DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lipsa presiune ulei, motor

kenzo103
post 7 Aug 2006, 20:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 August 06




am o problema la dacia mea 1300 de ceva timp nu mai am presiune la ulei..adica dimineata cand motorul este rece e f bine adica sta la 6 in relanti dar problema apare dupa ce se incinge motorul presinea in relanti scade pana aproape la 1si turata trece putin de 2 nu stiu ce sa fac si care e cauza,am schimbat pt inceput uleiul cei drept romanesc ca e mai ieftin si am adougat un aditiv..dar tot degeaba..cei drept cam o luna am avut o presiune mai buna la ulei adica statea cam la 2 in relanti cu motorul incins...dar dupa ceva timp iar...aceas problema
a urmat sa schimb pompa de ulei cu una noua...lucru care nu mi-a adus o schimbare prea mare in bine..acum aceas problema..adica presiunea uleiului in relanti sta la 1 dupa ce se incalzeste motorul bine...am fost la un mecanic batran care a vezut multe la viata lui
s-a uitat la motor l-a ascultat si a zis ca nu am probleme la linie si ca nu bate si ca compresia ar fi destul de buna..ca e posibil sa am pierderi pe axa cu came si pe axul de la culbutori,poata sa-mi zica cineva cu siguranta despre ce este vb..cunoasteti vreun ulei bun sau vreu aditiv care sa ma ajute sa am o presiune mai buna la ulei? astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat


--------------------
Opel Rekord c 1967 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 7 Aug 2006, 21:56
Post #2


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa






Poate ceasul nu iti arata bine...

This post has been edited by diaconuliviu: 8 Aug 2006, 06:57


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 7 Aug 2006, 22:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




cum adica presiunea e la 1? adica la prima liniuta? atunci ai 2 atmosfere..ceea ce e foarte bine, si la 3000 rpm cat ai ? daca ai la a 2.a liniuta ai 4 atm si merge bine motorul , nu ai de ce sa iti faci griji, e normal


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 7 Aug 2006, 22:36
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Cred ca se refera la ceasul care e numerotat de la 2 la 6.
La turatia de relanti, presiunea este de minim 0,7 daN/cm iar la turatia de 4000 rpm, presiunea trebuie sa se incadreze intre 3,5 - 4 daN/cm.
Verifica wink.gif .

This post has been edited by EUROPE_: 7 Aug 2006, 22:38


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kenzo103
post 8 Aug 2006, 18:51
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 August 06




manometrul este notat de la 0 la 6 si cand ma refeream ca in relanti sta la 1 adica intre 2 si 0..deci este cam putin


--------------------
Opel Rekord c 1967 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kenzo103
post 8 Aug 2006, 18:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 August 06




QUOTE(colombina29 @ 7 Aug 2006, 22:56)
Poate ceasul nu iti arata bine...
*


ceasul arata bine...daca nu ar indica bine ar insemna sa arate mai putin si atunci cand este rece motorul..adica mai putin de 6 asa cum arata...


--------------------
Opel Rekord c 1967 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 8 Aug 2006, 19:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




baga un ulei bun 20w50, de exemplu valvoline si o sa ai presiune buna. cu ulei romanesc e normal sa nu ai presiune cand se incalzeste si devine apa.

nu te zgracii pentru 60-70 RON un bidon de ulei ca o sa te coste mult mai mult dupa aia. . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grGa
post 8 Aug 2006, 21:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 22 July 04
From: Timisoara




Am patit la fel. Dupa ce se incalzea motorul, scadea presiunea de ulei si se aprindea becul rosu, la relanti. Am dus-o la mecanic, verdict "linia". Dupa reparatie am retinut ceva despre cuzineti, rectificat chiuloasa (!?) si alte treburi. Acum pleaca de la 6, sta pe la 5 in mers si dupa ce se incalzeste bine la 2 si-un pic la relanti.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burghiu
post 10 Aug 2006, 09:47
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 4 April 06




