DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AJUTOOOR!, AM CONSUM DE 20 PANA LA 40% IN ORAS

oviss2006
post 20 Nov 2006, 21:28
Post #1


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




Spuneti-mi si mie ce sa fac? Am consumul de 20 pana la 40% in oras(inainte 10-12% max, vara erea de 7-8%) , pe exterior e de aprox 7.5-8% si trebuia sa fie de 6%. Am carb cu jiclere de 1300 si motor de 1400cc.Simt ca INNEBUNESC. Ce-o avea??? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 20 Nov 2006, 21:32
Post #2


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Ai rezervorul spart radmasa.gif
Cum dreaq sa consume dacia 40%
Mie unul mi se pare imposibil radmasa.gif


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 20 Nov 2006, 21:41
Post #3


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Rezervorul spart, sau conductele de alimentare fisurate, înțepate, rupte etc.
Verifică tot sistemul de alimentare, că mai mult ca sigur de la el e.

În cazul în care nu găsești niciun defect, posibil ca rezervorul să fie fisurat.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chisgicu
post 20 Nov 2006, 21:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 6 November 06
From: Baia Mare




Cum stabiliți voi cât consumă motorul? Cât de precisă vă este metoda?
oviss, sigur ai pierderi pe undeva!


--------------------
DACIA 1310 Li dec. 2000, BERLINA - MM 04 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 20 Nov 2006, 21:53
Post #5


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




sau conducta de retur infundata ... iti baga benzina in ulei ?


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 20 Nov 2006, 21:57
Post #6


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(chisgicu @ 20 Nov 2006, 21:49)
Cum stabiliți voi cât consumă motorul? Cât de precisă vă este metoda?
*


Păi există mai multe metode. Un exemplu, pui 1 litru de benzină în rezervor ( motorul să fie cald ) și mergi cu mașina până se oprește. Te uiți bine la kilometraj, și-ți numeri kilometrii parcurși.
Dacă, spre exemplu, extraurban, cu 1 litru faci 20 km, la o viteză stabilizată, deci 5 litri la 100 km. Asta însemnând să mergi cu 90 km/h, având în vedere că ai cutie în 5 trepte. Depinde, nu întotdeauna drumul e liber.

This post has been edited by EUROPE_: 20 Nov 2006, 22:03


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 20 Nov 2006, 22:55
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




IMPOSIBIL...nu poate sa consume atat. si cat de eronata ar fi metoda de calcul nu ajungi la cifrele astea ca nu-i camion....verifica urgent sistemul de alimentare...daca ai pierderi astea pot fi periculoase....sau ti-a furat cineva din benzina!!! (chiar nu glumesc...daca ar pierde ar trebui sa simti totusi miros de benzina)


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 20 Nov 2006, 23:09
Post #8


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




Am pus un bidon de 1l si in 2 km mi-a consumat 0.8l alaltaieri cu jiclere de 1400. Astazi pe acelasi drum cu jiclere de 1300 mi-a halit 0.4l. Plecarea am facut-o cu motorul rece in ambele cazuri, are vreo importanta?


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chisgicu
post 20 Nov 2006, 23:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 6 November 06
From: Baia Mare




...pui 1 litru de benzină în rezervor...

Metoda asta cu 1 litru (rezervor gol...pui 1 litru...iar rezervor gol) mi se pare greoaie și barbară. Ce spuneți despre aceea cu plinul și ...iar plinul. Am aplicat-o la un drum de
Baia Mare - Cheia (Prahova) via Cluj, traseu urban, rural și între..., drum bun, dar și în lucru, și mi-a ieșit un 6 la sută. O fi mult...o fi bine...?

This post has been edited by chisgicu: 20 Nov 2006, 23:40


--------------------
DACIA 1310 Li dec. 2000, BERLINA - MM 04 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 20 Nov 2006, 23:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




pe timp de iarna , cu motorul rece si pe distanta f, scurta 3-4km) consumul poate creste si cu 100%


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu ciprian
post 21 Nov 2006, 05:16
Post #11


ascult orice parere


Group: Members
Posts: 352
Joined: 28 June 06




Pune un bidon de un litru in fata la motor dar baga si returul in bidon pentru a simula un minirezervor ...doar asa poti stabili cu exactitate cat iti consuma.Ai grija cum fixezi bidonul si unde il pui.Cel mai bine iei o sticla de 2 l cu gatul mare (in care pui 1 l benzina)iar in capac dai 2 gauri cat mai fixe pentru tur si retur.Tine-ne la curent.


--------------------
dacia Logan abs + 2007 1.5 dci / Laguna 3 2008 1.5 dci . - www
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Nov 2006, 07:30
Post #12


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(chisgicu @ 20 Nov 2006, 23:38)
mi-a ieșit un 6 la sută. O fi mult...o fi bine...?
*


E destul de bine!

@oviss2006, să-nțeleg că ai pus un bidon de benzină ( minirezervor )?
Păi în cazul ăsta, posibil să fie cuiul poantou. Verifică tot.

