probleme sistem racire, stiu ca s-a mai discutat
![]() ![]() ![]() |
probleme sistem racire, stiu ca s-a mai discutat
ageana |
![]()
Post
#1
|
||
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca zici ca nu ai mai avut probleme, poate necesita doar o aerisire, vezi cum se comporta pe viitor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ageana |
![]()
Post
#3
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() Am modificat titlul. Nu a facut asa decat daca pe autostrada cand am turat-o mai mult. Nu prea vreau sa am probleme sau sa stric ceva pe la motor. Si i-am facut aerisire cand am plecat din Buc, deci o avea facuta. Inainte sa plec am turat-o destul de mult pe loc si nu am avut probleme. Astept idei, si inca o data multumesc pt. raspunsuri. ![]() This post has been edited by ageana: 18 Jan 2007, 12:33 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Freelancer |
![]()
Post
#4
|
Membru avansat Group: Members Posts: 119 Joined: 24 January 06 ![]() |
Eu cred ca nu ti-a functionat termostatul. Verifica-l si eventual schimbal dar nu merge fara el, nu ii faci nici un bine masinii.
|
--------------------
DACIA
1310
1994
- B-05-VYK
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Evident uleiul din motor si cutie musai schimbat
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
workarea |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Nu stiu daca cel din cutie, dar cel din motor neaparat.
Masina mea a stat vreo 6 luni acum ceva vreme. La prima pornire s-a umflat apa in borcan cind am ambalat-o mai tare (parcat in panta cu spatele). Am schimbat uleiul, care era si vechi, si statut, si de-atunci (2 ani) n-am mai avut problema asta si nici probleme colaterale (garnitura de chiulasa, de ex.). Asta vara mi-a fiert de 2 ori apa (drumul spre mare, ambuteiajele alea, daca va mai amintiti). Am sesizat imediat si am oprit. Nu mi s-a ars garnitura. Deci nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme. Verifica daca scoate bule de aer in borcan. This post has been edited by workarea: 18 Jan 2007, 23:52 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
adrianne |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
suspectez garnitura de chiuloasa, care, in sarcina, scapa compresie...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
salut,sa va spun cum a inceput problema
1-aveam caloriferul de caldura fisurat(am bagat"stop leak") 2-a mers nu a mai curs caloriferul 3-am pus termostat(nu nou aveam eu unu mai vechi) 4-a aparut o problema la cuiul ponto 5-in noaptea de revelion dadea semne ca se ineaca si am zis sa merg asa sa ajung acas 6-am mers pana la treapta 1 cu acceleratia in blana,si sa oprit 7-am constatat ca se blocase motorul si aveam mare presiune in vasul de expansiune(am tractato pana acas) 8-dupa ce sa racit motorul sa deblocat si a pornit,l-am desfacut i-am schimbat garnitura de chiuloasa si garniturile de sub camasi si cate un segment ca erau uni cam dusi 9-am puso la loc am pornito toate bune si frumoase,dar iar se cam incindea,am scos termostatul(era nou asta)iar se cam incinde si e aerisirea facuta stas DIN CE POATE SA FIE?Sa am radiatorul infundat?Ate cauze mai pot fi?Un profesor de la mine de la scoala a zis ca daca nu am ungerea buna se incinde de nu mai face nici un sistem de racire fata.Dar pompa de ulei baga destul de bine ca am dato jos si invarteam cu mana si tragea. Daca aveti vreo soluti va rog sa-mi spuneti si am ulei nou daca are 150km sper sa nu se supere modelatori ca am scris asa mult This post has been edited by sumi_nos: 19 Jan 2007, 09:12 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:02 |