Disc ambreiaj schimbat, Probleme dupa...
![]() ![]() ![]() |
Disc ambreiaj schimbat, Probleme dupa...
lights |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Din cate am citit aici pe forum, asa am inteles, ca pana isi mai da drumu`, motorul o sa trepideze la plecarea de pe loc. Nu stiu daca e normal sa iti sara si din viteze.
De curiozitate, si eu am discul nou, adica a fost schimbat inainte sa cumpar masina, la mine, de exemplu daca dau cu spatele trebuie sa dau drumu mai mult la ambreiaj ca sa imi plece de pe loc, iar daca la plecarea de pe loc, daca e un obstacol ( bordura, denivelare ) ambreiajul cupleaza foarte greu, de abia sus, deci trebuie sa ii dau drumu mult ... foarte nasol. ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
danny_b |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 13 Aug 2006, 17:46) Din cate am citit aici pe forum, asa am inteles, ca pana isi mai da drumu`, motorul o sa trepideze la plecarea de pe loc. Nu stiu daca e normal sa iti sara si din viteze. De curiozitate, si eu am discul nou, adica a fost schimbat inainte sa cumpar masina, la mine, de exemplu daca dau cu spatele trebuie sa dau drumu mai mult la ambreiaj ca sa imi plece de pe loc, iar daca la plecarea de pe loc, daca e un obstacol ( bordura, denivelare ) ambreiajul cupleaza foarte greu, de abia sus, deci trebuie sa ii dau drumu mult ... foarte nasol. ![]() Cursa pedalei de ambreiaj se poate regla din cablul de ambreiaj.Cablul bine reglat face ca ambreiajul sa prinda la jumatatea cursei pedalei.Deci,dupa reglarea cablului trebuie sa existe un joc liber de aprox. 4mm. Apoi se stringe contrapiulita pe cablu. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Deci toate aceste efecte se datoreaza reglarii incorecte a cablului de ambreiaj?
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 13 Aug 2006, 21:22) Da, e de la reglaj. Ia o panza de bomfaier si regleaza cursa - cam atat inseamna 0.4 mm. S-ar putea sa fie si arcurile putin mai tari dar nu mai umbla cu ea asa, se poate supraincalzo si sa crape discul, mai ales pe caldurile astea... Mare greseala ca nu ai schimbat si rulmentul, era o nimica toata. Sia ala poate sa fie putin tocit inegal si sa apese neuniform pe placa. A, inca ceva: ti-a reglat cumva altfel furca la cutia de viteze(adica simti ca levierul intra in vitezaI in alta pozitie decat cea cu care erai obisnuit?) This post has been edited by colombina29: 13 Aug 2006, 20:29 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
danny_b |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Discul nu e uzat, e nou, asa a zis mecanicu` cand am dat motorul jos. Dar sa stii ca, cupleaza foarte repede, si chestia asta nu prea imi place, parca nu mai plec de pe loc cum plecam cu celelalte dacii. La cealalta dacie, imi cupla unde-va mai sus de jumatate, dar trebuia sa tin ambreiajul ca sa plec cu ea de pe loc, pe cand cu actuala dacie, daca masina a apucat sa se miste putin de pe loc, pot sa dau drumu cu incredere la ambreiaj pana aproape sus de tot, trepideaza motorul, dar nu se opreste
![]() Deci trebuie sa reglez cursa libera a pedalei de ambreiaj. Stiu ca la dacii, cursa trebuie sa fie de 120 mm, iar la 90 mm trebuie sa cupleze ( sau sa inceapa sa cupleze ). ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
lights |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
Deviem de la subiectul initial al topicului.....
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai nu stiu cat de mult am deviat din moment ce noi discutam de ambreiaj.
Poate ca, daca intri mai des in discutie nu mai deviem atat de mult ![]() P.S. Poate problema ta e de la relgarea incorecta a cablului de ambeiaj. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Twister |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Posibil sa ai joc in busca volant, de obicei aceasta se schimba si se greseaza la inlocuirea discului de ambreiaj.
