Cine ma ajuta cu informatia despre...
![]() ![]() ![]() |
Cine ma ajuta cu informatia despre...
RIon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|||
AC |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
RIon, blocul poti sa-l schimbi singur fara nici o problema. Cat depre tacheti raspunsul pe forum nu e asa scurt ca sa fie inteles rapid. Trimite-mi un mail daca arde.. smile.gif
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#3
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Tachetul e un fel de oala, un cilindru cu fund, pe fundul oalei se sprijina intr'o alveola mica, tija impingatoare care impinge colbutorul , care la randul lui calca pe coada supapei pe care o slugareste. Buuun te'am pierdut deja.
Ei bine tachetul asta , sub forma de oala se sprijina pe axul cu came, oala e plina cu ulei ca sa preia caldura shi ca sa unga toata afacerea din zona. Constructia asta a tachetului mecanic e generatoare de zgomote, iar cand mergi in service'urile dacia, cea mai vehiculata diagnosticare cand motorul tau scoate un zgomot mai ciudat va fi: Da domne, uite ce iti mai bat tachetii! De asemnea zgomotele ciudate scoase de motor sunt: - fluieraturi dupa ce ai luat piciorul de pe aceleratia sau mana de pe clapeta de accelaratie a carburatorului- acestea apartin transmisiei cu lant cu care e echipat motorul . - batai ritmice ascutite, surde, localizate in zona de sus a motorului pot proveni de la rampa colbutorilor, tacheti, localizate jos proveni de la biele, camasile cilindrilor shi altele care mai este pe acolo. Motoarele noi au tacheti hidraulici care elimina piesele de metal in contact, deci shi zgomotele ce rezulta din aceasta. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Merci mult, constat ca nu-mi suna inca tachetii... blocul de lumini il voi skimba myself... :roll:
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
daca iti bat tacheti mergi la mecanic si ti-i regleaza nu tre sa iti ia mult poti si tu dar e cam complicat dupa parerea mea
|
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#6
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Va roooog domnilor, terminati cu "reglajul de tacheti". Nu pot fi reglati aia. Ce mama naibi sa reglezi la oalele alea?!
Ce se regleaza e colbutorul, rampa de colbutori daca vreti(distantele dintre colbutor shi scaunul supapei, distanta care variaza datorita stresului termic la care sunt supuse supapele)....da tachetii cum pusca mashi sa'i reglezi?!? Eventual sa desfaci chiloasa, sa bagi destele shi sa ii inlocuiesti. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
sunt muuuuuuuuuulte fire la blocul de lumini, nu am schema de culori sa stiu ce si unde cuplez... damn it... :vmad:
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
SGN 1310 o mica precizare, ptr generatia noua de motoare - NU se mai folosesc tacheti, cred ca ai auzit de axa cu came in capul chiulasasei, adica culbutorul este atacat direct de cama de pe axa.
Si inca o mica precizare in legatura cu tacheti - in timpul functionarii motorului acesti tacheti obligatoriu trebuie sa se roteasca in contact cu cama. Aceasta rotire este obligatorie pentru a avea uzura uniforma pe suprafata de contact a tachetului cu cama, in caz contrar uzura va fi numai pe o portiune conducind la o deschidere mai mica a supapei respective, iar mai departe sti consecintele |
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 16:19 |