DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu relantiul !!! HELP !!!

Robert SLZ
post 25 May 2004, 10:18
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Probleme cu relantiul !!! HELP !!!

Salutare, sunt probabil cel mai nou printre voi, dar sper ca vom avea o buna relatie si comunicare. Problema mea este destul de uzuala, am mai citit despre ea si am vazut raspunsurile voastre. Am o DSN din 2001 (iulie), si dupa ce am schimbat bujiile si uleiul, nu mai merge rotund, am trepidatii in relanti. Din cate am citit se pare ca motorasul pas-cu-pas nu mai functioneaza cum trebuie. Poate cineva sa ma ajute cu ceva desene cum ar trebui sa il curat ?? Si daca se gasesc spray-uri de curatat si care ar fi acelea. Multumesc.


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 25 May 2004, 10:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Spray Contact. 100.000 ROL. Carrefour raion electrice auto.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 10:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




OK, mutzam, asta e bun sa dau si pe mufele de contact de la calculator ? Iar cu motorasul pas cu pas, cum pot sa il curat ?


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 25 May 2004, 10:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Pentru motoras cauta la tutoriale, parca era ceva despre curatare. Dar, eu zic ca daca dupa schimbul de ulei si bujii a aparut problema, acolo ar trebui cautata cauza - ai pus ulei si bujii potrivite?


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 25 May 2004, 10:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Fiind un spary de contacte el, banuiesc ca nu are ce sa-i strice calc-ului. Eu mi-am luat sa fie la indemina la cum am facut si cu WD-40-ul.
Uleiul ca uleiul eu ma gindeam mai degraba la bujii. Daca nu te descurci singur fa-i o diagnoza pe calculator, la un service.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 10:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Am fost de 2 ori la service, pe calc, la diferite firme. Toti au zis ca merge bine, nu-i problema, dar nu merge rotund. Am schimbat si bobina, si fisele, si bujii, am pus si Bosch si dalea de 60.00 romanesti, tot nu-i descoper problema. Unii au zis ca poate ar fi din catalizator. Se poate ? Citind aici pe forum, m-am gandit sa nu fi de la acel motoras, l-as curata, dar nu stiu cum.


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 25 May 2004, 11:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




motorasul pas-cu-pas se ocupa de "tinerea" ralentiului. Sper sa nu gresesc, dar sursa trepidatiilor este putin probila motorasul. Daca ralentiul este tinut corect fara fluctuatii la valoarea impusa (750--850 tor/min) atunci e OK.

Si mie mi-au aparut trepidatiile la ralenti dupa ce am schimbat bujiile. Acum s-au accentuat si mai tare, deci o sa trebuiasca sa pun bujii recomandate de producator.


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 11:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Pai si mersul asta cu fluctuatii de turatie de 700 - 800 rot/min de la ce sa fie oare :?:


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 25 May 2004, 11:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




pai daca ralentiul nu-ti sta la o anumita valoare (intre 750 -850) si are fluctuatii, e posibil sa fie de la motoras. Sau mai bine ai curata tot senzorii si contactele care dau informatii calculatorului. :cry:


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 11:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




QUOTE

mai bine ai curata tot senzorii si contactele care dau informatii calculatorului


Pai si cum sa fac asta ? Si care ar fi acesti senzori ?


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 25 May 2004, 11:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Ai fluctuatii de turatie? Pai spune asa... Motorul poate trepida si din alte cauze decat fluctuatii. In plus fluctuatii inseamna ca el totusi schimba cantitatea de aer, altfel ar fi constant prea mic sau prea mare.

Dar, daca ai ulei sau bujii care nu corespund (adica proaste, cel putin pentru masina ta), cu motorasul ala mare lucru nu o sa faci... Problema a aparut imediat dupa schimb? (am avut si eu o problema, care a aparut dupa o revizie si care a disparut dupa urmatorul schimb de ulei, dar nimeni nu s-a gandit ca ar fi de la ulei. in rest am schimbat bujii, filtre, tot - si nici o ameliorare)

Sau - poate injectoarele?


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 11:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Uite cum s-a intamplat. La un moment dat pe la 50000 am schimbat uleiul (mentionez ca folosesc numai ELF 10W40 de cand am cumparat masina) apoi, am schimbat filtrul de aer, apoi, cel de benzina, si am zis sa schimb si bujiile. In loc de ce era pe masina originale, am pus Bosch. Dar inainte de a le monta, am dat 2 chei pe gol ca cica sa scot mizeria daca ar fi fost (asa mi-a zis cineva). Dupa toata distractia asta a inceput sa nu mai mearga rotund motorul, da fluctuatii de turatie, se vede si pe turometru, nu mar, dar se simte ca nu merge rotund, ( 650 - 800). Vazand asta, am incercat cam toate variantele care le stiam, am schimbat iar bujiile, am pus la fel ca cele dinainte, am schimbat fisele, bobina, am fost la 2 serviceuri diferite pe calculator, si tot nimic. Ce ar mai putea fi ??


