DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> S-a oprit in drum si gata..., Problema electrica!!!

Marius Adrian
post 22 Oct 2006, 22:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Salutare tuturor, revin cu o problema destul de grava pt mine si anume... mi s-a oprit motorul in mers si nu mai vrea deloc sa porneasca. Am descoperit ca nu are scanteie, am schimbat bobina...degeaba. Unde anume as putea sa mai umblu? Eventual s-ar putea sa se fi intrerupt un fir, asa ca va rog sa ma indrumati si pe mine ce legaturi trebuie sa fac ca bobina sa primeasca curent. Multumesc anticipat! Salutare tuturor!


--------------------
Dacia 1300
Traieste clipa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 22 Oct 2006, 23:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Poti incerca sa legi un fir de la +baterie la +bobina de inductie(numai sa nu uiti firul legat acolo dupa ce opresti motorul/max2-3min).Problema ta poate sa fie de la contact sau o siguranta.Verifica intai daca ai tensiune intre borna +bobina si masa..cu contactul pus.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 23 Oct 2006, 01:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Pe bobina ai + si -.Plusul il ia prin contact (doar atunci cand contactul este pus) iar minusul prin platina(doar atunci cand platina se inchide).Din cate stiu eu nu exista siguranta pe acest circuit deci nu ai la ce siguranta sa te uiti sa fie buna.
Deci:
-daca bobina este buna si nu primeste curent poate sa fie firul care duce la contact,firul care duce de la contact la baterie sau chiar contactul(eu am patit)
-daca nu vezi platina ca daca sta tot timpu inchisa(atunci ai curent tot timpul pe bobina si se incalzeste bobina si nu merge motoru) sau deschisa(nu primeste bobina curent si tot nu merge motoru)

Cel putin asa stiu eu ca sta treaba.


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dwell
post 23 Oct 2006, 06:20
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 13 September 06




Platina mobila are un mic plastic distantor la locul unde se prinde contactul ei in surub. Daca acest plastic se duce sau lipseste se manifesta ca la tine.


--------------------
Dacia 1310 1999 - BZ40FDK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 23 Oct 2006, 08:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




aceiasi problema am patito si eu.Aveam scanteie slaba sau chiar deloc.problema a fost de la condensator(inlocuit si a pornit la prima cheie)


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 23 Oct 2006, 09:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Verifica si bujiile sa nu fie ude sau afumate prea tare.


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 23 Oct 2006, 10:26
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(Marius Adrian @ 22 Oct 2006, 23:26)
... mi s-a oprit motorul in mers si nu mai vrea deloc sa porneasca. Am descoperit ca nu are scanteie, am schimbat bobina...degeaba. Unde anume as putea sa mai umblu?
*


Pot exista mai multe defecte, si ai mai multe de verificat.
Daca bobina e noua, si primeste curent, verifica platinile, eventual sa le inlocuiesti, apoi sa te uiti la capacul distribuitorului.

Ai descoperit ca nu are scanteie, de ce ai schimbat bobina daca nu ai verificat celelalte componente? S-ar putea sa fi dat banii degeaba pe ea, dar e alegerea ta...


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D2ani
post 23 Oct 2006, 12:51
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




salut. eu am patit doua chestii legate de delcou: 1- siguranta care tine platina mobila pe ax (acesta este la masa)se slabise si facea scinteie cu platina mobila (dar inainte sa se opreasca de tot incepuse sa dea semne motorul de oprire) si 2- firul care vine prin interiorul delcoului la platina mobila se slabise la prindere (prost facuta) si nu mai facea contact cu clema de pe surub (cel izolat de masa si pe care se prinde in afara firul de la bobina si condensator). alte cauze: condensator defect,contacte oxidate bobina/condesator, fir intrerupt (bobina plus sau fir spre condensator-bobina minus), fisa centrala impuscata...plus ce au mai spus si altii mai sus...sint intr-adevar destule care trebuiesc verificate.


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:31
Forum Renault