PS. La mine dacă ar consuma mai mult decât e cazul, aș verifica amănunțit tot sistemul de alimentare!


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 21 Nov 2006, 08:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Nu vreau sa par exagerat dar recomandarea ar fi ca inainte de a face testul cu bidonul de plastic in fata verificati cu atentie daca circuitul electric este ok...adica izolatii foarte bune in special la fisele de la buji...am avut o data fise cu scapari de curent iar seara daca te uitai la ele ziceai ca-i secventa din "nemuritorul" asa arcuri electrice faceau pe langa...Altceva, e inexplicabil dar senzatia mea a fost ca am avut consum mai mare din bidonul de plastic decat din rezervor...nu am gasit nici o explicatie. Oricum atentie cand faceti testul din rezervor, daca e gol nu toata benzina o sa ajunga in carburator, daca mergeti in panta sau pe un drum inclinat exista posibilitatea ca "sorbul" sa ramana in aer...cred ca nici un test de genul asta nu o sa faca diferente de genul 6,8 sau 7,1 %...cu umplerea rezervorului iarasi au loc dilatari ale acestuia in functie de temperatuta, ce obiecte grele ai in portbagaj...etc. Oricum o Dacie consuma in jur de 7,5% dupa cartea tehnica, valoare care poate fi depasita sau nu in functie de starea tehnica a masinii, stilul de condus, anotimp, trafic...etc


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 21 Nov 2006, 09:06
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Acelasi fenomen am vazut si eu la un prieten si la o analiza mai amanuntita am descoperit ca,carburatorul era fisurat si avea un consum enorm.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Nov 2006, 09:24
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




O idee ...la un consum de 40% cum spui tu ... nu trebuia sa mai vezi nimic in oglinzi ... intelegi aluzia .... nu viteza prea mare datorita supra alimentarii (caz in care nu ai pierderi de benzina) ci din cauza fumului negru negru care este aproape impozibil sa nu il scoata ... un motor de dacie nu poate sa consume 40 % si sa nu scoata fum...undeva tot trebuie sa se duca benzina aia ... doar nu dispare asa subit... blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dezu
post 21 Nov 2006, 09:39
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 September 06




oviss,uitate sa nu fi iesit furtunul de la retur din rezervor.Am vazut chestia asta odata in trafic.Era un papuc de cluj la semafor,in fata mea,si ii arunca toata benzina pe carosabil.bine ca nu i-a ajuns pe toba...


--------------------
Dacia 1310 1999 Berlina - B-82-DEZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 21 Nov 2006, 13:33
Post #17


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




astazi am facut in felul urmator: in primul rand am un minirezervor cu tur si retur in el. Nu are pe unde sa curga. Am adus nivelul in CNC la 8.5-9 mm,(mai mult decat o tigare care dupa masura mea are 8mm), am marit gaura de retur (care totusi parea in apele ei) cu aproximativ 0.2mm, am incalzit motorul fara soc(merge fara probleme chiar si dimineata) la care mi-a luat in 1-2 minute 0.2l si am plecat pe acelasi traseu.Rezultatul: 0.21l(pe distanta de 2 km). Fum imi scoate chiar multicel fata de alte dacii(chiar am urmarit unele dacii de dimineata) dar alb., si nu papa ulei.


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 21 Nov 2006, 13:47
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




0.21 l la 2km inseamna 10% in oras. Consumul e bine, nu?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Nov 2006, 13:50
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Problema aici e matematica, masina merge perfect wink.gif

LA un consum de peste 20 % in maxim 20 km nu mai ai ulei in motor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 21 Nov 2006, 15:43
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




De ce sa nu mai ai ulei la consumul asta???


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Nov 2006, 20:06
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pentru ca se subtiaza rau de la benzina patrunsa in el, si se arde, si daca nu se arde, ala nu mai e ulei, ci ulei amestecat cu benzina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 21 Nov 2006, 20:13
Post #22


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




Si cum intra benzina in ulei ca motorul mere super? Am sa verific uleiul dimineata sa vad daca e subtiat. Oricum mi-a cam revenit consumul dupa cum v-am spus mai inainte, dar sa-l vad si pe cel din afara orasului. Si nu prea-mi place fumul ala alb de-l scoate.


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Nov 2006, 20:55
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu-i fum ! E condens(abur), si majoritatea benzinarelor il au pe vremea asta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 21 Nov 2006, 21:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Nu o sa iti dai seama daca uleiul este afectat, proprietatile acestuia se testeaza cu aparatura speciala (nu stiu exact cum, dar faptul ca e inchis la culoare nu inseamna ca nu mai e bun). Poate doar sa gasesti nivelul foarte ridicat in baie asta ar insemna ca a intrat benzina...si nu s-a evaporat intre timp. Pentru linistea ta, daca simti ca nu e in regula poti sa il schimbi dar obligatoriu si filtrul... intr-adevar "fumul alb" este condens...


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 23:35
Forum Renault