DSN accidentata, Porneste foarte greu
![]() ![]() ![]() |
DSN accidentata, Porneste foarte greu
AlinREHAU |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
break
96
|
|||
driverx |
![]()
Post
#2
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sigur inchid supapele? Mai mult.... Sigur au fost reglate bine? La mine le-a reglat dupa ureche (LA PROPRIU) si sa vezi ce comportamente SF avea motorul.
Sau poate ca poate ai probleme de cablaj motor. Poate unul din senzori nu are conectiune cu UCE. Dar parca as revizui tot ce tine de supape. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#3
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Cineva mi-a spus sa ma uit sa nu traga aer fals ... ideea e ca supapele au fost reglate dupa ureche ... cablajele le-am scos si le-am bagat de zece ori , am scanteie tot tompul , e o chestie care totusi cealalta DSN o facea si asta a mea nu o face si anume ca atunci cand pui contactul se misca ceva prin corpul clapetei de injectie , parca vibreaza putin . Nu pot sa inteleg de ce a mea nu vibreaza , din moment ce corpul clapetei l-am exclus din ecuatie ramane comanda lui de la calculator , am schimbat releele de pe o masina pe alta , dar fara nici un rezultat , sigurantele sunt verificate , daca nu a mai fost pornita de ~ 1 ora porneste greu iar . Am scos furtunul de tur de la rampa injectoarelor si a tasnit benzina , am pus contactul si pompa a bagat benzina pe furtun cu jet sanatos . am sa incerc luni de acum sa reglez tachetii ca la carte cu 0,10 si 0,25 . Mufa de la UCE am scos-o da si am bagat-o din nou ...
This post has been edited by AlinREHAU: 12 Jan 2007, 17:40 |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Poti sa o scoti si sa o bagi pana ai vise erotice, daca zici ca masina a fost busita rau, sa nu cumva sa ai cablaje intrerupte.
Dar vorbim DUPA ce reglezi supapele. Nici eu nu am crezut ce diferenta poate fi intre un motor reglat ceas sau un motor reglat dupa ureche. De asemenea, esti sigur ca corpul clapeta sta ca lumea la locul lui? Galeria de admisie a fost schimbata? Daca nu, a fost ATENT studiata sa nu aiba crapaturi? This post has been edited by driverx: 12 Jan 2007, 17:51 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#5
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Am reglat culbutorii cu lerele , 0,10 admisie si 0,25 evacuare si tot nu a pornit , apoi am scos rampa de benzina cu injectoare cu tot si i-am dat cheie , au inceput sa improaste injectoarele benzina "pulverizata" la ~50cm distanta ... Am ars bujiile si le-am bagat caldute in chiulasa , am incercat din nou , a pornit cu greu cu acoperirea intrarii de aer . Dupa ce a pornit am accelerat-o si a inceput sa dea rateuri pe admisie si am oprit-o . Am marit distanta la admisie la 0.15 si am pornit-o din nou ( mai usor acum ) . Cand am accelerat-o nu a mai dat rateuri . Motorul are forta dar acum sunt curios daca o sa porneasca data viitoare dupa ce s-a racit .Vreau sa zic ca am luat cartea de service a motorului , am strangulat si mama furtunului de benzina si spre canistra si spre rezervor (am zis sa nu fie stricata supapa de presiune de pe rampa ) , nimic ... Nu inteleg de ce a pornit cand a pornit sau de ce nu pornea cand nu pornea . Sunt in ceata total . Culbutorii i-am reglat conform instructiunilor din carte (metoda supapei de evacuare deschisa la maxim ).
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#6
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Imi vine sa o dau cu benzina si sa ii dau foc
![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma...tu n-ai garantie la lucrare?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#8
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Service-ul unde am bagat-o e pe tinichingerie , nu au "mecanici" , a venit unu de a schimbat supapele pe acolo ... dar era " pe langa " cu senzori , calculator etc ...
Maine sper sa o bage pe tester , sa vad si eu ce a avut . |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
driverx |
![]()
Post
#9
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Du-te la service Dacia, si nu mai du masina la tot felul de retardati
Sa iti faca o diagnosticare, eventual sa iti traga cumva rezultatele pe foaie si sa vedem ce are. Leitar edit: What? Ti-au schimbat supape? Le-au testat? Sunt etanse? ca mie imi suna a probleme cu supapele, dar initial ma gandeam ca nu e de acolo, dat fiind ca ai zis ca le-ai reglat. Sper ca le-ai reglat bine.....Daca bine stiu, parca e alta ordinea decat la berlina. This post has been edited by driverx: 16 Jan 2007, 18:37 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Distributia e pusa la punct ? Ca vad ca ai schimbat si cureaua. Nu iti fa sperante prea mari cu testerul (asa am facut eu
![]() This post has been edited by Amedeus: 16 Jan 2007, 19:38 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#11
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Cureaua de distributie e pusa super OK pt ca am asistat la montaj (mai la toate am asistat
![]() Cand era filtrul de aer dat jos si obturam cu mana intrarea de aer ,facea vacum foarte puternic in spatele clapetei . Nu stiu nici eu de ce nu simt vibratia din corpul clapetei , dar totusi isi face treaba ca la inceput tine motorul putin la ~1000 si apoi il coboara la 750 daca bag AC -ul se simte o scadere in turatie dar creste iar ,deci isi face treaba. Poate este un senzor ,nu stiu care care nu lasa motorul sa porneasca . Daca ar fi care ar fi ala ? senzorul de turatie si mai care ? |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma tem ca e ala de depresiune aer..... Ori el e varza, ori cablaju lui e varza....
