Ghidurile de supapa sau segmentii?, Dupa perioada de rodaj
![]() ![]() ![]() |
Ghidurile de supapa sau segmentii?, Dupa perioada de rodaj
EUROPE_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|||
sobolan |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
asa mai ciupesc unele putin ulei dupa segmentare...stai linistit nu are nimic....pana se pasuiesc segmentii (vreo 600 km)......
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai nu am facut segmentare, am pus alt set motor.
In total am 820 km, iar rodajul a fost de 550 km. De cand am pus ulei 10 w 40 ( dupa perioada de rodaj ) a inceput sa scoata fum albastru la pornire. This post has been edited by EUROPE_: 5 Nov 2006, 19:13 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
exista o perioada de rodaj chiar daca ai pus set ! nu sunt de acord cu alegerea ta sa pui 10w40 ! macar un 15w 40 ! parca spuneai ca ai o dacia cu carburator !
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Detaliaza de ce nu esti de acord, eu numai 5w40 si 10w40 folosesc..si am Dacie pe carburator.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
de regula uleiurile astea mai subtiri se folosesc la motoarele moderne sau cel putin la un motor de dacia cu injectie pt ca acolo este alta treaba....la o dacia pe injectie altu este sistemul de alimentare si altu este sistemul de APRINDERE fata de una pe carb.....la una pe injectie arderea este aproape completa fata de una cu carb.daca ai ardere aproape completa nu prea exista posibilitate ca amestecul sa treaca din capu pistonului in jos in carter.la daciile clasice se poate intampla sa nu lucreze bine o bujie sau etc si asta se intampla.....cred ca ai inteles ideea mea......
deci un ulei gen 20w50 e mai rezistent in motor de dacia pe carb. ex real : am un vecin si are dacia pe injectie si are 180 000 la bord si inca motoru merge ok.... intrebare:ai vazut dacia pe carb. care sa mearga atat fara sa umbli la motor ? ![]() This post has been edited by sobolan: 5 Nov 2006, 23:17 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
andu911 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
clar de la ghiduri
|
--------------------
-
-
-
|
|
M.C. |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Mai asteapta un pic,inca esti in perioada de rodaj.Si nu o suprasolicita,ia-o usurel.Cere performante de la motor dupa 5000-6000 km. parcursi.
Incearca sa tii sub observatie nivelul de ulei.Cu ghidurile de supape,mai ales la motoarele de 1300 cmc,nu prea au fost probleme de genul asta.La motoarele de 1400 cmc erau ceva probleme din cauza simeringurilor de supape. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cand am facut motorul, mecanicul s-a uitat la chiulasa, si a zis ca ar fi trebuit schimbate supapele.
Segmentii sunt Kolbenringe, a mai auzit cine-va de ei? Mecanicul a zis ca sunt buni, ca a mai lucrat cu ei, si sunt buni. Ar fi bine ca problema pe care o am sa fie de la ghidurile de supape, pentru ca nu am alti bani pentru alti segmenti, si deci alta distractie, si in plus acum vin sarbatoriile de iarna. Segmentii de ungere sunt din 3 bucati. Poze: This post has been edited by EUROPE_: 6 Nov 2006, 11:08 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(M.C. @ 6 Nov 2006, 10:17) [...]Cu ghidurile de supape,mai ales la motoarele de 1300 cmc,nu prea au fost probleme de genul asta.La motoarele de 1400 cmc erau ceva probleme din cauza simeringurilor de supape. [...] Adica ghidurile sint cu alte ajustaje? In mod sigur nu, au 7 mm diametrul interior cu aceleasi jocuri. Simeringuri s-au pus tocmai din cauza asta, papa ulei pe la ele la 1300 dupa oarecare uzura. Eu am pus simeringuri la 1300, chiar daca ghidurile is fara "sant", is lipite cu superglue si nu ciupe ulei. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
AC |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Nov 2006, 15:28) Adica ghidurile sint cu alte ajustaje? In mod sigur nu, au 7 mm diametrul interior cu aceleasi jocuri. Simeringuri s-au pus tocmai din cauza asta, papa ulei pe la ele la 1300 dupa oarecare uzura. Eu am pus simeringuri la 1300, chiar daca ghidurile is fara "sant", is lipite cu superglue si nu ciupe ulei. Stiu sigur ca era un topic despre cum se pun simeringuri la cozile supapelor pt chiuloasa de 1300 dar cu funtia asta de cautare a forumului te apuca groaza! Poate cineva sa-mi dea un link, poate-si mai aduce aminte cum se numea?? |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
stiu despre ce topic zici, cel mai bine pui alte ghiduri speciale pt simeringuri, eu am incercat tot felul de metode si tot mi-au sarit 2-3 simeringuri de pe ghid.
