probleme frana, de 1 an de zile nu mai am frana pe dacie
![]() ![]() ![]() |
probleme frana, de 1 an de zile nu mai am frana pe dacie
wolffy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 May 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- IS-01-MLP
|
|||
dorucioby |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 December 04 ![]() |
Am avut aceeasi problema aproximativ. Am pus pompa dbl. circuit noua care m a tinut 3 luni e drept frana impecabila dupa care s a dus. Solutia a fost pompa fr simplu circ
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
- sv-02-chw
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
De repartitor nu ai cum sa scapi, dacat daca vrei sa franezi pe spate cu o singura roata
![]() Daca ai pierde lichid, ai vedea foarte clar in rezervorul de plastic, ar scadea nivelul. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Este posibil sa nu pierzi lichid dar sa intre pe undeva aer in instalatie (la eliberarea pedalei depresiunea care apare in instalatie poate "suge" aer pa la vre-o garnitura). Ceva asemanator aveam si eu. La sugestia unui vecin am inlocuit tot lichidul din instalatie cu DOT3 de la 2+2. Acum am frane ceva mai bune dar tot nu sunt beton.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
HarM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
Mai baieti poate nu este topicul potrivit, dar am si eu o intrebare... Cum naiba fac sa 'degripez' suruburile alea de aerisire de la etrieri si cilindrii? Saptamana trecuta am facut franele unui prieten si in incercarea de a aerisi sistemul de franare am reusit sa rupem acel surub. Noroc ca acest lucru s-a intamplat la roata spate unde investitia inlocuirii cilindrului a fost redusa. Am auzit de la 'batrani' ca ar trebui dat niste lichid de frana pe acel surub (purja) sa se inmoaie jegu de acolo si sa incerc dupa sa il desfac, am incercat varianta asta si nu prea ajuta. Ce recomandati? solutiile degripante sunt bune??, sau dati-mi alta metoda mai simpla si eficienta daca cunoasteti. Multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
mirceas |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
spray degripant. exista unul unguresc prin magazine care e destul de bun. eu am desfacut cu el de cand l-am luat ce inainte nu desfaceam nici cu flexul.
![]() |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
In caz ca nu vrea sub nici o forma si ati reusit sa nu-l rupeti apelati la o solutie radicala: incalzire locala cu lampa de benzina; Al din care este facut etrierul are coeficient de dilatare mai mare decat Fe si se desface imediat (asta cu pistonul si toate garniturile scoase). Montati un aerisitor nou uns cu vaselina grafitata si periodic faceti manvre cu el (cu putina indemanare si o tubulara de 8 merge si cu masina pe roti).
Bafta. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Am uitat o chestie: un amic mi-a spus ca imainte de montare incalzea la rosu aerisitorul in flacara de la aragaz, dupa care il arunca in ulei de motor. Dupa racire il monta asa uleios cum era. cica nu se mai blocheaza!. Mie mi-a fost lene sa incerc.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
workarea |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Bun venit celui de-al o mielea topic pe acest subiect. Unele sint chiar destul de recente. Problema cu topicurile astea e ca de fiecare data discutia se reia de la zero, ca sa se ajunga treptat la informatii si sugestii din topicurile anterioare. Daca am posta in topicurile deja deschise (ceea ce implica faptul ca deja am citit ce e acolo), s-ar ajunge mult mai repede la solutii noi. Altfel, batem apa in piua si dublam informatia deja existenta, fara nimic in plus. Asta nu-l ajuta nici pe initiatorul subiectului citusi de putin.
LE: ia uite niste exemple: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=50372 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5161 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=34201 Problema ta nu seamana cu nimic de pe-aici? Nici cu primul topic? Nu vezi ca ai primit exact aceleasi informatii care apar si acolo? Te ajuta cu ceva? NU! Eu cred ca aveai nevoie sa duci discutia mai departe. Poate rogi un moderator sa-ti lipeasca topicul acolo, ti-ar fi de folos. Ca sa nu mai zic ca treaba cu aerisitoarele blocate e chiar tutorial. This post has been edited by workarea: 8 Sep 2006, 10:43 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
S-au dat link-uri, continuati in cel mai sugestiv din ele.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 20:36 |