DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema pornire

sorynel
post 1 Oct 2006, 18:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




Salut!
Am o dacie break din `95 si azi cand plecai cu ea din parcare porni la prima cheie imediat... mersei vro 20 km cu ea oprii motorul 2 minute si cand vrusei s`o pornesc deabi o pornii... imi murise bateria blink.gif ...
Care ar fi problema nedumerire.gif eu stiam ca in timpul mersului bateria se incarca la mine e invers post-336-1110552439.gif
Mi s`a mai intamplat asta acum vro saptamana cand am mers cu ea vro 50 km si cand am vrut s`o pornesc am impins`o atunci imi murise de tot bateria
Ajutati`ma si pe mine.... va multumesc anticipat

This post has been edited by sorynel: 1 Oct 2006, 18:37


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 1 Oct 2006, 18:52
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Foarte posibil sa fi mers numai pe baterie din cauza faptului ca nu mai ai incarcare.Acuma nu stiu sigur ce poate fi, dar verifica releul de incarcare si alternatorul . Asta daca bateria ti-e buna! Bafta!


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 1 Oct 2006, 18:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Porbabil nu mai ai incarcare. Cea mai probabil cauza - releul de incarcare.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 1 Oct 2006, 23:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




o sa verific releul de incarcare poate e frun fir scapat pt ca atunci cand e la relantiu si aprind farurile incep sa`mi pâlpâie


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 2 Oct 2006, 23:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Si eu am patit asa ceva de 2 ori.
1 s-au ars niste diode de la alternator
2 am uitat sa pun firu de la excitatie
Mentionez ca la punctul 2 am adus-o tractata ca nu am vazut decat acasa radmasa.gif


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 5 Oct 2006, 12:22
Post #6


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Salut, revin cu problema pornire ptr ca am si eu una. DImineata cand dau sa plec cu masina, sau dupa ce sta vreo 5-6 ore in parcare cat stau eu la munca, ma urc, dau cheie porneste si moare. Apoi incepe show`ul. Dau la automat vreo 30 de secunde pana porneste, o tin putin din acceleratie sau soc si gata problemele, totul e ok. De la ce poa` sa fie ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Oct 2006, 12:35
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




O ineci.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 5 Oct 2006, 12:47
Post #8


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Pai ce sa ii fac sa nu se mai innece ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 5 Oct 2006, 18:09
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca





Prin manuale scrie despre ''tehnica de pornire''.Multi soferi, multe stiluri de pornire.Cea mai mare gresala, este cind in momentul actionarii demarorului se pedaleaza in nestire acceleratia. NU VREAU SA DAU SFATURI! Dar va pot spune cum pornesc eu dimineata : apas de 3 ori acceleratia, trag socul la jumatate ca nu e frig,si apoi ii dau contact cu pedala de ambreiaj apasata .Dupa cca. 10 secunde reduc din soc pina motorul merge rotund la o turatie moderata, apoi plec la drum si cind atinge 60 grade apas socul de tot.Cind e frig, trebuie tras socul mai mult si progresiv in functie de cum se incalzeste motorul se apasa socul.Daca se trage socul, NU se mai apasa pedala de acceleratie, pentru ca se ineaca cu prea multa benzina.Eu asa procedez de multi ani si merge bine.Optiunea va apartine!


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 5 Oct 2006, 19:37
Post #10


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Deci sa ii dau niste pedale, sa trag socu, si apoi sa ii dau cheie ? Hmmm... eu pana acum nu trageam socul deloc... doar din acceleratie o tineam, adica dadeam cheie doar apasand putin acceleratia si o acceleram cand dadea sa moara.

This post has been edited by FLP: 5 Oct 2006, 19:41


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 6 Oct 2006, 11:39
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Pai, nu-i prea bine ca o porneai fara soc. Adica nu stiu, dar Dacia se porneste cu soc, daca e reglata bine...Eu chiar si vara trebuie sa o pornesc cu soc, dupa care in functie de incalzirea motorului imping treptat socul la loc. Ei, de 3 zile, de cand am UIS+ rolleyes.gif pe masina, pot sa imping socul mai repede ca si inainte. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Oct 2006, 11:55
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Dacia rece se porneste cum ti s-a spus.
2. Simptomul tau poate fi si de CNC goala, prin evaporare dar si de pompa care nu asigura debitul necesar. Verifica daca pompa nu trage aer, supapele ei daca etanseaza bine, de ce nu, si cuiul poanto.
Daca tot face, speli carburatorul, vezi de aprindere.

Functia "search" ti-ar putea oferi mai multe detalii.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 21:03
Forum Renault