Verificare tehnica ITP, O combinatie intre ghinion si greseli
![]() ![]() ![]() |
Verificare tehnica ITP, O combinatie intre ghinion si greseli
Gigix |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1996 CL
|
|||
Loghy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Bafta multa si mai treci pe la biserica...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2004 - Ambition
- B XX RRJ Good things come to those who wait...
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Da bine ca sunt niste pampalai peste tot. Si la ITP si la RAR si la Politie. Habar n-au cum sa isi faca meseria. Mie mi-au trecut la RAR o masina cu bieleta de directie varza.
Cand aveam Dacie m-am dus cu ea la ITP, la un service de-asta. Aveam niste puncte de rugina. Repet, PUNCTE. Sarise vopseaua...nu stiu ce naiba se intamplase, in rest masina era impecabila din toate punctele. Functiona orice pe ea. Auzi ce-mi zice un destept de-acolo. Sa iau un spray si sa dau pe punctele alea. Mda...am facut eu ITP si fara sa mai dau cu spray si sa trec pe la ei. Parerea mea stiti care e ? Ca ITP'ul asta e degeaba. Vezi pe strada cate o Dacie de-aia copata de rugina, farfurie zburatoare....si te intrebi...."Oare cum are ITP". Nu are. Nici nu-i trebuie. De ce? Pai nu arata talonu. Si daca nu arata talonu...ii da o amenda, sau eventual da si el ceva acolo lu' nenea militian si pleaca mai departe cu farfuria zburatoare coapta de rugina. La un moment dat au facut pe nebunii ca trimit ei tot felul de scrisori acasa....ca nu mai ai voie sa circuli, ca te au in baza de date, ca masina daca nu are ITP si Asigurare e scoasa din circulatie. Au scos pe naiba. N-au scos nimic din circulatie. Nici ei nu stiu de capu' lor, dar sa mai tina evidenta si la cine are ITP.... Stiti care e culmea? Un prieten cu Logan nou a primit scrisoare de-aia, ca trebuie sa faca ITP. Mie inca nu mi-au trimis, desi il am pana in 2008. ![]() This post has been edited by andu911: 14 Aug 2006, 06:23 |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Prima regula la ITP e sa nu te duci la o "firma tare" cum singur afirmi.
Gasesti cel mai mic si ascuns atelier autorizat sa faca ITP. Daca ti-au suspendat talonul, ma tem ca doar la RAR mai poti face verificarea. Dar stai linistit ca nu e dracu asa negru, daca ai facut masina cat de cat nu o sa ai probleme. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#5
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e normal sa mergi 2 ani fara ITP. Mie mi se pare lipsa de respect si atentat la vietile unor oameni. Si e normal sa te respinga daca ai pb mari la sistemul de franare sau directie. Mi se pare abureala aia cu trusa de ex. E si vina ta ca ai asteptat atat. Daca unul tine mortis sa mearga fara ITP cu o dacie ruginita o face pe raspunderea lui, dar ce trebuie retinut e ca nu e normal asa ceva. Daca nu iti permiti sa mergi in legalitate nu mai merge cu masina. De ce sa reprezinti un pericol pt ceilalti participanti la trafic / pietoni doar pt ca vrei neaparat sa mergi cu masina chiar daca nu corespunde dpdv tehnic. Si vb in general, nu ma refer strict la cazul tau. Daca aveai masina in regula nu iti zicea nimeni nimic.
This post has been edited by GABONE77: 16 Aug 2006, 09:17 |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
b64chr |
![]()
Post
#6
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
QUOTE(Gigix @ 14 Aug 2006, 01:06) Din lista cu ce trebuia sa-i fac, enumar de exemplu, ca sa vedeti la ce nivel de frecus s-a ajuns : nu functioneza stropitorul de parbriz, cauciucurile pe spate erau noi, dar nu aveau acelasi tip de profil unul cu celalalt. Nu prea stateam bine cu franele. Scuza-ma, dar aceste 3 probleme enumerate de tine sunt chiar importante. Nu stiu cum sunt celelalte 7. Gandeste-te ca esti pe serpentine, un camion iti stropeste parbrizul, tu nu mai ai vizibilitate si trebuie sa opresti, sa te dai jos si sa il stergi cu carpa, intr-un loc unde nu este vizibilitate si nu se poate depasi. Daca cauciucurile nu au acelasi profil se pot comporta diferit pe diferite tipuri de carosabil. Unul e mai aderent pe carosabil umed, altul se comporta mai bine pe carosabil uscat. Si la o franare traiectoria poate sa nu fie dreapta. Ca nu prea stateai bine cu franele, no comment. P.S. Parca s-ar incadra mai bine la Diverse topicul decat la Cafenea. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Bill |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, corecta remarca ta @b64chr pt. primele 3 probleme.