QUOTE(kenzo103 @ 7 Aug 2006, 21:52)
am o problema la dacia mea 1300 de ceva timp nu mai am presiune la ulei..adica dimineata cand motorul este rece e f bine adica sta la 6  in relanti dar problema apare dupa ce se incinge motorul presinea in relanti scade pana aproape la 1si turata trece putin de 2 nu stiu ce sa fac si care e cauza,am schimbat pt inceput uleiul cei drept romanesc ca e mai ieftin si am adougat un aditiv..dar tot degeaba..cei drept cam o luna am avut o presiune mai buna la ulei adica statea cam la 2 in relanti cu motorul incins...dar dupa ceva timp iar...aceas problema
a urmat sa schimb pompa de ulei cu una noua...lucru care nu mi-a adus o schimbare prea mare in bine..acum aceas problema..adica presiunea uleiului in relanti sta la 1 dupa ce se incalzeste motorul bine...am fost la un mecanic batran care a vezut multe la viata lui
s-a uitat la motor l-a ascultat si a zis ca nu am probleme la linie si ca nu bate si ca compresia ar fi destul de buna..ca e posibil sa am pierderi pe axa cu came si pe axul de la culbutori,poata sa-mi zica cineva cu siguranta despre ce este vb..cunoasteti vreun ulei bun sau vreu aditiv care sa ma ajute sa am o presiune mai buna la ulei? astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat
*


Aceeasi problema am avut-o eu la o Dacia din 2004, este foarte adevarat in perioada de garantie. Problema mea a fost ca la relanti ( eu avand bord TAKOSAN nu am alte indicatoare decat benzina si kilometraj ) mi se aprindea becul de la ulei. Rezolvarea a fost foarte simpla: am schimbat pompa de ulei. Din cate am vazut eu era o biluta pe un arc care deschidea si inchidea legatura intre baia de ulei si camera de combustie. Acea biluta a rams blocata si tot uleiul mi-l arunca inapoi in baia de ulei si am schimbat toata pompa deorece repet, eram in perioada de garantie. Asadar rezolvarea ta cred ca ar fi " SCHIMBA POMPA DE ULEI". Sper ca ai inteles cam ce am incercat eu sa-ti explic pe aici si sper ca asta sa fie problema ta. Bafta wink.gif

This post has been edited by burghiu: 10 Aug 2006, 09:49


--------------------
dacia 1310 break - B 90 DOX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
map3tz2003
post 10 Aug 2006, 17:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 1 August 06




Intrebare:cand ai schimbat uleiul ai schimbat si filtrul? Incearca sa iti pui un filtru de ulei ptr dacie...e cam 100.000.In mod normal cand e rece motorul indicatorul ar trebui sa stea la maxim si pe urma cand se mai incalzeste sa mai scada si sa creasca in momentul in care accelerezi.


--------------------
Dacia CL1300 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 10 Aug 2006, 18:07
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(kenzo103 @ 7 Aug 2006, 21:52)
am o problema la dacia mea 1300 de ceva timp nu mai am presiune la ulei..adica dimineata cand motorul este rece e f bine adica sta la 6  in relanti dar problema apare dupa ce se incinge motorul presinea in relanti scade pana aproape la 1si turata trece putin de 2 nu stiu ce sa fac si care e cauza,am schimbat pt inceput uleiul cei drept romanesc ca e mai ieftin si am adougat un aditiv..dar tot degeaba..cei drept cam o luna am avut o presiune mai buna la ulei adica statea cam la 2 in relanti cu motorul incins...dar dupa ceva timp iar...aceas problema
a urmat sa schimb pompa de ulei cu una noua...lucru care nu mi-a adus o schimbare prea mare in bine..acum aceas problema..adica presiunea uleiului in relanti sta la 1 dupa ce se incalzeste motorul bine...am fost la un mecanic batran care a vezut multe la viata lui
s-a uitat la motor l-a ascultat si a zis ca nu am probleme la linie si ca nu bate si ca compresia ar fi destul de buna..ca e posibil sa am pierderi pe axa cu came si pe axul de la culbutori,poata sa-mi zica cineva cu siguranta despre ce este vb..cunoasteti vreun ulei bun sau vreu aditiv care sa ma ajute sa am o presiune mai buna la ulei? astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat
*



Nu poate sa-ti spuna cu siguranta nimeni, ce ar putea fi.Citi km. ai parcursi?A fost in RK. motorul?Ai facut corect rodajul?Acestea toate sunt f.importante.De obicei, se pling de uleiul romanesc mai toti.Incearca un 20w50 strain si un aditiv teflonat.Eventual o pompa cu debit marit.Nu cunosc date despre motorul tau, ce sa zic.




