Nedumeriri si poate imbunatatiri la Dacia Nova
![]() ![]() ![]() |
Nedumeriri si poate imbunatatiri la Dacia Nova
M.C. |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|||
Gusti |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi ![]() |
Imi place faza asta..
![]() Poti sa incerci ceva...cu motorul la relanti sa incerci sa apesi pe diferite puncte ale caroseriei si sa vezi daca poti asa sa depistezi zone unde vibreaza... |
-------------------- 0745535292
0722256825 |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#3
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Vibratia la relanti depinde mult de cum e reglat motorul sau daca functioneaza bine. Cea mai uzuala defectiune este reglarea relantiului la un nivel mult prea scazut comparativ cu uzura motorului si atunci apare acea vibratie. Dar, chiar si la masinile noi, pentru Dacia o mica vibratie este normala, intrand in categoria "asa face toate". Vibratia respectiva a disparut odata cu DSN/SLZ.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bgs |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
Suspensia e foarte dura... stai linistit asa sunt toate... nu e recomandabil sa mananci si dupa aia sa mergi pe piatra cubica.... eu mai mult de 50 pe un asemenea carosabil nu pot sa merg.
|
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
SYL |
![]()
Post
#5
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Eu am o Nova GTi din 2000.
1) Si la mine tremura la relanti, urat de tot chiar. Asa a facut de noua (masina are acum 27500km). De rezolvat nu stiu cum se poate rezolva, cel putin fara costuri prea ridicate. Poat spune doar atat: am un vecin cu berlina Ti (1.6i) si a lui la inceput ii tremura la relanti mai tare ca la mine; in garantie, la una din revizii i-au schimbat mai multe "chestii" de la injectie (catalizator, sonda Lambda, calculator...) si de atunci tremura mult mai putin decat la mine. 2) Referitor la suspensia tare, stiu pe cineva care si-a pus arcuri de SLZ si a devenit astfel mai moale. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
M.C. |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Syl, problema este ca motorul merge foarte rotund,nu este uzat,are doar 48000km,dar am acea vibratie si zgomot infundat la relanti.Deci nu este problema de reglaje.
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
paulp |
![]()
Post
#7
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
MC, am o rugaminte, verifica prinderea scutului. La mine face de ziceam ca o sa-mi cada motoru, de fapt era doar unu din suruburi slabit si batea scutul in lonjeron la turatii scazute. Dupa ce acceleram su se mai simtea. A, si ar mai fi ceva. Suruburile de prindere a barii din fata, ma refer la bara de metal de sub plastic. Sint cite 2 suruburi de o parte si de alta a radiatorului.
Oricum, ca idee generala e bine sa stringi tot ce inseamna surub. In rest, asa face toate ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
cristidb |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Vibratia e normala la nove din cauza modului in care e prins motorul.
La SN shi solenza motorul e prins altfel shi de asta nu se mai simt vibratziile. Sub 900 rot/min se simt in volan vibratiile motorului. Singura solutzie e creshterea turatziei de relanti la 1000 rot/min. Nu shtiu cum se face asta la GTI. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE ) Referitor la suspensia tare, stiu pe cineva care si-a pus arcuri de SLZ si a devenit astfel mai moale.
La SLZ arcurile sunt mai groase ca la DSN (si impicit cred Nova). Ceea ce da comportamentul de barca al SLZ sunt amortizoarele mult mai moi. Deci, pana la urma pentru o suspensie mai moale solutia o reprezinta schimbarea amortizoarelor. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
paulp |
![]()
Post
#10
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Aha, deci de asta sta dracia asta de Nova cu c*ru-n sus de zici ca am plecat la arat.
Lasa ca-i pun capu ca am 2 amortizoare de DSN (multam AlexV inca o data) si-o sa vad daca cu aea isi mai reduce pretentiile ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
M.C. |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Multumesc pentru sfaturi!
Acum o alta intrebare! Unde se pot gasi bujii BOSCH cu patru electrozi? Are cineva un catalog BOSCH romanesc,sa vada daca se potrivesc BOSCH SUPER 4 WR 78 G, pentru Nova GTI ,pentru ca in celelalte cataloage straine nu gasesc marca DACIA,asadar m-am orientat dupa RENAULT 12,si astea se potriveau.Eu cred ca merg,avind in vedere ca este cam acelasi motor,dar o confirmare in plus nu strica! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Paul, cu fundul ridicat sta si SLZ, dar eu o compar mai degraba cu o rata.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
paulp |
![]()
Post
#13
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Inseamna ca a mea are arcuri de locomotiva la cit de ridicata sta. Ca i-am pus cauciucuri de 185/70 pe fata si tot cu c*ru pe sus e
![]() Acu enervant e ca are acea rigiditate specifica novelor de simti fiecare piatra drept in rarunchi ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
SYL |
![]()
Post
#14
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE Acum o alta intrebare! Unde se pot gasi bujii BOSCH cu patru electrozi? Are cineva un catalog BOSCH romanesc,sa vada daca se potrivesc BOSCH SUPER 4 WR 78 G, pentru Nova GTI Si pe mine ma cam bate gandul sa imi pun buji din acelea BOSH cu 4 electrozi. Dar din cate am inteles acelea s-ar potrivi la carburatie; nu stiu daca merg puse si la motorul pe injectie. Oare la Augsburg se gasesc ? ...si ma gandesc ca acolo ar trebui si sa stie exacat daca merg sau nu la GTi. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Bogdan_1981 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 30 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut ,
unele din aceste probleme pe care le enumerati voi aici le am si eu la Nova mea . in ultima vreme imi merge motorul ca dracu . nu stiu ce are .am crezaut ca e de la carburator dar se pare ca nu era numai asta . nu imi merge rotund , si la relanti are o oscilatie ( nu e constant ) . stie careva ce poate sa fie de vina ? si daca da ma poate ajuta cu un sfat si poate cu vre-un mecanic bun ( FAC CINSTE ) vorbesc serios . multumesc . |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#16
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Bogdan, cauzele pot fi multe, si doar prin incercari poti sti exact ce e.
Nu stiu ce fel de carb ai, daca e dublucorp, e mai distractiv, ar trebui curatat si reglat pe banc, si vazut daca nu trage aer fals pe undeva. De asemenea, aprinderea, ar trebui verificate platini, bujii, fise, rotor, condensator, bobina, reglat avansul static si dinamic. O alta problema ar putea fi una din supape sau compresia scazuta pe unul din cilindri. Ar trebui masurata compresia, si reglati tachetii. Cam astea ar fi pe scurt unele din cauzele mersului neuniform. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Nuk |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 September 04 ![]() |
Cumva si frinele sunt mai "moi" ? S-ar putea sa traga putin aer fals pe la furtunul de la servo ...
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol Drumul spre iad e presarat cu bune intentii ...
Renault Clio Symbol/2005/1.4 8V/75 CP (???)/280.000 km |
|
Dyda |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Nuk, ce are inmuerea frinelor cu aerul fals din furtun servo?
Daca trage aer fals pe acest traseu contrar celor afirmate de tine pedala de frina se intareste |
-------------------- Kox
|
|
Nuk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 September 04 ![]() |
Pai m-am referit la frine, nu la pedala : Pedala mai tare => la aceeasi apasare frineaza mai greu ...
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol Drumul spre iad e presarat cu bune intentii ...
Renault Clio Symbol/2005/1.4 8V/75 CP (???)/280.000 km |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 17:30 |