motor fierbinte
![]() ![]() ![]() |
motor fierbinte
dannyy82 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- vs 62 dan
|
|||
razvanmarius |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 05 ![]() |
1.Dimensiunea filtrului nu prea conteaza. Teoretic daca este mai mare atuncise prelungeste si durata de folosinta.
2.Tabala aia e normal sa fie incinsa , doar este pusa langa galeria de evacuare, bineinteles cand si motorul este cald. Nu are de ce sa se incinga de la schimbatul uleiului, doar ti se pare. 3.Si tot cred ca ti se pare ca e mai lenta dupa ce ai schimbat uleiul, sau daca intr-adevar este atunci are alta cauza. Cati km are? |
--------------------
dacia
D.cab,solenza 1.9D
- CL xx yyy B 36 xxx
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
S-ar putea sa ma insel, dar tabla de care vorbesti nu are un semn pe ea?
Semn de genul: nu pune mana pentru ca frige? E normal sa friga, daca e la evacuare. In rest, si eu cred ca masina nu are nimic. Totusi, data viitoare daca poti mergi intr-un service care are macar sculele necesare ![]() |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
mars |
![]()
Post
#4
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Hmmm, parca filtrul ala de ulei se poate strange si cu mana, daca e uns inainte pe garnitura. Cheia era pentru scos.
Tabla aia arde ca pentru asta e pusa acolo, e ca un scut deasupra galeriei de evacuare. Daca aia arde, stai sa vezi ce e sub ea... |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Prea suna a scam chestia cu filtrul..eu cred ca ti-a pus un filtru folosit(sau neconform), si a ramas el cu filtrul nou.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dannyy82 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 November 06 ![]() |
Merci pt exlicatii ,m-am mai si interesat la alti prieteni cu solenza si se pare ca asa incinse merg toate iar cu filtrul de ulei am auzit ca nu e nici o problema si apropo mi l-a schimbat cu unul nou din magazie luat ,l-am vazut cand l-a scos din cutie ,iar km are 43mii ca tot m-a intrebat razvanmarius..........multam' inca o data si mai vb.....bafta
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- vs 62 dan
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#7
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Scriu si eu aici problema mea sa nu mai deschid alt topic. Am observat ca indicatorul de temperatura la mine nu se ridica decat pana la prima linie groasa si dupa mult mers in trrafic, ajunge aproape de a doua linie groasa. Ei bine la prietena mea, care are tot o scala indicatorul urca cam dupa acelasi timp de mers la a doua linie groasa pe careo si depaseste cu o liniuta. Unde este problema? de ce la ea se incalzeste mai repede? sa fie de la lichidul de racire care nu are concentratia buna pentru temperatura de afara? Mutumesc anticipat
|
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
david79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
termostat puturos, adica deschide mai devreme - e cel mai posibil sa fie. costa 10 ron in targ.
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
i96nds |
![]()
Post
#9
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Termostatul trebuie sa inceapa sa deschida exact cum e la prietena ta, adica la o liniuta subtire peste a doua linie groasa (adica putin peste sfert) - la 89 grade.
Cand se ajunge la jumatatea scalei (depinde cum numeri liniile groase) atunci porneste GMV. De jumate deci nu trebuie sa treaca in nici un caz. Cum zicea David, la tine sigur termostatul e prea harnic (nu prea puturos !!!) ca se apuca de munca prea devreme, deschide circuitul inainte de temp. corecta. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
david79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
puturos am vrut sa spun ca nu sta in banca lui pana la 89 grade, si se apuca de treaba
![]() |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
andreip |
![]()
Post
#11
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
Am si eu aceeasi problema. Cineva care a mai schimbat termostatul ne poate da cateva indicatii?
Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#12
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
C este interesant ca am lasat motorul pornit cam 20 de minute la relanti, si a ajuns la a doua liniuta, ba chiar electroventilatorul inca mergea dupa ce am oprit masina. A mers cam vreo 2 minute si s-a oprit si el.
|
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este urmatoarea : in primul rand ti-a pus mai mult ulei si ar fi trebuit sa verifici la joja inainte sa tragi nu stiu ce concluzii . Mai mult de 2,8 L nu trebuia sa bage ! Apoi ce mecanic e ala ca nu e in stare sa desfaca un filtru de ulei si ajunge sa-l sparga pe cel vechi ??? Cred ca ti-a facut motorul pe acolo de comanda ! Filtru se poate strange si cu mana ! ( daca ai mancat de dimineata ) dac anu , folosesti incet o cheie cu lant sau cu o bretea care s trange in momentul in care o misti pe filtru .
Alt sfat : incearca sa folosesti filtru de ulei original , sau pe cel de Clio ( care este de Renault original .. daca il gasesti mai mult de 17 ron nu are de ce sa fie ) . Montarea altui filtru iti poate crea probleme printre care : scaderea presiunii uleiului , filtrare necorespunzatoare , instalare defectuoasa ... probleme pe care le poti ocoli daca ai urma acest sfat ! Acea tabla de care spui este normal sa se inclazeasca si ca urmare a acestui lucru chiar are pe ea un insemn care simbolizeaza acest lucru . In spatele ei se gaseste galeria de evacuare si de la ea preia acea caldura ! Poti observa ca nu cumva in momentul "creatiei" mecanicului "priceput" sa nu cumva sa fi strambat acea tabla si sa atinga de filtrul de ulei , de fise sau de alte suprafete cu care nu ar trebui sa intre in contact ! Pana la urma nu am inteles ce ulei ai pus in motor ! Apoi sa stii ca uleiul ca si altele are nevoie de o perioada de rodaj , adica este posibil ca dupa vre-o 1000 de km sa-si dea drumul si sa functioneze in parametrii normali . Verifica totusi nivelul de ulei , pentru ca , dupa socoteala mea tu ai peste 300 ml in plus ! Daca inainte de treaba cu uleiul se incalzea altfel motorul este posibil sa fie si de la ulei . Totusi eu am avut impresia ca un ulei mai bun face ca motorul sa mearga mai lin , la o temperatura mai mica , fiind frecari mai mici ( pentru ca uleiul asigura o ungere mai buna nou ) . Nu am observat anul de fabricatie la masinii si de aici nu-ti pot spune daca ar fi cazul totusi sa schimbi antigelul . Nu uita ca el doar doi ani sau 60.000 km este recomandat sa fie exploatat ! Dupa acei 2 ani el nu-si mai face treaba bine , fiind un antigel organic ( dupa cate am inteles eu ) . Deci daca ai mai multi ani sau km schimba-l si cu ocazia asta verifici si termostatul ca tot umbli pe la acele furtune . Ai sa observi imediat ca motorul functioneaza putin mai linistit , temperatura al apa nu mai urca la fel de repede si ai mai multa caldura in masina ! Bafta si spune-ne ce ai observat ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 17:46 |