Asta daca te juri ca tot ce tine de supape e OK. 10 este senzorul de depresiune Poza e de la Logan, sper ca e la fel si la SN. This post has been edited by driverx: 16 Jan 2007, 22:25 Attached thumbnail(s) DepresiuneAer.JPG ( Size: 76.5k ) Number of downloads: 120 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#13
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Cablajele nu au fost afectate in accident , masina a fost botita pe dreapta fata pana in compresor , aripa interioara a ajuns , stupid, in fulia de pe arborele cotit si a blocat-o rupand astfel si pinionul de distributie (pana lui ) si cam asta a fost . Senzorul de depresiune l-am interschimbat cu senzorul de pe DSN-ul de unde luasem si corpul clapeta si tot asa facea ...
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
driverx |
![]()
Post
#14
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Senzorul de turatie l-ai curatat si/sau interchimbat cu celalalt SN?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#15
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Senzorul de turatie , doar l-am curatat
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#16
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Am mers azi in service la masina cu o alta supernova , am incercat sa o pornesc si nu a luat-o . Am schimbat de pe masina aia senzorul de turatie pe a mea si nimic , am schimbat senzorul de depresiune si nimic , am schimbat bobina cu tot cu fise si numic , am schimbat sonda landa (cred de pe esapament) si ... nimic . dupa ce am mai chinuit-o putin a luat-o . Toate bune si frumoase , am bagat toti senzorii mei inapoi dupa ce am vazut ca porneste la sfert cu senzorii aia , am dat cheie si a luat-o la sfert . Am plecat cu masina pe rotile ei pana la IATSA Bacau unde am bagat-o pe tester , dupa ceva timp ~20 min de invartit pe langa masina omul imi spune ca s-ar putea sa am returul infundat deoarece amestecul meu , calculatorul il saraceste foarte mult , erau acolo niste valori 128 , 128 si spunea el ca cea de a treia valoare trebuia sa fie cam la 60 - 70 si la mine era la ~30 . el a banuit ca din cauza returului infundat timpul de injectie care normal cica este de 4,10 este de 3,6 - 3,7 si din cauza asta sa nu porneasca , mai erau si niste probleme cu avansul care cica ar trebui sa stea pe la 8 si el alterneaza la ralanti intre 3 si 8 . pana aici toate bune , atunci l-am intrebat daca nu poate fi de vine regulatorul de presiune de pe rampa de benzina pt amestecul bogat , la care el a bagat manometru pe rampa si am inregistrat urmatoarele valori : la repaos doar cu amorsarea pompei de benzina 3 bar , in mers la ralanti 2,5 bar si cu returul strangulat se urca pana in 6 bari , fapt ce a ridicat semne de intrebare ... In programul testerului dadea totusi o eroare de curent , legaturi imperfecte . Atunci tipul a scos mufa de pe calculatorul masinii si a dat-o cu spray de contacte si la fel si cu mufa mare cu toate firele din compartimentul de sigurante de la motor . Dupa o noua incercare cu testerul amestecul nu mai era super imbogatit dar avansul mic si timpul de reactie al injectoarelor nu s-a schimbat . Am lasat-o asa ca trecuse deja cam o ora de cand o surubarea si a ramas ca daca dimineata nu porneste sa o aduc trasa la tester sa vada problema atunci , pe loc . Tot el a spus ca daca timpul de injectie este mic am consum bun si frecatile din motor sunt foarte mici , ceea ca confirma un drum de 650 Km cu 6% din care 600 in afara si 50 in Bucuresti la ora 8 , cu clima pornita si cu viteza de 120 mai tot timpul , cu 4 persoane ...
Era sa uit , tipul a spus ca avansul difera de la benzina la benzina , si eu ma mai gandesc ca , calculatorul nu a avut timp sa invete un anumit stil de condus ( stiam ca face si asa ceva ... si regleaza motorul automat ) In rest inafara de o toba care zdranganea pe sub masina si directia care nu a fost facuta cu toate ca s-a schimbat cadrul motor , la 100 la ora se comporta bine , nu am avut unde sa ii dau mai mult ca eram in oras , si pe langa asta nici nu ma risc pana cand nu mai strang eu o data suruburile de pe la motor , ca am gasit suportul motor din partea cu bateria doar prins nu si strans . Maine aflu daca porneste , si daca intradevar era de la niste contacte imperfecte . |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#17
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Am pornit si dimineata , si in seara asta - la sfert de cheie . era de la niste amarate de contacte , trebuie sa imi iau un spray de contacte si o dau si in ... nu pot sa zic acum ... Multumesc mult pentru ajutor
![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 15:41 |