, la 12:30 am semnat facturile si am dat banii: 2.500.000 lei.

Ce s-a intimplat:[list]am remarcat o "pierdere" brusca de putere undeva in primii 50 km de cind am iesit din service. Din pacate nu am apucat sa ma dumiresc pe moment ce si cum, a trecut repede si nu a mai aparut dupa aceea niciodata. Ma roade insa curiozitatea. Astept specialistii.

[*]motorul (care oricum devenise suficient de silentios) abia se mai aude la relanti. Asta in conditiile in care am inceput sa merg cu geamul deschis complet tot timpul.

[*]placutele de frina se comporta foarte bine. Nu scirtiie nimic, frineaza "echilibrat".

[*]puntea fata troncane in continuare. E drept ca nu mai e senzatia aceea de iti sare roata din planetara si as spune ca problema e redusa la 30% din initial dar tot nu e un zgomot confortabil. Cel mai probabil va trebui sa fac o vizita la service pentru chestia asta pina la revizia urmatoare.

[*]puntea spate a mai scos un piuit scurt la un moment dat. Stiu ca nu voi scapa de chestia asta. Va incepe din nou usor usor la prima ploaie si ii va trece la prima spalare cu presiune. Nici o problema, vom deveni buni prieteni.

[*]desi nu au luat nici o masura de precautie in masina mecanicul a lasat curat. Volanul era un pic murdar (sau piate era doar autosugestia) cert e ca am pus iute sa-l curat cu niste solutie de geamuri, ocazie cu care am descoperit un strat de jeg mai vechi smile.gif

[*]partea care ma seaca cu adevarat este ca acum releul de la semnalizator de aude mult mai slab ca inainte. Ceea ce ma scoate din minti. Are rost sa ma duc in service pentru asta? Se poate regla in spatele blocului?[list]
In sfirsit, la sfirsitul zilei cind am scos cheia din contact masina avea 11.001. End of story.

PS: A, dat fiind ca sint patit si am mai pierdut un antifurt de la roti, m-am prins imediat ca mecanicul uitase sa-mi puna la loc (undeva) sau sa-mi dea inapoi antifurtul. Asa ca am scutit un drum inapoi in Militari si o ora jumatate de injuraturi. Atentie!


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lynu
post 7 May 2004, 07:52
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 9 April 04
From: Iasi




[quote] am remarcat o "pierdere" brusca de putere undeva in primii 50 km de cind am iesit din service. Din pacate nu am apucat sa ma dumiresc pe moment ce si cum, a trecut repede si nu a mai aparut dupa aceea niciodata. Ma roade insa curiozitatea. Astept specialistii.


ce vrei sa zici cu pierdere brusca de putere?
ma intereseaza ca si eu cateodata la a mea SLZ mi se parea ca trage f greu (parca mergea franata)? Nu vroia mai mult.
S-o fi suparat pe mine ca nu o spal biggrin.gif


--------------------
A face pe prostul la timpul potrivit e cea mai mare întelepciune. (Cicero)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 May 2004, 07:59
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cu pierderea aia brusca de putere m-am luptat si eu toata vara trecuta! Mi-au zis ca e de la A/C da' n-are nici o legatura! Cind pornesc A/C, imi scade puterea, dar nu in halul ala. Am observat ca faza asta se intimpla mai mult cind e foarte cald afara.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 7 May 2004, 08:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Marty, pai la tine pare normal. ... Aer cald/aer rece influenteza puterea in anumite limite.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAZ_TASMANIA
post 7 May 2004, 08:29
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 November 03
From: IS




QUOTE
s-a uitat lung la puntea fata si a venit sa ma intrebe ce fel de troncaneli se aud


Privirea blajina a mecanicului este oriunde te duci in service autorizat...... laugh.gif

Eu am mai scris despre asta dar itsi spun shi tsie:

Dupa tsishpe drumuri la service autorizat Dacia am fost la un meserias shi mi-a inlocuit bucshele la bara stabilizatoare shi nu mi-a venit sa cred ce linishte s-a facut in mashina.

Asha ca ... te sfatui sa faci la fel ...


--------------------
TOYOTA COROLLA 2008 - IS-XX-TAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 May 2004, 08:44
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




costi, eu vorbesc de o pierdere de putere de cca. 30-40%. Cu talpa la fund, in a doua, de la 2000 rpm pina la 6000rpm, treceau cca 10 secunde.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 23 Jul 2004, 08:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




BH07ATX vezi ca semnalizatorul se aude mai incet pentru ca ti-au invelit UCE intr-o punga de plastic. Ia baga mana in stanga jos sub cutia de sigurante......Ei? ce simti? biggrin.gif Si du-te si schimba bucsile de la bara stabilizatoare. Nu te costa mai mult de 100.000 lei setul!!
Eu sunt patit. Citeste thread-ul "ots????" si ai sa vezi. Nu ai scapat de troncanelile de pe fata pentru ca nu au facut altceva decat sa-ti stranga un pic locasurile bucsilor care cica "se lasa" in timp.


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Jul 2004, 13:24
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Vlade, bucsele se schimba pe garantie, cel putin mie mi le-au schimbat. Bucsele nu costa cine-stie ce, dar manopera te indoaie. Oricum, si mecanicii mi-au recomandat sa ma duc la Al Padrino sa iau niste bucse facute ca lumea, nu ca astea romanesti care nu tin decat cateva mii de kilometri. Mi-au zis ca se gasesc la metru (?!?) Drept urmare acum merg cu bucsa veche in masina cand am drum pe acolo sa iau un set.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 23 Jul 2004, 15:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




400 mii pe ora e tarif de manopera scump intr-un service pentru masini straine. Dat fiind ca bucsile alea am inteles ca se schimba in 10 minute, cit poate sa coste?


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Jul 2004, 15:50
Post #10


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Din timpii de manopera (manual tehnic):

- Inlocuire doua tampoane fixare bara antiruliu 0.50 ore
- Remontare clema prindere bara antirului 0.20 ore

Pentru patru bucse asta ar insemna 1.40 ore. A 400k ora, inseamna aproape 600 de mii de lei pentru niste piese care costa 100 de mii. Operatia intr-adevar se face in maxim zece minute, dar daca normele spun altceva, ce sa-i faci?

Solutia: spaga la mecanic si cu asta basta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 22:46
Forum Renault