Probleme capac delco, Oxizi pe ploturi
![]() ![]() ![]() |
Probleme capac delco, Oxizi pe ploturi
canny_eu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 January 07 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 1.4 Turbo Intercooler
1984 www.t4customshop.ro
|
|||
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(canny_eu @ 24 Jan 2007, 22:36) Fratilor am si eu o intrebare pentru cei priceputi. mereu am probleme ca la o anumita bucata de timp nu-mi porneste masina din cauza ca mi se oxideaza cele 4 contacte de cupru de pe capacul de delcou(nu stiu cum sa ma exprim alfel), intrebarea mea este nu se poate rezolva cumva problema asta (nu vreau sa zic o prostie dar parca vazusem candva pe discovery la reconstruirea unei masini vechi ca pusese delcou care nu mai facea uzura din cauza ca componentele care misca in delcou nu se mai atingeau) nu se poate face ceva la problema asta ??? distribuitorul(pipa) nu atinge de acele ploturi de la delcou trece la 1-2 mm iar ce a facut nenea ala pe discovery am vazut si eu a inlocuit platina cu un kit format dintr-o bucsa cu magneti pe axul delcoului si o aprindere cu senzor hall (toate intr-o rasina turnate) ,normal ca nu mai exista piese in contact sau uzuri. This post has been edited by Giurisici Fabian: 24 Jan 2007, 22:59 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
canny_eu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 January 07 From: Arad ![]() |
dar atunci nu se poate face ceva sa nu mi se mai oxideze cele 4, ceva idei ?
|
--------------------
Dacia
1310 1.4 Turbo Intercooler
1984 www.t4customshop.ro
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
canny, iti sugerez sa reduci cat se poate de mult distanta dintre limba metalica a rotorului delcoului si ploturile din capac, pentru a nu mai fi oxidate de scanteia care apare la acest nivel.
Pe de alta parte, nu sunt convins ca problemela tale la pornire vin doar de aici. Mai verfica si celelalte componente ale aprinderii si carburatorul (curatare, reglare). Succes! Edit moderator:S-a facut voia ta. This post has been edited by diaconuliviu: 25 Jan 2007, 14:10 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau ia capacul asta ...si dute la magazin si vezi cele facute de metaplast (sunt caramizii) si au plotii aia mai mici putin ... si s-ar putea sa te ajute ... daca nu ... mai indoaie putin de tot placuta metalica de la pipa ... doar putin ... si o sa mearga ..
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
delcoul are o protectie din plastic intre capacul de delco si platina , daca nu o ai pe aia pot aparea probleme;
la magazine se gaseste un "prezervativ" care iti acopera capacul de delco, poti sa il folosesti cu incredere ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Te referi la capacelul ala de plastic care are o pana de fixare pe delco ... posibil ca nu a spus initiatorul daca il are ... desi eu cred ca luleaua atinge plotii ... sau distanta este aproape insesizabila ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 25 Jan 2007, 15:36) Te referi la capacelul ala de plastic care are o pana de fixare pe delco ... posibil ca nu a spus initiatorul daca il are ... desi eu cred ca luleaua atinge plotii ... sau distanta este aproape insesizabila ... ![]() ce legatura are oxidarea cu luleaua care atinge plotii ?? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai daca ii atinge o sa vezi ca in timp si partea metalica a ruptor distribuitor ... este inegrita de scanteie (pare arsa)
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#10
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
si ce legatura are arsa cu oxidarea ?
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Kinetix |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
moderator, mersi mult, dar era numai o sugestie.
![]() mihai0070, oxidarea lamelei metalice a rotorului delcou si a marginii plotilor din capac nu apare datorita unei presupuse atingeri, ci datorita descarcarilor electrice care au loc intre cele doua repere metalice cand se deschide platina si pleaca curentul din secundarul bobinei spre bujii, prin delcou. De altfel, se poate vedea ca in majoritatea cazurilor este oxidata (arsa, innegrita) numai marginea acestor repere sau numai colturile lor, acela fiind drumul cel mai scurt pe care il gaseste curentul pentru a trece. Daca s-ar atinge, ar aparea niste suprafete cu traiect curb si lucioase. Ideea este ca scanteia e cu atat mai puternica acolo (si produce "arderea" mai intensa) cu cat acea distanta e mai mare, pentru ca se descarca scanteia la o tensiune mai mare, necesara strapungerii acelui strat de aer. Iata de ce am propus micsorarea spatiului (dar fara atingere). Proba se face scotand delcoul si rotind de ax, care trebuie sa se invarta usor, cu acele "hopuri" ritmice date de piciorul platinei mobile cand este ridicata pe cama. Se scoate apoi rotorul (pipa) si se pune un adaus de plastic (lemn) sub ea apoi se invarte din nou. Orice alta ingreuere a rotatiei e anormala si trebuie indepartata. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
De acord ...dar este cam acelas lucru care l-am spus si eu .... parerea mea
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 18:44 |