CONSUM CARBURANT MARE, AM CONSUM DESTUL DE MARE
![]() ![]() ![]() |
CONSUM CARBURANT MARE, AM CONSUM DESTUL DE MARE
johnxxl |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1300
1300
1993
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Bine ai venit pe forum!
Păi în primul rând reglează avansul static. Cu motorul cald îi reglezi relantiul. Ca să ai consum optim depinde și la ce turații schimbi vitezele. Verifică ca filtrul de aer să fie pe poziția ''galerie''. Motorul se încălzește? Dacă toate astea sunt în regulă, încearcă să schimbi vitezele între 2200 -3000 rpm. Dacă, consumul tot e mare și așa, verifică pompa de benzină și cuiul poantou, mai poți avea returul înfundat. În cazul în care cuiul poantou închide bine, returul nu e înfundat și pompa de benzină are presiune normală, s-ar putea ca motorul să aibă compresie slabă. Dar în general consumul mare e de la sistemul de alimentare. PS. I-ai făcut consumul? Prin ce metodă? Sau așa crezi tu? This post has been edited by EUROPE_: 7 Dec 2006, 18:58 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
johnxxl |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 December 06 ![]() |
LA FILTRUL DE AER ARE O CLAPITA CARE OPTUREAZA UN "TEU "
EL ESTE PE POZITIA INCHIS; ADICA TRAGEB AER PRINTR-O TEAVA CARE IESE DIN MOTOR. MOTORUL SE INCALZESTE CAM GREU CRED, ADICA ACUL INDICATOR AL APEI AJUNGE LA PRIMA LINIUTA DUPA VREO 3 MINUTE DE MERS CONTINUU CU SPRITURI PANA LA VREO 2500 ROT/MIN. POMPA DE BENZINA LA AMORSARE CU FURTUNUL DE RETUR SCOS DA UN JET CU PRESIUNE DESTUL DE MARE, DAR CRED CA ESTE CAM "SUBTIRE". PLU TITORUL INCHIDE CUIUL POANTOU LA 7 MM REGLAT. CAT DESPRE COMPRESIE, ASTA NU MAI STIU... CONSUMUL L-AM FACUT IN FELUL URMATOR : ALIMENTAM X LITRI BENZINA, MERGEAM PANA SE OPREA DE TOT MOTORUL , CALCULAM KM PARCURSI, REGULA DE TREI SIMPLA, ... REZULTATUL. |
--------------------
dacia 1300
1300
1993
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Un sfat, nu mai scrie cu litere mari, că îți iei warn degeaba.
Deci, decât să mergi cu șprițuri 3-5 minute, mai bine tragi șocul puțin ( puțin nu mult ) și e mai bine, consumul poate fi mai mic î cazul acesta. Cât despre cuiul poantou, verifică până vei fi convins că e bun. Verifică și returul. Cum schimbi treptele de viteze? Adică la ce turații? Dacă vrei să-i faci consumul, verifică și cât consumă în afara orașului. Pui 1 L de benzină, și mergi până se oprește, după aia tragi concluziile. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
johnxxl |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 December 06 ![]() |
Am inteles. Spriturile le dau fara sa plec dupa loc. Amuitat sa spun : Cu motorul rece imediat ce a pornit nu sta la relanti, se opreste daca nu o tin din acceleratie.
Pe masura ce motorul se incalzeste creste turatie ala relanti , astfel ajunge undeva pe la 1200-1300 rot/min dupa vrea 20 Km parcursi. Returul : am desfacut furtunul de retur din pompa si am suflat in el. Se aude in rezervor. Cred ca e OK. Vitezele le schimb pe la 2000-2300 rot/min. In afara parca consuma ceva mai putin, dar nu am facut un calcul. |
--------------------
dacia 1300
1300
1993
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
1.e iarna
2.e iarna |
--------------------
x
y
2009
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
regleaza masina sa poti porni cu socul si incearca sa gasesti o pozitie a socului in care sa poata fi folosit motorul in trafic. Nu sta cu masina sa se incalzeasca pe loc. Daca e aglomeratie si iarna un consum de 10 11 e normal. Incearca sa schimbi 2500 si apoi 3000 cu motorul cald. Si motorul va functiona la regim optim iar bujiile nu se vor uda sau innegri.
This post has been edited by ViperRS: 7 Dec 2006, 20:45 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
johnxxl |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 December 06 ![]() |
Am fost si am reglat plutitorulla carburator. Stiu ca e iarna, stiu ca motorul se incalzeste mai greu, dar de ce isi modifica turatia la relanti dupa ce se incalzeste nu stiu.
