deconectare pozitii, aprinderea fazei mici sa stinga pozitia
![]() ![]() ![]() |
deconectare pozitii, aprinderea fazei mici sa stinga pozitia
ddf |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
- ILxxDDF
|
|||
Siconi |
![]()
Post
#2
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Care-i logica?! Ce scop sa aibe aceasta modificare a instalatiei electrice? Economie de curent? Si daca ai vreun far ars (intamplator se arde in mers si nu poti opri ca sa-l schimbi sau nu ai cu ce) ce faci fara nici o lumina pe partea respectiva? Mai adaugi un buton separat care sa dea tensiune becurilor de pozitii pentru astfel de cazuri?
Mi se pare cam ilogica aceasta idee, dar nu inseamna ca nu se poate face. Daca asta e dorinta ta, un releu in plus care primeste tensiune de pe reteaua fazei scurte si alimentandu-se "rupe" contactul care asigura tensiunea pe becurile de pozitii (conectate la contactele N.C. "normaly closed"). |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Ddf, poate ne spui si noua care ar fi rostul acestei "imbunatatiri".
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
ddf |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 January 06 ![]() |
QUOTE(pastrama_stelistu @ 8 Sep 2006, 16:49) 1. Un bec de pozitie consuma cam 5W deci ar rezulta o ,,economie" de 10W care ma gandesc ca in cazul in care ai sta la un stop (turatia de relanti) ar mai ajuta cu ceva alternatorul ineficient. 2. Daca s-ar arde un bec si ar ramane celalalt oricum te vor vedea cei de pe contrasens . Tot la un releu m-am gandit si eu. Dar am studiat un releu -- auto -- de faruri si nu are pozitia N.C. (normaly closed) . Si ma gandeam la alt tip de releu. This post has been edited by ddf: 8 Sep 2006, 16:27 |
--------------------
Dacia
1310 Break
- ILxxDDF
|
|
StefanT |
![]()
Post
#5
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() Eu zic sa lasi prostiile sisa iti repari alternatorul "ineficient" si sa verifici/ schimbi releul regulator. ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#6
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai bine iti repari alternatorul? Sau sa schimbi/ intinzi cureaua?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Si oare cat consuma acel releu ?
nu tot cel putin 10W |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
mirceas |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
in plus pentru o astfel de modificare te respinge la ITP de nu te vezi (ca de altfel multe alte modificari gen pozitii + frana simultan aprinse etc.)
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
![]() Las-o asa ca nu are nimic. Daca e dupa logica asta atunci vei opri si casetofonul (sau dupa preferinte CD-Player) sau alte acareturi pe care la mai ai prin masina, atunci cand esti la semafor. In legatura cu respingerile la ITP: am foarte multi amici cu Dacia 1310, care au conectate la frana si lampile de ceata spate astfel incat la frana se aprinde toata partea de jos a triplei; spun ei pentru vizibilitate mai buna. Surpriza: n-au fost respinsi la ITP desi probabil ar merita daca judecam ca in conditii de ceata nu mai au ce aprinde suplimentar. Stima, Alexe |
--------------------
-
-
-
|
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
O alta idee mareata din ciclul: fara manere la usi, capota care se deschide invers, usile care se deschid invers, sa mergem fara faruri ca scade consumul....
![]() |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(cristidb @ 8 Sep 2006, 21:36) O alta idee mareata... Bine punctat! QUOTE(cristidb @ 8 Sep 2006, 21:36) ...sa mergem fara faruri ca scade consumul... ![]() Si creste riscul accidentelor pe timp de noapte. Pentru initiatorul topicului: Eventual sa mergem si fara luminile de intalnire sau faza lunga, am putea scoate luminile din torpedo, din portbagaj, poate tine bateria de acumulatori pe viata... Dupa cum spune si domnul cristidb, Dacia este buna asa cum e facuta de producatori. Orice inginerie mareata gandita in fata blocului nu cred ca e cel mai bun lucru pentru masina. Alexe This post has been edited by Alex G.: 8 Sep 2006, 21:06 |
--------------------
-
-
-
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
StefanT |
![]()
Post
#13
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
bygy chiar mi-ar fi placut sa citesc ce ai scris tu acolo, chiar mai mult decat 4 randuri, atat cat am reusit, fiind scris cu CAPS on, si e stresant... asa ca tip pt viitor. Bafta!
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
A fost printre primele poatari ale mele. Imi cer scuze
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dorucioby |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 December 04 ![]() |
? o costa kilowatul dat de alternator de trebuie sa facem economie> Apropos un contor eventual trifazic + un heblu zdravan nu ar fi o optiune? (S ar putea sa iau ban pentru aceste afirmatii dar nu mi a putut tace gura... asa idee inca n am auzit)
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
- sv-02-chw
|
|
driverx |
![]()
Post
#16
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ce gandire defecta au unii. Poate nici macar nu s-au gandit daca masina cu o asemenea idiotenie de modificare ar mai corespunde normelor legale...Da' poate nici asta nu conteaza la anumite specimene.
Geeeeez. Inca ma minunez ce oameni circula in jurul meu. Si totusi, daca tot vrei sa faci economie, de ce nu ai taia in cazul acesta si becurile din spate, care apropo, parca consuma si mai mult decat alea din faruri. Macar asa, poate se gaseste unu sa te loveasca in cur si poate atunci te trezesti la realitate si iti dai seama cat de imensa e idiotenia care ai scos-o aici. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stingerea, e si o prostie si ilegal.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 19:28 |