DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun de o revizie serioasa, aia de 60.000 ...km

george_slz
post 9 Feb 2007, 12:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Am sunat un mecanic si mi-a spus ca in cazul kitt-urilor de distributie de Dacia, se uzeza rola mai accentuat pe margine. Asa ca am dat telefon sa aflu pretul unui kitt de distributie de Renault:

1.La Metropolex...

-curea distributie Bosh....65 RON
-rola intinzatoare Ruville...157 RON
-curea accesorii 4K SD+AC...36 RON
-curea alternator...28 RON

2. Al Padrino

Muult mai scump....


Astea l-eam cerut pt un clio 1.4 8V , dar de fapt intentionez sa le pun pe Solenza...

Ce parare aveti? Merita sa le cumpar pe astea sau pe alea de uzina.


Va rog sa imi spuneti ce marca sunt piesele din pachetul ala de piese de uzina.

E 100% comaptibila distributia si curelele de Clio cu cea de Solenza?!

This post has been edited by george_slz: 9 Feb 2007, 12:10


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert.s
post 9 Feb 2007, 12:46
Post #2


De la munte


Group: Members
Posts: 125
Joined: 19 April 04
From: Campulung Muscel




In pachetul de uzina pt. kit distributie trebuie sa ai rola(rulment ) Koyo - Japan (facut la Alexandria intre noi fie vorba) si curea distributie Power Grip. Exact aceleasi marci le-am dat jos si de pe masina .Pe mine m-au costat 1.54 mil. (Mioveni - vara 2006) .
Curea de accesorii nu am iar cea de la alternator inca nu am schimbat-o .
Chiar si cureaua de distributie si rola nu aratau deloc uzate (cred ca ar fi tinut cel putin pana la 80-90) dar le-am schimbat datorita riscului prea mare in caz ca s-ar fi rupt in mers .De alfel recomand tuturor schimbarea la timp a curelei de distributie , alfel costurile pe reparatia motorului sunt foarte mari .


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004
Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 9 Feb 2007, 13:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Multumesc. Cred ca pana luni ma decid daca merg pe consumabilele de Uzina sau cele alternative pt renault clio. E bine de stiut ca sunt si alte marci.

De exemplu asazisele piese facute in Japonia(rola mea intinzatoare de la cureaua de accesorii) cam par facute la turci...


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 12 Feb 2007, 15:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Am luat consumabile de uzina: rola intinzatoare koyo si curea power grip, curea alternator si curea accesorii....tot originale....pt ca cel putin curelele de clio 1.4 8 v E 7 J...NU SE POTRIVESC!
Atentie.....NU SE POTRIVESC PE SOLENZA!


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 12 Feb 2007, 16:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




dar oare se merita sa schimb kitt-ul de distributie la un mecanic care mi l'a recomandat cineva si care nu'mi da garantie pe manopera sau sa ma duc la un service care ofera asa ceva. de fapt si el poate da , dar atunci ma trece pe bani mai multi ca face treaba in timpul programului si nu dupa. dar stiti si voi ce se poate intampla daca nu e montata k lumea cureaua..... merita ? sau nu prea se intampla asa ceva


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Feb 2007, 22:07
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Parerea mea e ca la chestii sensibile de genul kit distributie, e bine ca piesele si manopera sa fie facute in service autorizat Dacia. Motivul e simplu: La operatiunile realizate in service autorizat Dacia, la care se schimba piese de origine (din service!!), garantia este de 18 luni, pe cand daca schimbi piesele tale, primesti 3(TREI) luni garantie doar la manopera. Credeti ca merita sa le iei mai ieftine din alta parte si sa ai garantie 3 luni?

In cazul in care faceti revizia la service autorizat Dacia, va rog sa postati impresii, preturi, etc...

This post has been edited by nh1980ro: 12 Feb 2007, 22:35


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Feb 2007, 22:39
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Unde e prevazuta garantia asta de 18 luni la astfel de manevre?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 13 Feb 2007, 08:15
Post #8


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(nh1980ro @ 12 Feb 2007, 22:07)
... La operatiunile realizate in service autorizat Dacia, la care se schimba piese de origine (din service!!), garantia este de 18 luni, pe cand daca schimbi piesele tale, primesti 3(TREI) luni garantie doar la manopera. ...
*



Exact 18 luni am primit si eu. biggrin.gif La televizor.

La masina nu am vazut vreodata garantia asta aplicata kit-ului ala de distributie.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 13 Feb 2007, 08:44
Post #9


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




QUOTE(george_slz @ 9 Feb 2007, 13:46)
De exemplu asazisele piese facute in Japonia(rola mea intinzatoare de la cureaua de accesorii) cam par facute la turci...
*


Pai motoarele de solenza nu se faceau la turci?


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 14 Feb 2007, 11:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




la MERIDIAN

schimbat distributia + accesorii 700 ron tot
garantie 18 luni


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 15 Feb 2007, 23:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




La Dacoserv schimbat distributie+curea accesorii si curea alternator, schimbat ulei motor si cutie....150 RON...incredibil de ieftin....dar prost de tot.

