AJUTOOOOR, presiune in carburator
![]() ![]() ![]() |
AJUTOOOOR, presiune in carburator
Tziganu' |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1304
- SB
|
|||
Dwell |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 September 06 ![]() |
Nu mai porneste dupa ce ai dus-o la reparat sau a mers o vreme si a apucat-o deodata? De obicei o apuca deodata de la platine lipite, condensator obosit sau in scurt, capac delcou. Vezi ca scanteia trebuie sa fie albastra nu rosie. Daca e rosie sapa pe electrica.
|
--------------------
Dacia
1310
1999
- BZ40FDK
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
vezi sa nu fie inecata, verifica bujiile sa nu fie ude sau murdare
|
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
andu911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu ti-a umblat nimeni la distributie ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Ai grija cu demontarea chiulasei. Garnitura nu poate fi refolosita, trebuie schimbata neaparat de fiecare data cind desfaci chiulasa. Distridutia pare a fi de vina, asa cum sugereaza cineva mai sus. De fiecare data cind desfaci chiulasa trebuie bineinteles si sa reglezi din nou jocul supapelor. ceea ce spui tu suna ca si cind supapa de admisie nu se inchide la timp.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
vezi poate ai fisele inversate intre ele.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Tziganu' |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 March 06 ![]() |
Mi-a verificat cineva supapele si cica deschid la timp, fisele stau bine, da scanteie albastra si bujiile le-am tot schimbat. La distributie nu mi-a umblat nimeni. Am avut acum o luna rupt pinionul de sub delcou si mi l-a schimbat la un atelier ca nu am putut scoate ce a ramas acolo. A trebuit sa-mi dea jos pompa de ulei. Ieri am uitat sa scriu numarul
![]() This post has been edited by Tziganu': 21 Sep 2006, 08:10 |
--------------------
Dacia
1304
- SB
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Poate ti-a sarit de la punct distributia, verifica, cand e semnul de pe volant aliniat pe carcasa, pistonul dinspre baterie trebuie sa fie la PMS. Verifici cu o surubelnita dupa ce ai scos bujia. Daca nu e , e sarita de al punct.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Masoara compresiile, poate fi o supapa de admisie arsa / rupta sau un arc de supapa de admisie rupt.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
bai nene din cate stiu eu, la motoarele cu abur daca inversai supapele (admisie trecea pe evacuare si invers), motorul se invartea in sens invers. ma rog, asta ca off-topic.
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si ce legatura au motoarele cu abur cu motorul cu ardere interna?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Sep 2006, 09:12) Poate ti-a sarit de la punct distributia, verifica, cand e semnul de pe volant aliniat pe carcasa, pistonul dinspre baterie trebuie sa fie la PMS. [...] Chiar si cu distributie sarita de la punct, cu semnul de volanta in fereastra vei avea piston la PMInterior. Asta pentru ca volanta e pe arborele cotit. Arborele cu came va fi insa deplasat. Tiganu: Demonteaza capacul de la culbutori si pe cel de delco, roteste arborele incit sa vezi semnul volantei in fereastra iar lamela lulelei indreptata spre aripa stinga. In acel moment supapele de la cilindrul 1 (cel de linga ambreiaj) sa fie inchise amindoua. Apoi, verifica si daca jocul culbutorilor e corect - poate fi unul fara joc iar supapa aia sa fie deschisa. Oricum suflul in carburator ar fi semn de supapa neetansa, distributie decalata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Tziganu' @ 21 Sep 2006, 09:02) Am avut acum o luna rupt pinionul de sub delcou si mi l-a schimbat la un atelier ca nu am putut scoate ce a ramas acolo. A trebuit sa-mi dea jos pompa de ulei. Ieri am uitat sa scriu numarul ![]() Cred ca ti-a pus invers pinionu. Adica, chiar daca vezi semnul pe volanta, iar luleaua e indreptata catre aripa stanga, cum zice diaconuliviu, poate sa fie invers pus. Incearca sa-l scoti si sa-l decalezi cu 180 grade. Asta in cazul in care motoru n-a mai pornit de atunci. Daca a mai pornit, sigur nu-i de acolo. ![]() This post has been edited by andu911: 21 Sep 2006, 11:19 |
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De aia i-am si spus sa vada si daca supapele la 1 sint inchise ambele.
Acuma noi bijbiim, el nu spune daca asta a fost de la inceput dupa schimbare de pinion sau a facut intre timp.... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Tziganu' |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 March 06 ![]() |
acum plec de la munca sa vad de ea.
Masina a mers super4. Am oprit-o si oprita a fost. Multumesc mult. Va spun in seara asta CE AM REZOLVAT |
--------------------
Dacia
1304
- SB
|
|
Tziganu' |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 March 06 ![]() |
Am rezolvat-o. IN CEL MAI RUSINOS MOD. Fara sa stiu ce a avut. Am facut motorul bucati, am schimbat garnitura de la chiuloasa, am facut toate reglajele (aici m-au ajutat mult si sfaturile voastre) si dupa ce l-am adunat a plecat la primul sfert de cheie. Ceva insa nu mi se pare ok. Dupa lovitura am schimbat radiatorul si mi s-a parut ca e cam calda si azi dupa ce am adus-o acasa ardeau furtunele de nu puteai tine mana pe ele. Din cauza asta sa se fi bulit? Cum imi dau seama daca e prea incalzit motorul? (nu prea am ceasuri). Sonda cred ca are (sunt doua deasupra volantei). Stie cineva cum se monteaza ceasul ca il iau de pe masina unui prieten?
|
--------------------
Dacia
1304
- SB
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Simplu. Un fir la masa si celalalt de la sonda cu pricina. Daca le pui invers nu merge. Dar mai bine ia un voltmetru si verifica cele doua lamele pe spatele "ceasului" una dinre ele o sa aiba legatura cu carcasa lui. Aia e masa.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De fapt unul la masa, altul la +12V prin contact si unul la sonda. Da o cautare, vei gasi despre montarea ceasurilor.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 00:09 |