Problema electrica,help needed
![]() ![]() ![]() |
Problema electrica,help needed
to_the_limit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai cu bateria banuiesc ca ai o problema la alternator...cred ca s-au ars diodele nu este mare belea se schimba .... alternatorul clasic are 6 diode fiecare costa 25000 deci 150.000 un pistol de lipit si gata... acul o sa stea iar bine...
si mai poti face un test... porneste masina si scoate borna de la baterie... ea trebuie sa mearga ....aprinde toti consumatorii si daca da se opreste sau luminile scad drastic inseamna ca s-au ars puntile...schimba-le si gata ... asta o sa fac si eu sambata... am aceasi problema... bafra... aaa si al faza cu apa daca nu a trecuta de 85 grade ce are este ok...parerea mea... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 13 Sep 2006, 09:54) si mai poti face un test... porneste masina si scoate borna de la baterie... ea trebuie sa mearga ....aprinde toti consumatorii si daca da se opreste sau luminile scad drastic inseamna ca s-au ars puntile... Si daca nu erau arse poate o sa se arda cand scoti borna de la baterie. Nu mai invata pe altii prostii. Borna de la baterie nu se scoate cu motorul mergand. Citeste pe forum mai atent si o sa vezi. Ah, ca poti zice ca tu ai facut si nu s-a intamplat nimica rau... se intampla. |
--------------------
.
.
.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa se verifica doar puterea alternatorului nu se poate arde...el incarca bateria ... daca tu scoti borna nu mai are ce incarca...daca releul este ars iti fierbe bateria ... vecinul meu este mecanic de 30 de ani ai nu facea asa ceva pe masina mea sau a lui daca exista risc de ardere...alternator...
ca sa nu mai creez discutii .... sunt de acord si cu ceea ce spui nu ... ca se poate arde ... desi nu vad cum... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
[.....] totul despre alternator si repararea lui http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...92entry496492 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
KidTx |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
salut
sa nu mai deschid alt topic si io am cam tot aceiasi problema...cand accelerez intensitatea lumini creste simtitor atat la becurile de la bord cat si la faruri.cand o las la relantiu palesc f mult. ![]() daca aptind luminile din interior (plafoniera) si pun avariile acestea pulseaza dupa avarii "cand avariile sunt stinse intensitatea lumini creste si invera" ARATA CA UN POM DE CRACIUN ![]() cum pot stabiliza sa nu mai am caderi asa mari de tensiune ????ce poate fi??? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
E de la puntea de diode.
Se desface alternatorul, se scoate puntea, se desface, se verifica fiecare dioda (cu un bec, sau cu un voltmetru. Dioda lasa sa treaca curent intr'un singur sens. Daca nu se intampla asa, inseamna ca dioda e arsa. Defapt puntea aia de 6 diode iti transforma din ca in cc.), se cumpara la de la magazin diodele care le ai arse (atentie ca sunt de 2 tipuri, cu plus pe mijloc, sau cu minus pe mijloc, verzi sau rosii), se inlocuiesc, se leaga firele la locu lor si se monteaza puntea la locu ei. Daca tot umblati pe la alternator e bine sa schimbati si periile. Ai grija cand scoti puntea de diode sa nu rupi unul din firele alea de cupru de la bobinaj. Io asa am patit si nu stiam de ce nu incarca calumea. O dioda de 25A - 4lei O punte de diode pt cei mai puturosi - 130 - 150 lei Set de perii - 6lei Daca nu ma insel o dioda arsa cauzeaza o cadere de tensiune de 6A Spor la treaba |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
fnp |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Incercati sa schimbati intai periile colectoare (carbunii) si sa verificati intinderea curelei. E cel mai ieftin si mai simplu. Am avut aceeasi problema si dupa ce am balaurit pe la releu si legatura la masa am gasit carbunii uzati "la blana". Daca bateria a apucat sa se descarce putin nu o sa vedeti imediat imbunatatirea incarcarii la relanti. Trebuie sa faceti un drum mai lung sau sa puneti bateria pe redresor.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:53 |