motor cu toane (1289cc)
![]() ![]() ![]() |
motor cu toane (1289cc)
beby1300 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|||
Al Cap0nE |
![]()
Post
#2
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
uitate la topicul "Da in nas" unde am pus si eu aceeasi problema. Mai are cineva problema asta ? Ca o fi epidemie laugh.gif
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#3
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Ne uitam la ea sambata. Poate ii dam de cap. Insa am shi eu probleme ....poate facem schimb??! Iti dau batzaiala mea de la relanti......shi imi ramai dator ....da?!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
beby1300 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
asta am presupus si eu, carb infundat... dar eu am un filtru cu sita si pahar decantor inainte de pompa de benzina si unu cu hartie dupa pompa.
carbul nu are 2 luni de la curatzare cu decarbusol, verificat gaurice cu gaurice si schimbat garnituri... avand in vedere cele doua degete de chestie maro depusa in pahar decantor, orice este posibil. |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
northwood |
![]()
Post
#5
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Beby1300, verifica platinile si luleaua. Eventual pune direct unele noi, Doduco sunt foarte bune. Costa vre-o 80.000 amandoua. |
||
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|||
tarzy |
![]()
Post
#6
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
una din doua:
- aprindere (bujii, platina, fise, delcu - inclusiv capac) - carburatie - pompa de benzina, jigloare, carburator, etc. ar trebui sa te inarmezi cu timp si rabdare, desfaci pe rand toate alea, le cureti/sufli/schimbi dupa cum se impune, si ai scapat. ATENTIE: daca gasesti rugina multa in filtru/pompa de benzina atunci ar cam trebui sa bagi ceva alcool tehnic in rezervor. PS: eu folosesc masina din an in paste, adica doar in w/e iar Duminica am vazut ca si a mea da semne de guturai, te pomenesti ca am alimentat de la aceesai benzinarie. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce am facut deja: buji proaspete, capac delco nou, platini verificate, bobina schimbata, fise verificate, delco beton (verificat curba de avans centrifugal si vacumatic cu strob), pompa de benzina benzineste. la aprindere am incercat si pe clasic si pe ap el, aceeasi chestie.
ce mai ramane de facut: carb curatzat si verificat. cineva a spus ca ar putea sa fie lantzul de la distributzie. oare daca acesta nu e tensionat cum trebuie astea sa fie problemele care le produce? |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#8
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nu cred sa fie lantul. Eu am rezolvato acum o ora pe a mea. Am desfacut carbu si ce era in el...doamne doamne...L-am curatat cu sprey si gata, merge beton din nou biggrin.gif . Am schimbat si filtrul cu unul omologat rar cica(e vreo 40 mii) ca ala "vechi" il aveam de o saptamana jumate, i se desprinsese buretele ala dinauntu si numai filtru nu mai era ala (20 mii).
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#9
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eram gata sa zic ca-i de la aprindere...vad ca ai "cautat-o" pe acolo...mai desfa odata carburatorul si jiglerele, eu am mai patit-o si toata povestea era de la un gunoi care se asezase in jiglerul ala din dreapta pe fundul paharului ; alta data sarise furtunul dintre galeria de admisie si carburator (ala de vacum)
Cand face urat, opreste si vezi ce culoare are fumul... |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
M.C. |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Incearca si sufla cu aer comprimat conducta care vine de la rezervor!
Daca nu ai aer comprimat,merge si cu o pompa ,dar trebuie sa insisti. S-ar putea sa ai sorbul infundat in rezervor si sa nu se alimenteze in sarcina. Ai grija,cind sufli,nu uita sa scoti busonul de la rezervor! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
buna ideea cu pompa. cred cam sa ma pun sa suflu toate furtunele si tzevutzele de la rezervor pana la carburator....
|
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
furtunul de vacuum sta bine iar jiglerul de care zici cred ca este principalul. intradevar daca am mizerie in camera de nivel constant si intra pe acolo opreste alimentarea normala a carbului.
sambata cel mai probabil desfac carbul si am sa va spun ce concluzii am tras. |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
Dyda |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Eu as merge pe pompa de benzina , dupa cum multi stiu respectiva are doua pastile din textolit cu rol de supape,in momentul cind sunt uzate se formeaza un fel de canal - sant de forma si diametrul scaunului. Ei bine daca acesta cade pe scaunul supapei (concentric),pompa functioneaza - motorul functioneaza normal, daca pastila se deplaseaza putin canalul respectiv si scaunul supapei sunt secante si pastila nu isi mai face rolul de supapa - pompa nu mai functioneaza -motorul functioneaza prost sau se opreste Eu le-am inlocui la mine dar au scazut performantele motorului si am ajus in final sa inlocui corpul pompei
|
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:43 |