Logan cu tendinte de dreapta
![]() ![]() ![]() |
Logan cu tendinte de dreapta
driverx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
camesibiu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 28 July 06 From: Sibiu ![]() |
Citeste topicul postat la ora 21.07 " Cauciucuri noi de iarna, Trage dreapta "
|
--------------------
ex Dacia
Logan 1,5 dCi
2006-Preference
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sunt echilibrate, presiunile sunt ok de asemenea la toate rotile.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
david79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
este posibil sa ai o roata mai grea. daca geometria este ok ... vad ca ai postat rezultatul
aceeasi problema o am si eu. cand pun gumele de vara imi trage dreapta ( pe drum cu sectiune dreapta ). acum le am pe cele de iarna si e ok, dar se simte o diferenta totusi. cand virez in stanga are mai multa rezistenta decat atunci cand virez in dreapta. am cantarit rotile si par ok, dar nu am un cantar foarte exact. La geometrie convergenta e ok, dar unghiul de cadere din dreapta e putin peste valoarea maxima admisa, si nu e reglabil la suspensia Mc Person. Cei de le geometrie mi-au spus ca il pot face stas, dar trebuie largita putin gaura amortizorului ( reglajul asta exista la golf 4 ) dar nu am acceptat. O solutie mai neortodoxa e sa ai o diferenta mica de presiune in pneuri ca sa compenseze diferenta. acum vad ... vezi ca valorile din tabel care au cate o steluta nu se incadreaza in cele admise.... This post has been edited by david79: 6 Jan 2007, 18:07 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
C@talin |
![]()
Post
#5
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
c-am multe are in neregula acolo,sunt destule care nu se incadreaza
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cele cu * evident nu sunt in limite...iar maimuta a zis ca e in regula...romania...
Verifica totusi la un drum mai lung poate una din rotile de pe dreapta merge putin infranata...poate e ceva mai calda janta... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Si eu am sesizat ca imi cam trage dreapta dupa cateva mii facute saptamanile astea, dar trage numai cand e incarcata, azi de ex am venit de la Satu Mare la Timisoara, eram 4 in masina + portbagajul plin de bagaje, am simtit ca trage putin dreapta dar numai pe anumite portiuni de drum, chestia a fost ca cei 2 din spate stateau mai pe dreapta masinii, fiind bagaje si pe bancheta. Am mai fost 4 in masina si inainte de asta si am simtit tot asa, tatal meu a zis ca e de la sosea, am verificat si presiunea si plumburile. Acuma m-as duce la un test drive singur sa vad cum merge, sper sa nu fie cazul de service sau alte chestii, masina are doar 16K.
This post has been edited by lau_swat: 6 Jan 2007, 20:49 |
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
donraulo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
drivex
bag mana in foc ca este din cauza cauciucului de pe dreapta. schimba-l cu unul de pe spate nu cu cel de pe fata stanga am patit si eu aceeasi problema la clio-ul meu si am ajuns de am schimbat bascula, pivori, capat de bara, flansa amortizor si intr-un final, cauciucul avea o "bolfa" care nu se observa, insertia de metal se inmuiase. asadar, garantez ca asta e cauza. daca se dovedeste a fi asa, cand vin pe acasa, prin turda, imi dai un vin fiert. |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
Como |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Si masina mea trage dreapta, adica daca iau mainile de pe volan vad ca se roteste spre dreapta si masina se duce in aceeasi directie. Problema a aparut in urma unui accident, soldat cu schimbarea elementelor de directie si pe stanga si pe dreapta (fuzeta, portfuzeta, bascula, planetara etc.; practic rotile fata au fost 'rupte'; masina a fost lovita in roata din stanga fata de coltul din dreapta fata al unui taximetrist si urcata pe bordura, nu a fost deformat cadrul motor, nici lonjeroanele).
