troncane ceva pe sub masina ...
![]() ![]() ![]() |
troncane ceva pe sub masina ...
dadu221 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|||
viulian |
![]()
Post
#2
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mie imi trancane la fel pe dedesupt ceva, chiar daca toate bucsele sunt schimbate de 2-3 luni..
Am fost la mecanic si am identificat 2 cauze: 1. bara din fatza (eu am de plastic) nu e fixata bine si trancane pe suporti. 2. am joc foarte mare la planetare in cutia de viteze (cu toate ca ieri am discutat cu baietii si parerea lor e ca in sarcina planetara nu ar avea cum sa joace) totusi aia are destule grade de libertate incat sa 'bata' in ceva. Trebuie sa fii sigur mai intai ca bucsele sunt tzapene - inclusiv cele de bascula, T-ul de la amortizor, si cele de la bara stabilizatoare (evident si tirantul si semibieletele trebuie verificate). Bucsa de la bascula superioara de asemenea. Daca sunt toate OK - atunci trebuie cautate jocuri in alta parte.. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#3
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
toba ? :roll:
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
bu-bu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 May 04 From: Bucuresti ![]() |
si a mea bate .. troscane pe partea dreapta .. am bara cam slaba de la aia ar fi o cauza .. ca in rest bucsi rulmenti planetare toate noi si stranse "voiniceste".
cand am facut un test cu masina fara bara fara toba nu mai troscanea. vezi bara eventual da-o jos si fa o tura. |
-------------------- Dumnezeu ne-a dat masini si dracu le-a facut dacii.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cauza probabila s-ar putea sa fie de la T-ul de amortizor. La mine facea exact cum ai descris tu, pentru ca la trecrea peste denivelari, amotrizorul mai face 2-3 curse mici si dupa ce ai trecut de denivelari.
Daca nu este de vina T-ul, atunci i-le pe rand: bucse bara torsiune, bieleta antiruliu, bucse tirant. Daca se rupe T-ul de amortizor e destul de periculos, ca nu mai ramane masina decat pe arc pe partea aia. Acum, depinde si de noroc. Mie mi-a facut explozie un cauciuc tubeless (dreapta fata) pe Calea Giulesti. Cred ca de la mersul pe sina de tramvai. Norocul meu a fost ca nu era inca facuta strada si se mergea incet. Aveam cam 30 km/h, dar tot m-am dus in toate partile cu masina. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
viulian |
![]()
Post
#6
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am schimbat in furia de a remedia trancanitul toate bucsile posibile (cum am zis: T-uri amortizor, semibieletele, tirant (fartec), bascula inferioara (fartec), bara stabilizatoare + pivoti).
Tot la fel face.. AH ce ma distram acum cateva luni cand am dat de forum sa vad ca multe probleme de dacie sunt de genul: "am incercat tot ceea ce era omeneste posibil, si tot nu-i dau de cap! voodoo!" Acum nu prea imi vine sa rad de mine. Si n-am zis de toba, am toate tampoanele alea OK (m-am uitat personal cand am ridicat masina pe rampa) si nici nu e tocita pe undeva sa zici ca trancane acolo - si credeti-ma ca la cat de stressat sunt cu trancanitu asta, am luat fiecare bucatzica in parte). O sg. problema am identificat atunci, o trancaneala suplimentara care venea de la faptul ca mi se lovea radiatorul de masca - am rezolvat temporar cu un pachet de tzigari mototolit bagat acolo, si ulterior am bibilit la el. Mi s-au rupt tzamburusele care 'centreaza' cauciucele alea doua de la radiator, si ma intreb daca nu o fi de pe acolo ceva.. Nu stiu ce sa zic. Toate schimbarile ce le-am facut n-au mai mult de 4 luni, iar zgomotul il am constant de aproape un an jumate (inainte parca era mai infundat, acum trancane de am sentimentu - placebo! - ca mi se rupe masina in doua cand trec pe macadam). Mi-e cam lene sa dau bara jos - mai astept niste bani si dau o fuga la mecanic sa vedem ce dracu o mai avea. Omu s-a saturat aproape de banii mei, si a inceput sa lucreze la mine mai mult decat la masina, si sa ma calmeze ca e dacie, ca asa face toate, ca sa nu mai fiu pretentios, etc... :oops: |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
geo76com |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 9 April 04 ![]() |
Viulian , am si eu aceleasi simptome ca si tine. Cred ca trebe sa ne cautam ori niste medicamente ori niste tampoane pt urechi . Si eu l-am innebunit pe un mecanic asa ca tine . Concluzia : o sa incep sa ma bag eu sub ea... :mrgreen:
|
--------------------
DACIA
1310L
1995 ...mai putine incercari, mai putine esecuri ....