|
--------------------
-
-
-
|
|
AC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(andu911 @ 7 Nov 2006, 15:21) stiu despre ce topic zici, cel mai bine pui alte ghiduri speciale pt simeringuri, eu am incercat tot felul de metode si tot mi-au sarit 2-3 simeringuri de pe ghid. Ai putea te rog sa descrii operatiunea? Trebuiesc cumva montate in chiuloasa alte ghiduri? In cazul asta e cam complicata operatiunea... |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Incearca sa schimbi intr-o treapta inferioara de viteza (a doua de la a treia) la o viteza normala pentru viteza a treia si cind dai drumul la ambreiaj nu atinge acceleratia. Daca in momentul in care se ambaleaza motorul furios iese fum albastru pe esapament, e clar, sunt ghidurile supapelor. Din cauza vacuumului puternic, motorul suge ulei pe linga ghidajul supapelor, metoda e recomandata si rasverificata. Pe linga segmenti, n-are de unde sa suga ulei. Succes!
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#15
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Am facut un test azi, si sunt cam confuz.
A scos fum albastru 5 -7 secunde. Eu cred ca daca ar fi fost sa fie segemntii uzati prematur, imi scotea aceeasi cantitate de fum albastru, la fiecare pornire la rece. Acum zic si eu... dar cred ca cel mai probabil sunt ghidurile de supapa. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Poate merita si un test de compresie daca poti? Desi cred ca e destul de clar. Si daca desfaci motorul, dupa ce desfaci chiulasa si scoti tot de pe ea, poti sa verifici cu mina sa vezi daca supapele joaca in ghidaje. O intorci cu camerele de ardere in sus, introduci supapa in lucol ei si cu degetele mari mentinind presiune constanta pe fata din cilindru ca sa zic asa, a supapei, incerci sa o apesi lateral sa vezi daca joaca vreun pic. Orice joc e semn rau.
Si o precizare. "Kolbenringe" inseamna exact "segmenti" pe nemteste, nu cred ca e numele companiei, cum cred ca reiese de mai sus. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#18
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Eh... nu stiam ca, Kolbenringe, inseamna segmenti
![]() Nu stiu daca mai are rost sa fac un test de compresie, cand am motorul cald, demarorul deabia roteste arborele ( bine poate e si de la bateria putin ) Si cand e motorul rece, se simte, are compresie. Avand in vedere ca eu nu am umblat la chiulasa deloc, cred ca mai mult ca sigur de la ghidurile de supape scoate fum la pornire. Multumesc pentru sfaturi, si indrumare. Acum sunt putin off topic, am o alta problema, imi bate ceva in linie dreapta, pe partea stanga, si cred ca e planetara. Nu bate tot timpul, se aude ceva, cand masina e incarcata. Am controlat planetara, nu are joc deloc. Exista posibilitatea sa fie planetara, sau vre-un pivot? In viraje nu bocane. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 8 Nov 2006, 19:30) Nu stiu daca mai are rost sa fac un test de compresie, cand am motorul cald, demarorul deabia roteste arborele .........Si cand e motorul rece, se simte, are compresie. Scuza-ma dar de unde ai invatat chestia asta? daca invarte greu sunt alte probleme(eventual bateria cum ai zis), in nici un caz compresia prea buna, eu invart cu mana motorul usor, in panta pleaca daca nu trag frana de mana, chiar daca e in viteza, si pentru asta tot am compresia corespunzatoare la toti cilindrii. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#20
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
O sa incerc sa fac un test de compresie, cand o sa am timp si bani.
Multumesc inca o data pentru sfaturi. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:00 |