Semering distributie, schimbare semering dupa 2000 km?
![]() ![]() ![]() |
Semering distributie, schimbare semering dupa 2000 km?
Timex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
WWYQA
UULSD
Atentie la moderatori !!!
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca dupa schimbarea semeringului face la fel, atunci sa iti faci probleme.
This post has been edited by IRONICK: 15 Dec 2006, 16:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Timex |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 September 06 ![]() |
Totusi mi se pare cam suspect sa scape ulei doar dupa atatia km.Oricum sant programat sa mi-l schimbe si o sa vedem dupa aceea.Eu suspectez o oarecare bataie a arborelui,dar..o sa vedem dupa.Sant oarecum ingrijorat si din cauza "meseriasilor"dar o sa stau langa ei,ca altfel....Apropo mi-au spus ca acel capac e din plastic(nu stiu ca nu l-am verificat)si atunci ce rezistenta are,si cu semeringul pus pe el?
|
--------------------
WWYQA
UULSD
Atentie la moderatori !!!
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Timex,
1,4 MPI motorizare? Daca da, asa fac cam toate, la tine totusi f.f repede si-a dat in petec. E boala motoarelor de 1,4 MPI. Am un coleg de servici care a avut S Nova, apoi Solenza si acum Logan cu motorizare 1.4 MPI si cam la 45-50.000 Km a patit cu toate aceeasi chestie. Totusi curios este ca dupa ce-l schimba nu mai avea nici o problema masina, chiar dupa inca 50-60.000 Km. Multa bafta! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
Timex |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 September 06 ![]() |
Da e 1.4 dar semeringul e o grija putin mai mica,mai mare griji am ptr.ca "meseriasii" mi-au spus ca trebuie sa-mi demonteze partea dreapta(roata ,aparatorile de protectie,cureaua...etc)si mi-e groaza ca i-am vazut cum lucreaza si nu sant la primul contact cu ei.Dar am sa stau langa ei si cum "calca" stramb...vai de ei.Ultima oara m-a auzit tot service-ul...nu se poate asa ceva sa fi mecanic si sa nu lucrezi cu sculele care trebuie.Deci dupa 50.000 sa ma astept iar? Bine ar fi ca altfel le cer schimbare de arbore sau de motor.
|
--------------------
WWYQA
UULSD
Atentie la moderatori !!!
|
|
calin.c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
nu cred ca este o "boala"
sint masini care au peste 200 000 km si nu au probleme singura problema este la montarea semeringului. daca il monteaza cu surubelnita sau mai stiu eu cum nu are cum sa reziste |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu personal cunosc 2 prieteni care au schimbat semeringul ala pe loganuri 1.4.
Exista pe aici si un topic cu problema respectiva. Cred ca au la anumite loturi niste probleme la montaj la semeringul ala. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
i96nds |
![]()
Post
#8
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Simeringul acela se monteaza intr-un anume mod, cu un fel de presa. Daca il pune aiurea (adica nu il impinge uniform pe toata circumferinta) atunci el nu va fi pozitionat corect si apar imediat si problemele.
Parerea mea e ca e vorba de montaj incorect. De vreme ce primul simering a stat cum trebuie acolo (cel cu care a ventit masina), atunci de ce al doilea nu sta bine ? Sau poate nu am inteles eu bine. Masina e noua? Adica are 2000 km? Sau are 62.000 km? Daca e noua atunci mergi la garantie si stai cu ochii sa puna simeringul cu presa. Daca tot curge atunci e posibil sa fie ceva in neregula pe santul acela - cum zicea klaus, la unele loturi.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Timex
Nu mai, dupa schimbarea lui nu a mai fost nevoie sa fie schimbat. Cred ca, Klaus are dreptate. Ceva erori de montaj de la bun inceput. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
Timex |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 24 September 06 ![]() |
Fost la service...sa nu va mai spun cate s-au demontat ptr. a se ajunge la sursa.S-a dovedit( asa mi s-a spus)a fi un surub care comunica cu interiorul motorului(tot prin zona distributiei),surub care trebuia sa aiba ceva mastic pe el si nu mai avea;si de aceea sursa picat.de ulei.Acum trebuie sa urmaresc cum se comporta.
|
--------------------
WWYQA
UULSD
Atentie la moderatori !!!
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu suruburile am dezvoltat-o si eu la
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=31499 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:01 |