Cutia, are ceva..
![]() ![]() ![]() |
Cutia, are ceva..
danS22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|||
Asi |
![]()
Post
#2
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
teoretic nu neaparat daca se face corespunzator..
dar risti ca daca in acel moment accelerezi cand dintii pinioanelor vor ajunge aproape de margine sa se ciobesca datorita duratie si fortei care nu mai e distribuita pe suprafata totala a vreo 2-3 dinti ci pe 2 varfuri ale unui singur dinte. vezi ca acel carait apare cand o bagi in viteza fara ambreiaj... dintii de lovesc unii de altii deoarece din cauza turatiei nu se pot alinia ... la scoaterea din viteza acel carait ar aparea numai in cazul in care sta sa iasa din viteza dar nu chiar.. si atunci unu din pinioane scapa si celelat e polizat de ala de la motor care se invarte in gol (dar cand o scoti din viteza si pinionu de la roti se invarte.. cam cu aceeasi viteza daca nu accelerezi), asa ca nu se aude neaparat carit, sau nu se aude deloc. dar sunt de parere ca nu e indicat, deoarece un dinte il poti ciobi sau chiar rupe fara sa fie nevoie de carait.. ci doar asa.. scoti din viteza fara ambreiaj, si in timpul manevrei accelerezi puternic..- asta e o metoda prin care poti decima dintii de la orice cutie. dar pur teoretic, daca scoti din viteza fara sa accelerezi, fara sa franezi ci asa lin.. e ok. tot teoretic daca esti maestru poti si baga in viteza fara ambreiaj.. dar trebe o coordonare foarte precisa.. rotile tre sa se invarta cu viteza X , viteza care este corespunzatoare treptei Y, cu motorul la o turatie Z.. si eu trebuie sa ma asigur ca in gol la punctul mort cu exact turatia Z conform treptei Y, in functie de viteza X care o au deja rotile.. binenteles ca imediat dupa bagarea in viteza trebuie mentinuta turatia pentru ca exista o scadere brusca de turatie de la cu sarcina.. cuplata in viteza si fara sarcina, in gol. - pur teoretic n-are nimic dar as recomanda totusi ambreiajul.. d-aia sta alaturi de frana si acceleratie.. - element foarte important .. si tre folosit corespunzator.. iar faptul ca ambreiajul se uzeaza mai putin daca il folsesc mai rar.. e fals in cazul asta- schimbarea trepelor- pentru ca socul la cuplarea pinioanelor sau decuplarea lor este suportat si de ambreiaj.. , un soc destul de violent, un angrenaj isi modifica aproape instaneu viteza, socul e transmis si la ambreiaj, planetare, roti. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 23:55 |