Eu tocmai am schimbat kit ambreiaj - disc, placa, rulment presiune, respectiva bucsa si operatiunea a reusit pe deplin, nici nu a trebuit sa fac multe reglaje ale cablului, am ghicit-o din prima. Se simte oarece diferenta, masina intra mai usor in vitezele inferioare si nu smuceste deloc la debraiere (vechile arcuri ale descului erau decalite, m-au tinut 80.000km, un ferodou lipsea, l-am adunat bucati din priza). |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
eu am avut problema asta cu tremurat la plecarea de pe loc de imi clantaneau dintii si avea si un zgomot ciudat si era de la placa de presiune care avea un defect din fabricatie si care intr-un sfarsit a crapat(intr-o iarna pe ger puternic a pleznit soarele) am luat una in cutie de la dacia si acum pleaca lin
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#12
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
lights |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
Pai nu are cum deoarece singurele lucruri pe care le-am schimbat au fost rulmentul si discul-atat iar inainte pleca lin de pe loc...
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#14
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Sa nu fie discul cum-va pus invers? A mai avut un membru de pe forum problema asta.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Twister |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
O fii disc "muppets", facut de unul dintre sutele de SRL-uri ce se ocupa de manufacturarea rebuturilor. Daca e montat invers bate in suruburile volantei.
This post has been edited by Twister: 13 Aug 2006, 22:04 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#16
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Posibil, ca, garniturile sa nu fie de calitate, montate prost ( din fabrica ).
Posibile defecte pentru problema membrului @lights: spargerea discului de presiune, slabirea sau ruperea discului condus, ruperea niturilor de fixare a garniturilor de frecare, dereglarea sau ruperea parghiilor de decuplare ( soarele ). This post has been edited by EUROPE_: 13 Aug 2006, 22:18 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
mai toceste-l putin , isi revine, sau crapa , ceea ce e bine in ambele cazuri
![]() |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu ti-a pus cumva alta placa de presiune???
![]() |
-------------------- fan VAG!
|
|
lights |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
Masina este o nova din 1998 si discul nu merge pus invers ca la berlina iar placa nu mi-a schimbat-o,am stat numai langa mecanic.Daca dau drumu un pic mai brusc la ambreiaj si o turez la 1500 rpm totul e ok,dar daca vreau sa plec lin de pe loc face urat,repet numai in prima viteza!
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#20
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am NOVA din 97 modelul GT si iti spun stai linistit daca la 1500 ture pleaca bine de pe loc este ok ori cum ea sta la relenti cam pe la 800-900 de eu zi ca este bine ... incearca discul de ambreaj incearca sa pleci de pe loc cu a 3 a viteza daca merge este discul ok... chestia asta poti sa o faci si cu viteza a 4 a daca masina pleaca in viteza 3 si 4 de pe loc este ok kitul ambreaj... asa am testat nova mea si cand m-a dus sa il schimb la 30.000 km discul era ok... nu cera sa fie schimbat...asta este...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Pedro |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu are voie sa iti tremure chiar daca e nou pus si eu am pus unul nou, tremura si pe urma a inceput de mergea bine, ca deznodamant a crapat placa intr-un final foarte apropiat de inceput. Regleaza cursa si vezi furca daca debreiaza cum trebuie ca degeaba reglezi cablul daca furca isi face de cap
![]() |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
lights |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru sofisticat Group: Members Posts: 379 Joined: 10 May 05 ![]() |
Asta inseamna sa dau motorul jos din nou?E munca.........
Si problema o face numai la plecarea de pe loc-atat-trebuie sa dau drumu mai brusc la ambreiaj,in rest totul e super ok! |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
- Bucuresti Lipsa de idei.
|
|
Twister |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Sigur i-ai montat acelasi tip de disc? Daca nu elimini cauza, deznodamantul va fii o placa de ambreiaj distrusa, joaca-te la reglaj cablu ambreiaj, iar daca rezultatul nu e pozitiv, da din nou jos motorul & stuff. Si schimba mecanicul sau monteaza-l singur.
|
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#24
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Numai cand ma gandesc, sa dai iar motorul jos... munca nu gluma, mie mi-a luat ore bune ca sa demontez/montez alternator, electromotor, galerii, suportii... .
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 23:12 |