problema carburator original nova
![]() ![]() ![]() |
problema carburator original nova
hawkeye |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
Attached thumbnail(s) carburator.jpg ( Size: 6.25k ) Number of downloads: 199 |
||
-------------------- |
|||
cristidb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Chestia ovala de care vorbesti actioneaza pompa de spritz. Se scoate desfacand piulitza de la capatul axului de acceleratie. Cea de langa discul de care e legat cablul. Sunt mai multe piese acolo: shaibe, arcul care aduce inapoi acceleratia etc. Ai grija in ce ordine le scotzi sa le pui la loc asha cum au fost.
Nu e nevoie sa dai jos carburatorul. Daca se desface greu sa tzii de discul de care se leaga cablul nu de partea cu reglajul relanti-ului pentru ca potzi indoi axul. Chestia aia ovala o potzi pili pana devine neteda dar daca iei mult din ea pompa de shpritz nu va mai lucra normal shi o sa ezite la accelerari. Daca mergi pe gaz nu conteaza. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
m-ai inteles gresit. nu chestia ovala e problema ci acea clapeta de la pompa de spritz. aia a facut niste santuri si trebuie indreptata, de fapt schimbata.
|
-------------------- |
|
Raptoe |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca esti din Bucuresti ca dute la "Carbotest"sau asa ceva e langa "Cora" si itzi regleaza aia totu calumea ti-l si curatza calumea etc...fac treaba buna eu nu am ajuns la iei dar am pe cineva care sa dus..si a fost foarte multzumit..consuma si mai putzin etcccc si costa cred cam 450.000 (nu stiu sigur) Bafta !
|
-------------------- |
|
Raptoe |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
A si inca ceva mai bine nu il desface tu ca e destul de sensibil si mai il dereglezi de itzi consuma de te doare capu..eu am vazut unu desfacut si sunt numa jiglere peste tot.....! :shock:
|
-------------------- |
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
De ce va e asha frica de el? Nu e mai complicat decat alte carburatoare.
Scoate capacul de la pompa de shpritz. Are 4 shuruburi in coltzuri. Pileshte parghia shi pune-o la loc. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
am fost la carbotest de mai multe ori. de cand mi-am pus gpl nu mai e cazul, imi consuma sub 10l/100km, (pe benzina lua 11-12 dupa reglaje la carbotest).
aici nu e vorba de reglaj, pur si simplu pargia aia a facut niste santuri si trebuie ori schimbata ori indreptata. cristi: cum ma uit la carburator din fata, pargia aia e exact in spatele carburatorului unde n-am acces aproape deloc. ca sa blochez clapeta in pozitia deschis a trebuit sa dau jos filtrul de aer sa-mi fac putin loc. capacul ala este sub filtrul de aer sau in partea din spate (laterala) a carburatorului? |
-------------------- |
|
cristidb |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Este in partea din spate. Patrat cu latura de aprox 4 cm, asemanator cu capacul pompei de shpritz de la carburatorul de 1300. Itzi recomand sa dai jos filtrul de aer pentru ca altfel nu prea vezi.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
great. dupa masa il dau jos si te anunt daca am nevoie de un carburator nou smile.gif
|
-------------------- |
|
hawkeye |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
am rezolvat.
am fost in vitan sa cumpar o clapeta de-asta, a costat 100k data jos de pe un carburator demontat din alte motive. schimbatul a fost simplu, n-au trebuit desfacute cele 4 suruburi ci doar scos un fel de nit care prindea clapeta. a durat cateva minute si acum totul este ok. clapeta veche facuse un fel de sant de largimea rotitei ovale care o actioneaza. mama lor de piese romanesti cu calitatea lor cu totul. oricum, daca se mai intampla, stiu rezolvarea smile.gif. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:09 |