Problema turometru berlina
![]() ![]() ![]() |
Problema turometru berlina
aalex_i |
![]()
Post
#1
|
||
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|||
tibip |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
vezi de contactul de la cheie. ai scris ca cu contactul pus in loc de 12 volti ai acolo 8 volti si ceva. Normal ar trebui sa ai acolo 12 volti...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#3
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
Ce ar putea avea contactul ca celelalte merg care sunt pe contact.... aeroterma, dezaburirea etc... si am incercat sa pun 12v direct pe surubul acela de la turometru de la + si imi cade in 0 acul
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Daca era fara injectie.. era de la condensatorul de la delcou, dar asa...
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Apopo am vazut ca ti-ai cumparat turometru, de unde ???? si cat e unul ???? ca si eu vreau sa imi montez
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Foarte probabil e sa ai un contact prost pe firul de semnal al turometrului. Schema electronica a turometrului de la dacia pe carburatie o poti gasi in topicul de "Scheme electronice". insa, NU ESTE NORMAL sa scada tensiunea de alimentare a turometrului, ar putea fi si de acolo problema. Verifica aceste doua trasee. Succes!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau mai verifica ... contactele din bord (folia aceea foarte fina cu circuite ...) la mine era oxidat un traseu l-am refacut cu niste fludor... si merge ok ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#8
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
dani_devito turometru il am de la un coleg care a cumparat un bord si a schimbat doar vitezometrul pentru ca nu a gasit separat atunci...
daca vrei sa-ti montezi turometru ti-as recomanda unul electronic de la www.adelaida.ro |
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Va rog, ajutati-ma!
![]() Si-a gasit turometrul meu sa faca nebunii dupa 19 ani de functionare ireprosabila. Simptomele au fost urmatoarele: la inceputul unui drum lung la care aveam mare nevoie de el (Campulung - BV - BC), s-a hotarat d-lui sa indice perfect dar numai pana-n 2600 rpm. Puteam sa am si 7000, el tot 2600 arata. De mentionat insa un aspect: cu ambreiajul calcat, dac-o turam brusc, acul se oprea subit la 2600, contrar inertiei obisnuite. Acest lucru ma face sa cred ca problema e de natura mecanica. In cele din urma a intepenit de tot pe la 1500. E foarte funny sa vezi ca motorul se-nvarte cu 1500 rpm chiar si cand e oprit ![]() Fara turometru eu nu pot. Deci imediat ce-mi dau voie regulile bisericesti ma duc direct la masina si ma bag in el. Spuneti-mi va rog daca trebuie sa am grija la ceva anume cand il desfac. Ultimul lucru care mi-l doresc e sa-l stric iremediabil. Si mai ales daca e posibila desfacerea turometrului, pt ca habar n-am! Multumesc |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 8 Apr 2007, 03:46) Va rog, ajutati-ma! ![]() Si-a gasit turometrul meu sa faca nebunii dupa 19 ani de functionare ireprosabila. Simptomele au fost urmatoarele: la inceputul unui drum lung la care aveam mare nevoie de el (Campulung - BV - BC), s-a hotarat d-lui sa indice perfect dar numai pana-n 2600 rpm. Puteam sa am si 7000, el tot 2600 arata. De mentionat insa un aspect: cu ambreiajul calcat, dac-o turam brusc, acul se oprea subit la 2600, contrar inertiei obisnuite. Acest lucru ma face sa cred ca problema e de natura mecanica. In cele din urma a intepenit de tot pe la 1500. E foarte funny sa vezi ca motorul se-nvarte cu 1500 rpm chiar si cand e oprit ![]() Fara turometru eu nu pot. Deci imediat ce-mi dau voie regulile bisericesti ma duc direct la masina si ma bag in el. Spuneti-mi va rog daca trebuie sa am grija la ceva anume cand il desfac. Ultimul lucru care mi-l doresc e sa-l stric iremediabil. Si mai ales daca e posibila desfacerea turometrului, pt ca habar n-am! Multumesc trebuie sa ai grija la mecanica miliampermetrului ca este fragila si la banda aia de plastic cu traseele de cupru. Hristos a Inviat!! |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
sik |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
sal muttley; chestia cu blocatul limbii la o anumita turatie e posibil ca limba sa atinga pe cadral sau pe unul din suruburile de pe carcasa; de natura mecanica mai poate fi de la cele 2 arculete dinauntru; dar acelea mi se par f greu de schimbat; daca reusesti sal dai jos si nu rezolvi nimik da-mi un pm ca am eu un turometru functionabil
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#12
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Giurisici Fabian @ 8 Apr 2007, 11:44) trebuie sa ai grija la mecanica miliampermetrului ca este fragila si la banda aia de plastic cu traseele de cupru. Hristos a Inviat!! Adevarat a-nviat! Sa-nteleg ca e demontabil deci... Ceva poze ai cu elementele respective ca sa le identific si sa nu dau cu ciocanu' si dalta-n ele? Desfacerea e intuitiva sau e vreun procedeu deosebit? Iar dupa simptomele descrise de mine recunoaste cineva o anumita defectiune posibila? Nu e problema de bani, la nevoie-l si schimb, da' mi-e drag nespus, ca am colaborat bine atata timp, tin neaparat sa-l resuscitez... Haideti cu raspunsurile daca aveti idee, pana miercuri nu pot sa m-ating de el ca ma bate Doamne-Doamne ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acolo ai 2 condesatori polarizati 22 micro si 2,2 la tensiune de 25V parca inlocuieste-i cu unii noi din magazin si vezi daca merge sint ieftini pina in 3 roni t
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fixed!!!
![]() Mai exact l-am desfacut tot. Am scus ceasurile, am scos geamul (greu a mai iesit rozeta aia de la jurnalier, am incalzit-o pana si cu feonul) si am detasat turometrul de ceasuri. Cand am tras de mufa turometrului au zburat piese prin toate directiile. Asa ca pt a remonta mufa am fost nevoit sa scot plasticul negru cu 10...80 x100. Pt asta a trebuit sa scot acul. Atentie! Noroc cu daciaclub ca am citit p-undeva, cred ca sobolanu' plangea pe chestia asta, cum ca daca nu se monteaza acul in aceeasi pozitie apar erori ale indicatiei. Asadar am avut grija la acest aspect. Dupa ce am reusit sa bag inapoi mufa, am montat tot la loc, am coborat la masina si, surpriza, merge perfect!!! Practic l-am facut bucati (oarecum) si l-am pus la loc. Acum explicatia cea mai plauzibila dupa mintea mea pentru aceasta reparatie prea simpla... Din fabrica, ceasurile si geamul se monteaza cu o "garnitura" din burete intre ele. Asta ca sa nu intre te miri ce impuritati care sa provoace probleme asemanatoare celei avute de mine. Ei bine, dupa 20 de ani (scria pe ceasuri ca-s facute-n '87), acel burete s-a facut praf. Ad literam. Ramasesera din el niste ferimituri urate. Cred ca intrase o bucatica d-aia de burete prin lagarele turometrului de mi se oprea asa brusc. Cum dupa ce am desfacut turometrul l-am suflat pe toate partile, problema a disparut. Noua garnitura am confectionat-o dintr-un izopren foarte subtire (cred ca in jur de 1-2 mm). Fara o asemenea garnitura, pe langa riscul de a intra gunoaie-n ceasuri, cred ca si zdrangane. Deci e obligatorie. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:58 |