Dar omul le remediase si apoi s-a lovit de altceva. Astia la service-urile mari sunt mai catolici decat papa, adica decat cei de la RAR. Acum o luna am dat la REMAT batranul Oltcit, avea 17 ani. De 2 ori am fost la ITP cu ea. In rest m-am descurcat. In toamna trebuia sa fac din nou. Nu stiu cum as fi procedat, ca acum e cu poze, etc......... Dar ce as fi facut daca o mai aveam. Ma duceam cu o luna inainte sa expire la un service de cartier, o remediam, ii cinsteam pe oameni si faceam ITP-ul tot la ei, si sigur nu aveau cum sa ma respinga. Ca o paranteza: de 12 ani nu mai aveam frana de mana. In rest nu aveam probleme. Un far cam mat, dar nu mergeam noaptea in afara. O cunosteam ca pe mine insumi. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
Gigix |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 August 06 ![]() |
QUOTE(GABONE77 @ 16 Aug 2006, 10:14) Nu e normal sa mergi 2 ani fara ITP. Mie mi se pare lipsa de respect si atentat la vietile unor oameni. Si e normal sa te respinga daca ai pb mari la sistemul de franare sau directie. Mi se pare abureala aia cu trusa de ex. E si vina ta ca ai asteptat atat. Daca unul tine mortis sa mearga fara ITP cu o dacie ruginita o face pe raspunderea lui, dar ce trebuie retinut e ca nu e normal asa ceva. Daca nu iti permiti sa mergi in legalitate nu mai merge cu masina. De ce sa reprezinti un pericol pt ceilalti participanti la trafic / pietoni doar pt ca vrei neaparat sa mergi cu masina chiar daca nu corespunde dpdv tehnic. Si vb in general, nu ma refer strict la cazul tau. Daca aveai masina in regula nu iti zicea nimeni nimic. In principiu ai dreptate, dar traim in Romania. Nu am nimic impotriva faptului ca m-au respins cu franele. Faptele mele dovedesc ca am considerat asta de mare importanta. De aceea m-am dus ca un nimeni la ITP, pentru ca am vrut sa constat ce are masina cu adevarat. De aceea am schimbat aproape tot sistemul de franare (mai aveam sa schimb pompa de frana(schimbata acum doi ani) si conductele metalice si schimbam tot). V-am spus ca ITP-ul acesta ultim, expirase la sfarsitul lunii mai. De doi ani fara ITP fusese vorba cu vreo patru ani inainte pe cand masina era "strong", iar din punctul asta de vedere, cu lipsa de respect, iar ai dreptate, imi fac "mea culpa". Oricum, dupa ceea ce am patit cu retinerea talonului, nu voi mai repete niciodata aceste greseli. De acum inainte sunt in stare sa-mi fac verificarea si la un an daca e cazul. Despre faptul ca Dacia e ruginita, aici nu mai ai dreptate. Ce pericol pentru siguranta celorlalti poate reprezenta pata de rugina sau chiar gaura de pe caroseria mea? Daca sub caroserie, functionarea e in regula, cu ce pot eu jena pe ceilalti? Poate sub aspect vizual, sa zicem, dar sa ne reamintim ca traim in Romania. Am avut ganduri de vanzare, dar are doar 10 ani, nu 12 cum e necesar in programul de "protectie a martorilor", cum ii zic eu, sau mai popular programul "rabla". A reconditiona si vopsi caroseria inseamna minimum 20 de milioane. In cazul particular al masinii mele, este vorba chiar despre "coaja" ei. Tablele exterioare, alea pe care le pozeaza ei la ITP nu corespund. Structura de rezistenta este foarte in regula din motivul scurgerilor de ulei. Pe dedesubt, masina mea este OK. Gandeste-te daca mai merita sa bagi 20 de mil pentru caroserie, intr-o masina in care ai bagat 11 mil piese in ultima luna pe care o poti vinde acum pe piata libera cu 30 mil. Astea sunt problemele dupa parerea mea. Despre mersul cu masina ce pot sa-ti zic decat ca nu pot sa imi permit sa merg cu o alta masina , dar nici sa nu merg, pentru ca insasi existenta mea si a familiei mele depinde de masina asta. Cu ea transport materie prima catre firma si tot cu ea duc produsele finite la beneficiari. Despre trusa de ex extinctorul nu mi se pare deloc o abureala. Te poate salva de la o paguba majora, pentru tine sau pentru altcineva. Nu mai vorbesc despre trusa medicala, care poate salva vieti la propriu, sau despre triunghi, care iti poate salva propria viata. De o luna, eu le am in portbagaj si va sfatuiesc pe toti sa faceti asa. Voi reveni cu detalii despre cum s-a incheiat odiseea, dar deocamdata, pot sa va spun ca sunt pe drumul cel bun. |
--------------------
Dacia
1310
1996 CL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:29 |