Asigurarea a dat si geometrie roti, iar dupa reparatii am facut si ITP-ul, doar ca s-au ocupat cei din service de tot, eu nu am fost prezent. Este exclus sa fie de la cauciucuri, pentru ca am schimbat setul de cauciuri si face la fel. Iar la setul schimbat am pus pe fata cauciurile care erau pe spate, echilibrate la service, toate rotile cu 2 atmosfere. E posibil sa fi fost vreo problema la geometrie si la ITP pe care s-o fi trecut baietii cu vederea? Cineva mi-a mai spus ca e posibil ca masina sa fi trecut de ITP fara probleme, ca nu se verifica directia, iar solutia problemei sa fie doar un reglaj al directiei. Masina a fost reparata la un service autorizat Dacia de care nu prea se plange lumea pe aici; oamenii mi-au parut profesionisti, pentru ca au cerut de 3 ori reconstatare, declarand ca au montat si demontat masina pana cand le-a iesit geometria bine. Ce ar mai trebui sa verific la masina ca sa ma asigur ca totul e ok dupa reparatii? Am verificat franele, m-am dus pe DN1 pana la 120 km/h, am urcat pe drumuri desfundate pe Valea Doftanei, dar nu aud nici un fel de zgomot, frana tine bine. This post has been edited by thecagero: 25 Jun 2007, 14:12 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
l@u |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Geometria rotilor sau bracajul trebuiesc verificate caci sigur au sarit peste cei din service.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu stiu cum e la Logan, dar mie imi tragea dreapta din cauza cuplajului(nuca) + inclinatia drumului.
Pentru Driverx: te faceai ca ploua cu trasul dreapta pe CLT cand aveam eu problema...eu zic ca problema ta e exact ce ai constatat tu despre mine ![]() QUOTE(driverx @ 1 Jun 2007, 10:36) |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() ![]() Cauciucurile au fost de vina. Au fost inversate si fenomenul a disparut aproape in totalitate. Intre timp am incaltat-o inapoi cu cauciucurile de vara si merge excelent. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
deci nu e stramba
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Tzutzu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 June 07 ![]() |
|
--------------------
Clio III
gris-platine
2007
- top secret
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Pe mine ma uimeste faptul ca ai intrat cu unghiul de fuga stg. in intervalul de valori admise si ai iesit, dupa reglaj, (sau dereglaj) in afara lui. Ca sa nu mai spun de mirarea celui din service de cat de buna este directia, cand cca jumatate din valori sunt in afara specificatiilor constructorului (valorile cu steluta sunt in afara intervalelor admise). |
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
bu8na seara!
postez si eu aici, deoarece este cel mai apropiat topic de probolema mea! am o usoara tendinta de a ma duce in dreapta fara vointa mea! m au aburit in 2 service uri,unii ca e amortizorul, ca are joc in ax,unii ca e flansa de la amortizor, altii ca sunt bucsele de bascula duse pe ambele parti,ci capu de bara din dreapta(ce i drept pare a avea un mic cloncanit) evident ca avand suspiciuni de piese uzate, nu am facut inca o verificare a unghiurilor. masina are 130 k km, nu s a aschimbat nimic,de curand a luat itp ul pe bune. intrebari: 1.din care din elementele suspicionate mai sus credeti ca poate veni "tendinta "de dreapta?eu zic ca se cam exclud amortizorul(nu e curs) si chiar flansa. 2.bucsele de bascula...mi au dat un pret de 75 roni/bucata cica originale.dar am inteles ca nu exista asa ceva original.in vitan se gasesc de la 12 la 40 roni,iar bascule de la 110 roni.bascula de la reprezentanta de 300 roni +200 manopera nu prea ma tenteaza.CE MA SFATUITI CU BUCSELE ASTEA? va multumesc! |
-------------------- fan VAG!
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
prima data schimba cauciucurile fata intre ele si vezi de trage in partea opusa. E un test simplu de facut.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
BZN |
![]()
Post
#18
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Sa nu fie cumva roata blocata.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e roata blocata.si masina merge cu cauciucurile astea de km buni.
nu cred ca s a ingreunat brusc unu din ele. raspunde ti mi va rog la intrebarile puse legate de piese. ce si cum e cu bucsele, se gasesc de astea originale sau nu, ce incredere sa am in alea din vitan, etc! |
-------------------- fan VAG!
|
|
BZN |
![]()
Post
#20
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
E posibil sa fie capul de bara, dar inteleg ca jocul nu-i prea accentuat asa ca e greu.
