DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bracaj sau cum ii zice

rhunder
post 30 Oct 2006, 21:58
Post #1

Membru autentic

Group: Members
From: Bucuresti

Imi cer scuze daca s-a mai "discutat" problema eu am dat un search si nu am gasit ce cautam.
Am o supernova cam de 143.000 km si dupa ce am cumparat-o i-am schimbat bucsaraia si amortizoarele.
Acum doua zile un prieten mi-a spus ca a mers in spatele meu si mergea masina putin oblic
El a spus ca trebuie sa-i fac bracajul.. ce o fi cu ce se mananca habar nu am.
Masina merge bine, zic eu, la 150 km/h nu se simt zguduituri tremur de volan etc, si la 50-60 km pe ora merge drept , fara sa tin volanul, fara probleme, dar cum sunt incepator si nu vreau ca masinuta mea sa aibe bube vin si intreb: aveti ideea ce vroia sa-mi spuna colegul meu, si mai ales unde as putea remedia problema.
Multumesc,

PS masina a fost lovita recent de un destept in parcare in contraaripa, dar am reparat-o si arata ca noua. alte accidente nu a avut.

This post has been edited by rhunder: 30 Oct 2006, 22:01

--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - b25wzj
Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :)
VW Golf V 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dolphintm74
post 31 Oct 2006, 21:17
Post #2

Membru

From: Timisoara

Nu am mai auzit despre o asemenea problema la DSN. Cred ca esti singurul... Mai verifica o data pozitia masinii, intr-o parcare neteda, uita-te chiar tu la ea. Daca este lasata in vreo parte, atunci nu poate fi altceva decat arcul de pe partea respectiva, care este posibil sa fi cedat. O problema care poate fi rmediata fara costuri prea mari. Bafta!

--------------------
Renault Laguna 1 2001, 1.6 16V
+
electric
post 31 Oct 2006, 21:25
Post #3

in cautare de informatii