Si plus de asta scoate cam mult fum alb sau abur cu putin miros de ulei sau benzina. |
--------------------
dacia 1300
1300
1993
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
E normal pe vremea asta să scoată abur pe eșapament.
Pornește motorul, așteaptă să se încălzească ( sau după necesitate îți faci treaba ) și cu motorul cald ( adică 80 grade ) îi stabilizezi turația de relanti, astfel încât să fie 800 rpm, pe vremea asta ar merge și un 900. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Un consum de 13-14 zici ca ai? iarna in oras?
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tabek |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Totusi e cam mult 13-14 in oras chiar si iarna, parerea mea. Eu de 10-12 nu trec iarna in oras, si asta in conditiile in care fac 5km pana la locul de munca, prin centru, aglomeratie, semafoare...
johnxxl, regleaza relantiul cu motorul cald, asa cum s-a mai spus, poate fi chiar 1000rpm acum iarna, cu motorul cald. E normal sa creasca ralantiul dupa ce se incalzeste motorul. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#12
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Dar totuși, relanti de 1200 -1300 rpm
![]() This post has been edited by EUROPE_: 8 Dec 2006, 09:47 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
BV07DEF |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 July 06 ![]() |
cam aceasi problema o am si eu.dar la mine un pic mai grav la 130 de km dintre care 70 afara mi.a papat 16 l.dintrun calcul simplu rezulta un consum de 12 l % mixt.din tot ce am citit eu pe aicea acest consum ma sperie.eu am avut un topic asemanator dar nu te astepta la rasp prea multe si la obiect.mai toata lumea zice (in afara de cativa chiar care cunosc)ca e din sist de alimentare din aprindere etc etc.
dar nimeni nu poata sa zica cat trebuie sa fie rap de compresie ,cat trebe sa fie debitul la pompa si alte si altele. eu tot sist de alimentare il am verificat(curatat carb verif jiglere si suflat retur cu compresor) la carfil bv si tot degeaba si aprinderea tot la ei dar aia dupa ureche. din asta trag concluzia ca un consum de 12%(mixt) la dacie indiferent de anotimp e ceva normal chiar daca mai auzi povesti pe forum ca masina unora merge cu 7 % iarna. te sal si daca reduci consumul sa ma anunti si pe mine si sa-mi spui cum ai reusit |
--------------------
DACIA
1300
1977 LUX
- BVO7Dxx nu am frana ori ce as face,am schimbat absolut tot,stie cineva ce este de facut
|
|
tabek |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
BV07DEF, nu cred ca sunt povesti deloc...uite iti spun eu ce-am facut la masina mea.
1. schimbat fisele, am pus Tesla 2. schimbat bujiile, acum am Brisk 3. montat aprindere tranzistorizata 4. ax delco nou (cel vechi era uzat), platina noua, capac delco, lulea 5. UIS, elica, turbonator 6. filtru benzina nou, verificat pompa de benzina, verificat retur pompa 7. spalat carburatorul si suflat cu aer comprimat 8. reglat avansul static si carburatorul rezultatul este consumul pe care l-am zis...dar nici inainte de aceste operatii nu-mi consuma 16 nici un caz, poate 12-13... Atat am putut sa fac eu de unul singur (si cu ajutorul colegilor de pe forum ![]() This post has been edited by tabek: 8 Dec 2006, 14:57 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
BV07DEF |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 July 06 ![]() |
nu am spus ca imi consuma 16 ci 12 % mixt.mie mi se pare mult.
acuma te intreb fisele de unde le.ai luat?de la dezmembrari?cam cat costa? si cam ce ai spus tu am facut si eu in afara de fise si de uis.elica si ce ai mai spus la aliniatul ala |
--------------------
DACIA
1300
1977 LUX
- BVO7Dxx nu am frana ori ce as face,am schimbat absolut tot,stie cineva ce este de facut
|
|
tabek |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
scuze, n-am citit prea atent...12% mixt ii mult intr-adevar.
Fisele le-am luat in Cluj din Cora, nu de la dezmembrari...costa 20RON, dar eu zic ca merita. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
AKKA |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 29 June 06 ![]() |
De unde ai luat UIS,elica si turbonator d-ala?..Exista in comertz sau trebuie facute de fiecare cum poate?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1984 1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 06:02 |