--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rares17
post 30 Aug 2006, 13:32
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 August 06




cu uleiul romanesc e o chestie verifica daca ajunge ulei la culbutori daca ajunge nu ai probleme daca nu e ponpa sau ai cuzineti uzati sau sorbu de la pompa e infundat si trebuie curatata


--------------------
dacia 1310 tlx 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 30 Aug 2006, 14:32
Post #13


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




frate iti zic io...nai ce sa ii faci! problema asta o am si io. trebuie desfacut motoru ca e linia dusa...iti dau un sfat...mergi cu el asa pana o sa crape ceva in el ca sincer al meu face asa cam de un an si tot a mers ... si a luat si turatii delea de 6.000 si tot mai merge...astept vara viitoare ca e in plan sa il fac ca nou icon_mrgreen.gif si da incearca sa bati un ulei cat mai gros ceva M20W50 si sa il schimbi cat de des poti wink.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 1 Sep 2006, 19:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




ei la citroen nu mai aveam presiune de ulei nici la 1500 rpm. . . .am bagat 4 aditivi 2+2 in motor si 2 l de ulei si am mai mers asa vreo 5000 km fara probleme . . . cand am dat jos motoru mergea inca bine fara sa se mai aprinda becu la ulei.


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galeo
post 2 Sep 2006, 11:32
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 2 September 06




Nu cred ca are vreo legatura uleiul cu presiunea de ulei.Eu la dacia mea bag cel mai ieftin ulei(din ala la 5 lei/litrul)si am presiune 4 la relanti si 6 in mars.


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X_T_C
post 2 Sep 2006, 11:57
Post #16


X_T_C


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 September 05




pai la ce sa te astepti de la 1 litru de ulei care costa cat un litru de benzina...incearca cu un ulei mai bun...ala romanesc cred ca e doar pentru praguri sa nu rugineasca

This post has been edited by X_T_C: 2 Sep 2006, 11:57


--------------------
Renault Megane Estate - B XX GAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord_sith
post 5 Oct 2006, 12:38
Post #17


IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!!


Group: Members
Posts: 233
Joined: 31 December 05
From: Bucuresti




Am si eu o problema asemanatoare...am indicator de ulei pe bord, pe o dacie din '91.
Am schimbat filtrul de ulei si uleiul ca tot cam asa nu prea aveam presiune la ulei. am bagat ulei romanesc 20w40. pt 1 saptamana imi statea indicator cu motorul cald la mijloc ( are 4 liniutze, presupun ca stiti biggrin.gif ) e, problema e ca acum imi sta la a 2-a liniuta si parca da sa coboare.... Eu mai urc in ture cu ea nu mereu..cel mai mult 5000rpm , e uleiul de vina? sper sa nu am belele cu linia, masina are 48mii km reali 47k facuti de taicamiu cu ea, mers batraneste.
Daca poate cineva sa isi mai dea cu parerea as fii deplin recunoscator!!


--------------------
dacia 1310 1991 TLX - B 28 CUA
Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 5 Oct 2006, 12:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Aveti aici raspunsurile:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=54165

Mai e si topicul sticky cu cel mai bun ulei pentru Dacie.

Lord_sith, tu vrei sa mergi sportiv cu ulei romanesc si sa mai ai si performante si pe deasupra sa te mai si tina motorul ala. Taica-tau a mers 47 k km batrineste. Nici o problema, mai mergi si tu vreo citeva mii de km sportiv si gata motorul. Dupa aia poti sa ne faci si noua un calcul si o sa ne explici din proprie experienta de ce iesi mult mai scump cu un ulei prost.

Cel mai interesant e cum se gasesc unii care sa-si dea cu parerea de la zero pe subiecte rasdiscutate. Astept cu interes topicurile de genul "merg cu benzina amestecata cu apa si masina da in bot. Carburator, sau pompa de benzina. Heeelp!!!". bash.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 Oct 2006, 14:59
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu cu 20w40 petrom super 2 aveam la relanti 2 bar si cu elf 10w40 aveam 3 bar la relanti.asta cu motoru cald:) concluzia o trageti voi.acu cu 10w60 la cald cam 4 bar.smile.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord_sith
post 9 Oct 2006, 11:11
Post #20


IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!!


Group: Members
Posts: 233
Joined: 31 December 05
From: Bucuresti




Uleiul sa fie man...asa sper si eu , asta il bagasem provizoriu, ca nu am avut bani la momentul ala..
Cum am mai scris pe "care e cel mai bun ulei" optez pt un 10W40. sper sa fie bine....


--------------------
dacia 1310 1991 TLX - B 28 CUA
Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Oct 2006, 20:07
Post #21


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




depinde cat de uzat e motoru:) un ulei fluid merge la un motor in stare buna;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord_sith
post 10 Oct 2006, 11:56
Post #22


IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!!


Group: Members
Posts: 233
Joined: 31 December 05
From: Bucuresti




Nu e uzat omu' masina asta a mers cu 120 dat o data de batranu'...la 48mii nu cred, a intretinut-o belea nenea...si eu...dar eu vreau ceva mai mult de la ea...nu prea imi vine sa cred ca trebuie sa segmentez la kilometrii astia...in fine, daca nu a avut ungere la o escapada de-a mea...asta e alta problema, dar am fost atent mereu..asta ma si mira...Chestia e ca masina merge de 1 an, ca vreo 2 a stat pe bara....