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavian
post 25 May 2004, 12:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 25 April 03
From: Cluj-Napoca




Bosch e de vina. Incearca cu bujiile vechi sau cu altele noi dar din cele recomandate de "producator" ( EYQUEM), iar daca apare o schimbare in bine asta e. Vad ca ai cam facut aceste operatiuni.
Ca ai dat cateva chei pt. curatare e bine.
Si ar mai fi bateria. Daca e uzata, calculatorul mareste turatia pt. a creste tensiunea (sau cam asa ceva).


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 12:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Pai ma repet, dar am zis mai sus ca am schimbat iar bujiile, le-am pus si pe cele vechi, am cumparat si altele noi, si tot la fel. Oare e posibil sa fi intrat mizerie undeva ?


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavian
post 25 May 2004, 12:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 25 April 03
From: Cluj-Napoca




Scuze, eram cu "capu-n traista". Mai citeste o data ca am scris.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 12:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




E destul de noua bateria. Nu stiua ce sa mai zic.


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 25 May 2004, 13:08
Post #17


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




hmmm.... Greu de apreciat buba.... poate iti faci timp sa vii la o intalnire a forumistilor... amanunte gasesti in partea de sus a forumului

http://www.daciaclub.ro/intalnire.php

poate se rezolva sau macar te vei alege cu ceva sfaturi, idei etc...

Pe de alta parte, din dorinta de a avea o comunicare cat mai buna, te rog sa initiezi pe viitor subiectele de discutie la locul potrivit... in acest caz, exista sectiunea Probleme DSN... aici se discuta in general despre piese, componente etc.

Rog moderatorii acestei sectiuni sa mute topicul la locul lui. Multumesc.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 13:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Multzam fain Al, am recunoscut ca am gresit unde am postat subiectul, dar asa-i la inceput, pana ma obisnuiesc. Oricum merci de ajutor. Chia mi-as dori sa particip la o intalnire, dar ca membru nou se poate ?


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 25 May 2004, 14:25
Post #19


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Stai linistit...se poate... e dreptul la libera asociere smile.gif ... esti binevenit, si poate reusim sa iti rezolvam si problema...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADN
post 25 May 2004, 14:31
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 25 May 02
From: Bucuresti




Oameni buni, asa va purtati voi cu noii veniti. Omul nu este inca familiarizat cu functionarea forumului.
Iaca link-ul cu pricina
http://daciaclub.ro/viewtopic.php?t=691

Si nu uita ca.....butonul rosu, CAUTARE, face miniuni


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 25 May 2004, 14:41
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




QUOTE

Oameni buni, asa va purtati voi cu noii veniti. Omul nu este inca familiarizat cu functionarea forumului.  


MULTZAM PENTRU APARARE !


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin
post 9 Jun 2004, 14:34
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 29 January 03
From: Bucuresti




[quote]Daca ralentiul este tinut corect fara fluctuatii la valoarea impusa (750--850 tor/min) atunci e OK.[/quote]

Asa o fi la Nova da la DSN eu stiam ca relatiul e undeva injurul valorii de 950 rot/min


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin
post 9 Jun 2004, 14:37
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 29 January 03
From: Bucuresti




Intebare: la SN se poate regla relantiul?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 9 Jun 2004, 14:44
Post #24


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Teoretic da, practic nu.... trebuie sa ai un cod si softul original de programare a calculatorului.... din cate stiu eu, nici cei de la service-uri nu-l au.... este vorba de un cod care permite modificarea valorii de consemn a unor parametrii, printre care si turatia de relanti....


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin
post 9 Jun 2004, 15:19
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 29 January 03
From: Bucuresti




Am observat ca unele DSN au relantiul mai mic si de-asta eram tare curios. Am una la servici in treapta a III-a la 50 km/h are cam 2200-2400 rot/min.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 22 Jul 2004, 15:35
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Sigur poate sa fie din motorasulo crac cu crac sau pas cu pas.Tot aia e.Desfaci motorasul si vezi ca are un cap de metal care se invarteste si ai grija sa nu-l rasucesti ca il dereglezi.Te duci cu el la un service la cineva si-i zici sa se uite daca nu cumva e dereglat si apoi il pui la loc.Cureti si locasul unde intra capul de la motorassi-l pui la loc.Dup-aia ai grija ca intre electrod si bucata aia de metal de la bujii sa fie de 0,9 nici mai mica nici mai mare si foloseste doar EYQUEM nu altceva ca are alti parametri de caldura.Vezi sa nu cumva sa fie deplasat si corpul clapeta de la cele 2 semne.Spor la lucru.


Relantiul o fi el electronic dar motorasul ala poate nu-si face treaba cum trebuie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 22 Jul 2004, 15:58
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Daca are la 50 km/h o anumita turatie in treapta a III-a ce are asta cu relantiul fratilor? Mai degraba imi suna a turometru sau vitezometru dereglate.

Relantiul este de 750 rpm (in mod normal, nu vorbim de motor rece, clima, tensiune joasa in circuitul electric). Ce se vede pe ceas (un fel de 900) e o alta mancare de peste. Dar daca pui testerul, o sa arate clar 750.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 16:31
Forum Renault