DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> plutitorul, reglaj

cipriottu
post 20 Dec 2006, 16:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 16 December 06




va salut!!!!!!!!!!revin din nou cu o problema vreau si eu sami relgez plutitoru da nu ma prea stiu altii spun deschizatura sa fie cat un creion da nu stiu.help me
biggrin.gif


--------------------
dacia 1300 1975/1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 22 Dec 2006, 11:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Pana te lamuresti cum e cu creionu', incearca sa scoti toata benzina din rezervor si dupa aia baga 22 sau 24 (in functie de ce rezervor ai) si asa sa iti arate exact la jumatate indicatorul.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 22 Dec 2006, 11:38
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




Pedro eu cred ca omul s-a referit la plutitorul de la Carburator, nu rezervor..
Eu stiam ca reglajul se face astfel:
se desface capacul carburatorului, se untoarce cu plutitorul in sus, iar intre plutitor si corp ar trebui sa intre o tigara cu o fff mica frecare, sau mai, precis, in jur de vreo 7mm.


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 22 Dec 2006, 11:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Upss!, ai dreptate. La ala ii faci reglaju la tigare da nu e lege. Eu de exemplu am juma' de tigare biggrin.gif. Deci cum ii place ei.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Dec 2006, 12:52
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu se tine cu plutitorul in sus , se tine perpendicular...daca te asiguri ca biluta din cuiul poanto nu e apasata deloc cu plutitorul in sus, poti sa-l ti si asa.

Sarbatori fericite la toata lumea !


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 22 Dec 2006, 20:01
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Eu pot sa-ti spun cum reglez eu.Tu faci cum vrei.Deci, iei capacul de carburator cu garnitura pe el si il intorci cu plutitorul in sus ,pentru a verifica daca inchide cuiul pontou.Cu gura, creezi o depresiune in teava care intra in capac iar cu limba astupi capatul tevii.Daca inchide cuiul pontou, ai sa simti la limba cind o retragi.Daca nu, trebuie schimbat prima data cuiul si scaunul acestuia , cu unul bun.Apoi, capacul trebuie tinut pe verticala cu mina stinga si teava in sus.Sufli cu gura aer prin teava iar cu mina dreapta tii o tija de exact 7 mm, pe care trebuie sa o poti plimba pe sub plutitor la limita , in momentul in care simti ca nu mai intra aer.Aceasta metoda e cea mai sigura, desi presupune sa cureti bine acea teava pentru a putea sufla cu gura.Eventual se poate curata cu putin spirt sanitar.Un meserias bun asa regleaza.Decizia iti apartine .


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:12
Forum Renault