--------------------
dacia 1310 1991 TLX - B 28 CUA
Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_tzapu
post 18 Nov 2009, 17:39
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 09




alutare,am si eu o problema...acum vreo 3 saptamani am fost la un mecanic si mi-a pus Ulei Aral cred ca 5W40 dupa cate tin minte,vine la butoaie mari,cred ca e industrial...mi-a zis ca este foarte bun....motorul merge deocamdata foarte bine....singura problema este presiunea foarte mica la ulei...cand motorul este cald,la relantiu presiunea este aproape 0(nu s-au aprins inca martorii pe bord),iar cand accelerez creste cam pana la prima liniuta de pe ceas...trebuie sa ii pun niste aditivi ceva in ulei?
Mentionez ca am o dacie 1310 din '95


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor23
post 13 Aug 2012, 19:56
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 August 12




Salut.Am si eu o problema si as dori daca s-ar putea sa primesc niste sfaturi.Am o dacie 1999 anul fabricatiei si am probleme cu presiunea la ulei.La rece imi urca pana pe la 3(a treia de jos din maxim 4) dar cand se incalzeste scade de abia ramane la prima liniuta de deasupra liniei rosii.si cand e cald ,la relanti se aprinde becul rosu....in mers presiunea sta pe la 1 jumate.Mentionez ca anul trecut i-am schimbat segmentii sunt ST,cuzineti.Nu stiu ce sa cred:linia sau altceva mai usor?Va multumesc


--------------------
Dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 13 Aug 2012, 21:03
Post #25


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




ce ulei i-ai pus?


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 13 Aug 2012, 21:19
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




incearca prima data sa verifici pinionu de sub delcou care antreneaza pompa de ulei si delcoul(in cele mai multe cazuri sa strica dantura pinionului in interior si iti patineaza ,deci presiune din parti).ar mai putea fi uleiu de proasta calitate plus un termostat cam mare:).incearca cu unul de pana in 83.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 13 Aug 2012, 22:47
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




QUOTE(teodor23 @ 13 Aug 2012, 19:56)
Salut.Am si eu o problema si as dori daca s-ar putea sa primesc niste sfaturi.Am o dacie 1999 anul fabricatiei si am probleme cu presiunea la ulei.La rece imi urca pana pe la 3(a treia de jos din maxim 4) dar cand se incalzeste scade de abia ramane la prima liniuta de deasupra liniei rosii.si cand e cald ,la relanti se aprinde becul rosu....in mers presiunea sta pe la 1 jumate.Mentionez ca anul trecut i-am schimbat segmentii sunt ST,cuzineti.Nu stiu ce sa cred:linia sau altceva mai usor?Va multumesc
*


aceiasi problema si la mine poate fi de la ulei prost,(eu i-am facut schimbul si i-am pus ulei aral 20w40 si filtru de ulei romcarbon) pompa de ulei stricata, sau cuzineti (linia)


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavyus
post 16 Jan 2013, 17:08
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 28 February 11




eu am dacia din 86 si de 4 ani de cand este in posesia mea i-am facut schimbul cu ulei de motor dizel si merge perfect motorul mai jos de jumatate nu scade presiunea.


--------------------
dacia 1310 1986 - ag-07-ryo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 16 Jan 2013, 23:35
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(don_tzapu @ 18 Nov 2009, 16:39)
... cred ca 5W40 dupa cate tin minte,vine la butoaie mari,cred ca e industrial...mi-a zis ca este foarte bun....motorul merge deocamdata foarte bine
...trebuie sa ii pun niste aditivi ceva in ulei?
Mentionez ca am o dacie 1310 din '95
*



La recipiente mari iese mai ieftin de obicei ( 5W40 e foarte bun dar ... pentru motoare NOI , fara uzuri ) pune-i un 15 sau 20W40 , e important sa ai presiunea bunä , n-o rezolvi cu aditivi ...


QUOTE(teodor23 @ 13 Aug 2012, 18:56)
... cand e cald ,la relanti se aprinde becul rosu....in mers presiunea sta pe la 1 jumate.Mentionez ca anul trecut i-am schimbat segmentii sunt ST,cuzineti.Nu stiu ce sa cred:linia sau altceva mai usor?
*



e linia , dar cind spun linia nu ma refer doar la cuzinetii de la arborele cotit , uzura lagärelor axului cu came si a axului culbutorilor contribuie foarte mult la pierderea presiunii de ulei ...


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 23:01
Forum Renault