DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> moare motorul cand franez

oviss2006
post 12 Jan 2007, 11:37
Post #1


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




m-am apucat ieri sa reglez si io culbutorii cami tacaneau putin. cu lera, cu motorul rece, incepand de la pistonul 1 si continuat in ordinea aprinderii cu pistonul in pozitia finala compresiei, admisiune 0.15 si evacuare 0.20. am pornit motorul si totul bine si frumos, tachetii nu mai aveau bataie. am plecat cu ia, a mers frumos pana a ajuns latemperatura de 80 grade cand a inceput sa faca figuri. la relanti mere frumos, cand accelerez iar frumos, dar cand folosesc frana se opreste motorul(doar in timpul mersului, cand actionez frana in timp ce stau pe loc nu se intampla nimic). am verificat totul pe alimentare, la aprindere si nimic rau in afara de faptul ca imi da scanteie intre borna secundarului si bornele de +si- ale primarului la bobina de inductie(asta am observat-o noaptea). si daca scot furtunul de la robinetul vacuumatic al caldurii din teul ce duce la servofrana, motorul merge neregulat si tot cu furtunul scos am scos fisele de la bujii si la bujia nr 2 nu se simt schimbari decat daca scot fisa cu furtunul de la caldura bagat in teul de la servofrana. motorul nu da rateuri. sa fie de la culbutori sau totusi sa verific aprinderea cat mai amanuntit.


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 12 Jan 2007, 14:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Tre sa calci ambreajul daca viteza scade sub treapta in care esti.. radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 12 Jan 2007, 14:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Rezolva neaparat cu scanteile alea, fiindca acum pierzi mult din tensiunea de care au nevoie bujiile! Daca nu ai bani de fise noi, macar izoleaza-le cu multa banda de izolat...desi nu e deloc profesionala solutia...Si masoara si continuitatea la fisa 2...Nu e deloc normal ce zici tu, destul de sigur sunt mai multe probleme cu aprinderea...


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 12 Jan 2007, 16:33
Post #4


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




QUOTE(florinutzu @ 12 Jan 2007, 15:45)
Tre sa calci ambreajul daca viteza scade sub treapta in care esti.. radmasa.gif  radmasa.gif
*



am uitat sa mentionez ca eu debreiez intotdeauna inainte de a calca frana datorita unui joc ce il am in cutie biggrin.gif sleep.gif
QUOTE(bolek_bolek @ 12 Jan 2007, 15:52)
Rezolva neaparat cu scanteile alea, fiindca acum pierzi mult din tensiunea de care au nevoie bujiile! Daca nu ai bani de fise noi, macar izoleaza-le cu multa banda de izolat...desi nu e deloc profesionala solutia...Si masoara si continuitatea la fisa 2...Nu e deloc normal ce zici tu, destul de sigur sunt mai multe probleme cu aprinderea...
*


fisa nr 2 intrerupta si bobina inductie defecta. le-am schimbat si functioneaza perfect. noroc ca m-am uitat noaptea si am vazut scanteile ca daca nu imi bagam iar nasul in culbutori si nu faceam bine. multam

This post has been edited by oviss2006: 12 Jan 2007, 16:35


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Jan 2007, 18:51
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Hai sa iti spun si eu parerea mea ... porneste masina la relanti si calca frana ... ce se intimpla cu turatia scade ... sau creste ... si eventul la relanti tine-o turata din acceleratie cam 2500 si calca frana ... de cateva ori ai schimbari de turatie ... eu zic ca cel mai bine te uiti la servo frana sau furtunul ala din galerie la servo frana ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
URSUS
post 18 Jan 2007, 17:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 December 06
From: cluj




Si mie-mi murea motorul la frana, si am avut fisa 2 strapunsa. Acum merge rotund, dar poate ar trebui sa schimb si eu bobina, sau nu?!
tongue.gif cand am verificat eu fisele, mi-a fost crapat capacul de delco, si fisa 2 cazuta cu tot cu partea in care se prinde pe acesta...habar n-am de la ce.

This post has been edited by URSUS: 18 Jan 2007, 17:55


--------------------
DACIA 1310 1987 TLE - CJ 07 XIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 14:52
Forum Renault