DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutia de control electric - surpriza, defect!

drs
post 8 Jul 2004, 23:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 July 04
From: Timisoara, ROMANIA




Tatal prietenei mele are o SLZ Clima 7000 km. A fost plecat cateva zile, si ne-a ramas noua masina. Totul a fost OK primele doua zile, a treia zi, am oprit zece minute motorul, sa rezolv o chestie, cand ma intorc, dau la cheie, pauza. :shock: Observ cum tremura acul de kilometraj undeva intre 0 si 5 km/h. Incerc iarasi. Nimic. :roll: Deschid capota. Cineva imi spune ca borna de la baterie era putin sarita, si nu a mai incarcat in timp ce mergea. Am impins masina, am dus-o la mine, am conectat redresorul. Peste 3 ore ma intorc in garaj. Tot nu porneste. :vomit3: O impinge, din nou. Porneste. Cand sa deschid geamul, moare motorul. Obaservam ca se aude un click la o cutie de langa baterie, din care ies niste 'furtunuri' pe care e o eticheta: 'Control electrique'. Ducem masina acasa, dar nu mai se pot inchide geamurile. A trebuit sa apasam pe ele, dupa care sa tragem de ele in sus in timp ce tineam apasat butonul. Dup'aia nu am mai putu sa incuiem masina. Pana la urma a mers prin inchiderea de la butonul din interior, usa soferului incuind-o manual cu cheia.

Maine vine stapanul si cheama baietii de le service. Sunt convins ca nu e cine stie ce, dar evenimentul nu a fost placut de loc.

P.S.: Data trevuta cand am luat masina pt un drum de 100 km, m-am intors, i-am dat masina tatalui prietenei mele, si i-a fiert apa, iesind aburi din capota. Au venit baietii de la service, si au zis: 'Aa! Pai au uitat astia din fabrica sa cupleze firul de ventilator').

Si dup'aia, cand m-am urcat in batranul TICO a fost atat de bine, am apasat pe acceleratie, si pentru 2 secunde m-a bagat in scaun. Dar macar acele 2 secunde erau imediat urmatoare momentului cand am calcat-o, nu dupa inca doua de asteptare, ca la SLZ. Stiu, injectia. Dar la TICO nu ma doare buzunarul ca am carburator. Si nici nu-mi stric freza gelata ca sunt prea sus scaunele, si nici nu mi-e rusine sa turez motorul la semafor. Si nici nu ma pun rau cu 'tata-socru'.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 9 Jul 2004, 00:47
Post #2


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Unu la mana, bateria de 45 Ah este de-a dreptul jenanta. Orice om intreg la cap o schimba in prima secunda de dupa achizitionarea masinii.

[quote]O impinge, din nou. Porneste[/quote]
Masina asta nu se porneste prin impingere. Roaga-te sa nu aflii de ce, mai tarziu, cand o sa vina mecanicul :twisted:
[quote]Data trevuta cand am luat masina pt un drum de 100 km, m-am intors, i-am dat masina tatalui prietenei mele, si i-a fiert apa, iesind aburi din capota[/quote]
Mda, sa stii ca ceasul ala care indica temperatura apei este pus acolo doar pentru ca nu aveau cu ce sa umple spatiul ala din bord. Nu trebuie sa te uiti niciodata la el, intotdeauna minte. Sa nu te uiti la el nici macar atunci cand ii dai 5000 de ture ca sa vezi cat de rapid e calculatorul de injectie. :twisted:
[quote]Dar la TICO... nu mi-e rusine sa turez motorul la semafor[/quote] Nici celor cu scutere nu le este rusine. Avantajul tau este ca ai un cilindru in plus la motor. Oricum, simti diferenta :mrgreen:


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 9 Jul 2004, 07:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




asa e, la tico am sesizat si eu ca te baga in scaun. Am avut un tico la firma cu care am si facut cateva delegatii. Stateam in el ca in cart. Oricum, intr-o zi cand am accelerat sa ma bage si pe mine in scaun 2 s s-a rupt scaunul (ce-i drept si eu am 110Kg). Am cazut pe spate, si masina a scapat de sub control , noroc ca s-a oprit motorul si nu a intrat in ceva/cineva. Multumesc frumos de asa senzatii.

In rest, ce sa zic, in carte scrie clar ca masina nu se porneste prin impingere. Daca tu nu stii sa folosesti un obiect, asta nu inseamna ca este prost.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 9 Jul 2004, 09:26
Post #4


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Alex,
De ce sa schimb bateria?
De ce e jenanta?
Doar asa, din principiu, chiar daca merge foarte bine?
Sa inteleg ca ti-ai schimbat bateria in prima secunda, adica ai venit cu alta mai mare la dealer si ai si schimbat-o.
Ce imbunatatiri ai observat?


