DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se incalzeste motorul mai tare pe GPL

rerecroS
post 4 Aug 2006, 15:23
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Astazi, dupa ~ 10km de mers prin aglomeratie si caldura ma miram cum de nu mi se mai ridica acul la temp peste limita (de obicei sta 2-3 grosimi peste jumatate). Cand am ajuns la destinatie am vazut ca uitasem sa comut pe GPL - deci mersesem pe benzina tot drumul.

Este normal sa se incalzeasca mai tare pe GPL sau nu e reglata bine instalatia ?

This post has been edited by rerecroS: 4 Aug 2006, 15:24


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 4 Aug 2006, 15:40
Post #2


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(rerecroS @ 4 Aug 2006, 16:23)
Astazi, dupa ~ 10km de mers prin aglomeratie si caldura ma miram cum de nu mi se mai ridica acul la temp peste limita (de obicei sta 2-3 grosimi peste jumatate). Cand am ajuns la destinatie am vazut ca uitasem sa comut pe GPL - deci mersesem pe benzina tot drumul.

Este normal sa se incalzeasca mai tare pe GPL sau nu e reglata bine instalatia ?
*



Nu prea are legatura reglajul instalatiei de gaz cu temperatura motorului. Ce cand mergi pe benzina si ii dai amestec mai bogat sau mai sarac ti se schimba temperatura de lucru a motorului. Nici cu putin nu se intampla asta.
Probabil ca pe gaz temperatura de ardere a combustibilului este mai ridicata decat la benzina. Oricum reglajul instalatiei nu are legatura directa cu temperatura de lucru a motorului. Temperatura la care lucreaza carburantul conteaza. Nu regla ralanti-ul pe gaz la turatii mai mari de 1000 rot. In oras e criminal sa stai la semafoare; se incinge de nu se poate; eventual termostat de vara.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 4 Aug 2006, 16:31
Post #3


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Daca mergi cu amestec prea sarac se incalzeste motorul, la fel daca mergi si cu amestec bogat.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 4 Aug 2006, 17:18
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Cu amestec prea bogat inteleg, dar cu amestec sarac de ce s-ar incalzi ? (eu cred ca-l am cam sarac ca am gatuit surubul ala de pe furtun aproape de max, sa nu mai consume biggrin.gif)


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 4 Aug 2006, 18:54
Post #5


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Cu amestec sarac pot aparea si rateuri in galeria de admisie. Arderea se prelungeste mult in destindere. Deci se va incalzi motorul mai mult.
QUOTE(rerecroS @ 4 Aug 2006, 18:18)
eu cred ca-l am cam sarac ca am gatuit surubul ala de pe furtun aproape de max, sa nu mai consume
*


Presupun ca te referi la furtunul ala care intra in carburator? Nu are nici o legatura daca il strangi mai mult sau mai putin.


This post has been edited by EUROPE_: 4 Aug 2006, 18:56


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 4 Aug 2006, 20:11
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Stiam ca ala regleaza debitul de gaz. Atunci de unde reglez amestecul? (de la ala de relanti?)

Trebuie sa schimb si filtrul de aer, l-am desfacut azi si era cam imbacsit - poate si de la ala.


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 4 Aug 2006, 20:13
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ai GPL?
Daca filtrul de aer e imbacsit trebuie schimbat biggrin.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 4 Aug 2006, 20:17
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Da, am GPL. O sa-l schimb ... sa vad daca o sa se vada vreo dif.


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 4 Aug 2006, 20:20
Post #9


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu credeam ca te referi la carburator ( la benzina ). Sorry. blush.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 4 Aug 2006, 23:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




si la mine se incalzeste mai tare pe gpl
am gpl de o luna si trece acul putin de jumate
inainte statea fix la jumate


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 5 Aug 2006, 07:57
Post #11


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




@sefu_alx, poate fi si de la caldura care a fost in ultimile zile prin Craiova. Dar din cate observ eu, cei care au gpl, se incalzeste motorul putin mai mult. Iarna cum e? Tot asa se incalzeste, sau doar vara?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 6 Aug 2006, 08:18
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Iarna n-am vazut o diferenta. Sta o grosime de ac sub jumatate.


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 6 Aug 2006, 11:10
Post #13


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




La mine e tocmai invers: se incalzeste mai tare pe benzina decat pe GPL. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlabs
post 6 Aug 2006, 22:32
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




ce tare... tocmai am aflat ca imi trebuie urgent un electroventilator...
la mine este reglat totul intre consum si stabilitate... ralanti + surub furtun.
adica 1000 de ture, busonu pe furtun la jumate de cursa de surub(are anumite pozitii, mama lui!), avansu facut la ureche...smile.gif
si nu ajunge la prima liniuta in sus... ce-o insemna asta? 80-90 de grade? (care stie corespondenta ceasului?)


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Aug 2006, 07:39
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




La mine pe Dacia NOVA fie benzina fie GPL acul sta la cam la un milimetru de portiunea hasurata dar ELV merge de fiecare data cand opresc masina dupa in drum mail lung (In Bucuresti traseu Colentina - Timpuri noi...)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:34
Forum Renault