|
|
oSerX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am cam patit'o ... la un moment dat a fost aparatoarea aia de tabla de la etrier... acum la fel si mie mi'e frica sa trec peste denivelari... saptamana viitoare ma uit la ea ... teul ala de amortizor si ma gandesc la bieleta antiruliu ... si tobele sunt sigur .... mai banuiesc si pe la cutie ceva .... de mult nu m'am uitat ...
|
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
bai oameni buni astea sunt daciile daca nu trncane sau bate ceva de la ele inseamna ca nu e bine :mrgreen:
|
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
Andrii |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 12 November 04 ![]() |
Salut!
Eu am alta problema, si anume: cand bag in viteza si accelerez brusc troncane cutia de viteze si trepideaza foarte tare schimbatorul de viteze. Precizez ca acest fapt se intampla in toate vitezele, deci dupa ce cuplez intr-o viteza si fortez accelerarea( accelerez brusc) troncane ceva exact sub cutie, precizez ca asta se intampla dupa ce am schimbat placa de presiune si discul. Daca cineva se pricepe sa ma ajute cu un sfat ii sunt recunoscator! Thanks |
--------------------
Fiat
Albea
2006 - 1.4 Fire
- B-01-ANDRII
|
|
Dyda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
-Suruburi nestrinse la traversa CV
-Piulite nestrinse la flexiblocuri traversa CV Sau tabla fisurata in planseu acolo unde se prinde schimbatorul de viteze Toate acestea le vei verifica manual si individual cu remedierile respective |
-------------------- Kox
|
|
johnsws |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
tampoane rupte la cutie.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sau traversa rupta.
Tot ce s-a scris mai sus este foarte posibil sa se fi intamplat. Fa si tu o incursiune sub masina si balangane energic cutia ca sa vezi exact care e problema. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
axel |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(viulian @ 4 Jun 2004, 23:33) Eu am schimbat in furia de a remedia trancanitul toate bucsile posibile (cum am zis: T-uri amortizor, semibieletele, tirant (fartec), bascula inferioara (fartec), bara stabilizatoare + pivoti). Tot la fel face.. AH ce ma distram acum cateva luni cand am dat de forum sa vad ca multe probleme de dacie sunt de genul: "am incercat tot ceea ce era omeneste posibil, si tot nu-i dau de cap! voodoo!" Acum nu prea imi vine sa rad de mine. Si n-am zis de toba, am toate tampoanele alea OK (m-am uitat personal cand am ridicat masina pe rampa) si nici nu e tocita pe undeva sa zici ca trancane acolo - si credeti-ma ca la cat de stressat sunt cu trancanitu asta, am luat fiecare bucatzica in parte). O sg. problema am identificat atunci, o trancaneala suplimentara care venea de la faptul ca mi se lovea radiatorul de masca - am rezolvat temporar cu un pachet de tzigari mototolit bagat acolo, si ulterior am bibilit la el. Mi s-au rupt tzamburusele care 'centreaza' cauciucele alea doua de la radiator, si ma intreb daca nu o fi de pe acolo ceva.. Nu stiu ce sa zic. Toate schimbarile ce le-am facut n-au mai mult de 4 luni, iar zgomotul il am constant de aproape un an jumate (inainte parca era mai infundat, acum trancane de am sentimentu - placebo! - ca mi se rupe masina in doua cand trec pe macadam). Mi-e cam lene sa dau bara jos - mai astept niste bani si dau o fuga la mecanic sa vedem ce dracu o mai avea. Omu s-a saturat aproape de banii mei, si a inceput sa lucreze la mine mai mult decat la masina, si sa ma calmeze ca e dacie, ca asa face toate, ca sa nu mai fiu pretentios, etc... :oops: domnilor dacia mai troncane si de la caseta de directie(bucsa de teflon+tachete)puteti sa schimbati si mama bucsilor ca tot o sa troncane |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
am avut si eu o problema cu troncaneala sub masina...
care a fost cauza la mine?foarte simplu... pentru asta a trebuit sa schimb un pivot...ca asa a zis un nea mecanic...de asta mai analfabet cum sunt toti prin serviceurile astea de 2lei.... si am disperat cand am vazut ca tot trocane ceva... eh...faza era de la o placuta de frana care nu statea fixa si la gropi se auzeau mai multe batai....troncaneli... eh....remediul a fost sa scot placuta si sa o bat cu o dalta pe parti si apoi pusa la loc...remediu destul de simplu... ![]() |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 03:18 |