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 9 Jul 2004, 09:29
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Eticheta aia cu Control Electronique mai are scris pe ea Automatique si cred ca sunt mai multe prin masina si probabil este vorba de un control al calitatii si eticheta confirma ca respectivul cablaj a trecut testul.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 9 Jul 2004, 09:55
Post #6


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




toto, eu am SuperNova. Aici nu mai tin minte daca bateria de pe SN este de 45 si aia de pe SLZ e de 40 dau bateria de pe SN este de 50 sau aia de pe SLZ e de 45. Ideea este ca bateria pe care ti-o da atunci cand iti cumperi o SLZ este subdimensionata fata de consumul de curent al masinii. De aici problemele cu fluctuatii de viteza, opriri de motor etc. Mai multe detalii iti da Dany pentru ca el stie mai bine! Oricum, ideea postului meu de mai sus era ca, asa cum bine a spus si sod, in afara de baterie, toate problemele pe care le-a avut repsectivul cu masina s-au datorat proastei utilizari, lucru care se poate intampla si la Ferrari, nu numai la Dacia.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 9 Jul 2004, 11:24
Post #7


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Am mai spus si in alta parte - ma consider un norocos - nu am avut nici un fel de problema cu SLZ de cand am luat-o (s-a ars doar becul de la bricheta) si crede-ma ca nu am tratat-o cu manusi - am considerat ca fiind noua , in garantie si + casco macar acum sa vad ce poate.Rezultatul este ca sunt multumit de investitie.
Si apropo de tico am avut si eu unul de la munca vreun an si jumatate si pot sa-ti spun ca aia era masina alergata (avea cam 180.000 km ) si nu te puteai plange de ea decat la capitolul confort (intr-adevar scaunul l-am busit si eu )


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 9 Jul 2004, 11:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




cati dintre voi v-ati schimbat bateria si cu ce?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 9 Jul 2004, 11:28
Post #9


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




am ce face cu banii
ce baterie e la clio?


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jul 2004, 11:30
Post #10


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




drs, ce auzeai tu tacanind in cutia aia erau releele. Acolo sunt releul de injectie, releul care controleaza GMV-ul tr1, GMV tr 2, releul de compresor A/C, releul pompei de benzina si releul de faruri ceata. Din start se exclud cele pt faruri ceata, pt A/C si cele pt GMV si atunci mai ramai cu cel pentru injectie si cel pt pompa de benzina. Cel mai probabil unul din ele e pe moarte si trebuie schimbat, nu-i mare inginerie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ducu
post 9 Jul 2004, 13:04
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 3 May 04




Parca asta era un forum despre masini nu despre Tico.Fii ma serios cu bagatul tau in scaun.Sa stii ca a fiert apa si ca nu te-ai uitat pe bord la ceasuri.Acum tu vrei ca Solenza sa fie perfecta.Orice masina se strica.Dar te rog nu mai compara fierul de calcat cu o masina cat de at normala:))


--------------------
Emit noxe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jul 2004, 21:24
Post #12


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pt baterii, eu va recomand cu toata caldura ZAP Vector. Eu mi-am pus asa ceva pe break si merge fara probleme. E de 62 Ah, cu ochi pentru verificare starii de incarcare, etc. Si nici nu e foarte scumpa. Am dat pe ea acum un an xcam 1.3 bulioane.

In rest, macar daca o dati prin balarii (cum de fapt cred ca sunt si eu cu post-ul asta) nu mai sariti unul la gatul altuia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drs
post 10 Jul 2004, 15:21
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 July 04
From: Timisoara, ROMANIA




Mai desteptilor, SLZ nu e masina mea. Nu am citit cartea de instructiuni, si la drum lung nu a crescut temperatura, decat cand am intrat in oras.

Si vreau sa zic ca un Tico nou mi-as mai lua, dar o SLZ noua nu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 10 Jul 2004, 15:59
Post #14


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Cel mai bine e sa nu mai folosesti Solentza aia, altfel tata socru are sa explodeze candva shi are sa iti spuna ca esti soferul lu' peste shi ca nu sti sa te porti cu bijuteria lui de familie.....i


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 10 Jul 2004, 23:28
Post #15


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Daca mai pomeneste cineva cuvantul TICO sau MATIZ sau DAEWOO in acest topic care se refera STRICT la problemele electrice ale SOLENTZEI, ii sterg mesajul fara a tine cont si ce alte informatii contine.

Bafta!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 11 Jul 2004, 08:29
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Liviu, exagerezi. Insusi initiatorul topicului a pornit acest flame penibil solenza vs tico. Amuza-te sau sterge topicul cu totul.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 11 Jul 2004, 08:55
Post #17


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




MA TI Zapaceste un thread d'asta!
Liviu, de ce TI COmplici? Arde mesajele!
Ca sa revenim si sa ne gandim DAE WOOnde i se trage astuia problema.
O chestia asemanatoare a avut un sofer de la fosta firma unde lucra mama.
S-a descoperit ca era de la niste cabluri care treceau printr-o tabla de langa baterie/comp si care caluri se frecasera de tabla aia rezultand o descarcare a bateriei (cred totusi ca era vorba de un scurt!)
S-a rezolvat prin inlocuirea cablaraiei!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 11 Jul 2004, 12:01
Post #18


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mie cand m-am dus prima data cu ea in service mi-au facut un fel de OTS, adica mi-au izolat cablajul fata care iesea din cutia de relee in dreptul unrei bucati de tabla de care se freca. Ziceau aia din service ca la urmatoarele loturi de SLZ s-a rezolvat probleme prin punerea unei cleme de fixare si a unui buretel. Masina mea e de la sfarsitul lui iulie anul trecut.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 11 Jul 2004, 16:37
Post #19


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Cam despre asta e ideea!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 17:25
Forum Renault