Amortizorul il excludem, la fel si flansa. Poate doar combinat cu un arc slabit, care sa dea o incinatie spre partea dreapta a intregii caroserii... ![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
dar bucsele?daca au devenit ceva mai elastice,si la viteza mai mare se "lasa"cumva roata?
arc slabit chiar nu stiu cum s ar putea diagnostica! ce ma sfatuiti cu bucsele?se gasesc originale?sa iau din targ?sa iau bascula cu totul? |
-------------------- fan VAG!
|
|
roland |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pot sa confirm ca anvelopele au influenta mare. Directia brici pe computer, pe stand si, cand mergeam pe drum... tragea. Respectiv mi-a mancat exteriorul chiar.
De vina erau cauciucurile. Le-am schimbat, facut directia inca o data, totul ok. |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 10 May 2010, 20:57) nu trebuie sa se ingreuneze brusc nimic, ajunge sa se uzeze mai mult unul din cauza calitatii exceptionale, si in timp va trage intr-o parte, pana parlamentam aici le schimbai intre ele si eliminai o cauza. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#24
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(roland @ 11 May 2010, 09:10) Pot sa confirm ca anvelopele au influenta mare. Directia brici pe computer, pe stand si, cand mergeam pe drum... tragea. Respectiv mi-a mancat exteriorul chiar. De vina erau cauciucurile. Le-am schimbat, facut directia inca o data, totul ok. Daca "mi-a mancat exteriorul" inseamna ca s-a tocit cauciucul pe exterior, eu nu as da vina pe caucic. Mai mult ca sigur directia nu a fost brici daca s-a tocit cauciucul. Ca sa-ti traga intr-o parte din cauza cauciucului, doar daca ai cauciucuri diferite sau ai unul dezumflat, altfel eu as suspecta directia. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
mai oameni buni, am intrebat si eu ceva de bucsele alea!
stie careva?? acuma iar o dam pe discutii retroactive? argoane,cu bagatu tau in seama degeaba sunt obisnuit! (cauciucurile sunt uzate perfect pana acu,nu au cateva mii de km, iar in oras nu mi dau seama daca trage masina.le am schimbat intre ele,insa abia maine ies din oras. cu bucsele oricum am o problemuta,si nu stiu cum sa o rezolv.asa ca daca ai un raspuns,bine,daca nu,iarasi bine,in ambele cazuri vom evita parlamentarea degeaba!!) |
-------------------- fan VAG!
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
deci in oras nu trage? vezi ca soselele au prostul obicei de a se baga in seama degeaba cu o inclinatie constructiva spre dreapta. Ia treci pe contrasens sa vezi daca nu cumva trage stanga.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
frateee,spune ti mi de bucse!!!
de unde,de care,pe original sau nu!!! pt ca eu suspectez ca datorita faptului ca s au slabit nitel,masina se cracaneaza cumva la viteze mari. argoane,of, am experienta la volan fratele meu. am umflat si cauciucurile diferit,am mers cu mai multe masini pe aceleasi drumuri,stiu cand e soseaua inclinata si cand nu e! n auzi ca masina a inceput sa cam traga de curand?!pana acu nu erau sosesele inclinate? am nevoie de mai mult decat sfaturi elementare! |
-------------------- fan VAG!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#28
|
![]() - Group: Members Posts: 22.684 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#29
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.559 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Fa si tu o treaba ca lumea si schimba basculele. Asa ai si pivoti proaspeti, fati si directia o singura data... fata de alte masini oricum e ieftin.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 10 May 2010, 19:58) da stiu ca ai niste idei preconcepute...mergi la un centru de directie pentru o verificare si o sa-ti spuna ei daca ai ceva necorespunzator si trebuie schimbat mai bine decat membri forumului prin telepatie. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 19:26 |