Am fost acolo cu masina in regula, fara zgomote deosebite si vibratii inexistente in caroserie, si am plecat cu zgomote ciudate dinspre partea de distributie(la turatii mici, un picut peste cea de relanti...scoate niste vuieteeee) si cu vibratii . mad.gif ..Nu cred ca mai trebuie sa va mai pomenesc ca deja simt ca crap de ciuda, ca tot mi se intampla asa ceva, ca tot am senzatia ca in loc sa intretin masina, mai degraba o stric...stiti patania cu directia, cu frana, cu trosnetul in directie(care apare ca un miraj...adica la mine des...la aia la testare deloc....insa azi cu mine la volan si receptionist in drepata, s-a auzit....dar din dorinta de a se obtine un bis mai clar, care nu a mai aparut...s-a lasat totul balta)

Deja am impresia ca mecanica pe la noi in service-uri e o treaba imposibil de practicat. Nu pot sa va explic cat de enervat si frustrat am asistat azi la ceeea ce credea mecanicul ca e schimb de distributie. A potrivit el cureaua, dar nu stia unde sunt markerii. I-a dibuit, asa mi se pare cel putin, insa nu a verificat distributia dupa aceea. A scos degeaba o bujie, nu a rotit 1 mm motorul, si.....nu a reusit sa foloseasca diapazonul...MOT 1503 parca. S-a ofticat cand m-am implicat, pt ca nu stia de markeri si diapazonul ii indica 50 de hz initial...apoi a renuntat si a strans cureaua la mana....Mama lui de cretin.

Bun.....urmeaza telenovela....In timp ce schimba ala distributia, vine un bagator de seama de la receptie, si ii zice mecanicului ca trebuie sa repare o cutie de viteze. Asta se supara si incepe sa se planga lu'ala,ca are prea mult de lucru. Proprietarul cutiei(a masinii)...care il insotea pe receptionist, incepe sa zica...aide nenea ca sunt si eu OM cu tine. Asta se oftica(state mai vechi, probleme legate de niste banuti care s-au impotmolit pe la unul dintre ei...banii erau de la un client si trebuiau sa circule mai jos....pana la mecanic....d-ale lor asa). Ala de la receptie se oftica, si cheama pe altul de tot la receptie, se declanseaza scandalul, mecanicul se oftica intre timp si pe mine pt ca ii urmaresc miscarile....si nu mai face nici masuratori si nici verificari...doar pune la loc piese....Inutil sa va mai spun ca nu l-am mai deranjat, in ideea de a nu il enerva si mai tare, si asa pierdusem timp cu scandalul lor...eram obosit(muncisem de noapte)...vroiam sa plec cat mai repede.

Continuare: dupa ce pune nenea uleiurile+tratamentele(de cv si motor), da drumul la motor....scoate asta niste zornaituri de la colbutori(si poate nu numai, pt ca erau mai puternice) si niste vuiete dinspre distributie.....nu mari , dar sesizabile de mine care stiam masina si tot ce tine de ea...foarte bine. Basca pe langa asta mai transmitea si vibratii in habitaclu....Aici ma umplu de nervi si il pun pe ala sa verifice...tampoanele...Ala de la motor dreapta e ok, nu foarte strans....dar cel dinspre cutie e moale si joaca....dar nu face nimic in afara de a trage cu ranga pe la scut. Ii spun ca e posibil sa fi stricat tamponul din spate, cand a schimbat distributia, a lasat motorul sprijinit pe un ciocan si pe scut...motorul a coborat vreo 2-3 cm si a atarnat in 2 tampoane...Chiar l-am intrebat atunci cand a schimbat distributia daca nu spriina motorul pe un cric...el nu....si asa tot "obiectand" l-am enervat usor. Ei bine fac scandal, astept vreo 10 minute si...mai scad vibratiile un pic, dar tot acolo au ramas....m-am dus la receptie....aia vin...il parasc pe ala...aia nu stiau sa masoare intinderea....descopera in cele din urma 147 de Hz(150-170 Hz parca era plaja) in cureaua de accesorii, restul curelelor fiind inaccesibile masurarilor....Imi propune sa imi faca testul clip gratis, care sa imi demonstreze(zic ei, eu nu stiam) ca, cureaua de distribuie a fost instalata corect(nu si intinsa)...clipul iese fara erori(daca tot eram pe acolo, l-am rugat pe baiatul cu compu sa imi activeze si temporizarea, lucru facut extrem de simplu).

Am plecat la un test drive cu un receptionist, masina nu mi se pare ca trage ca inainte, e mai lenesa....un picut....poate ca se mai lasa cine poate sti?! Oricum cu gandul asta, mai confortabil, am plecat de acolo, incercand sa imi stapanesc nervii, eram terminat de oboseala....Mama ce zi....Oi fi si eu pricinos frate, dar astia sunt niste verze....

Ce mai trebuie sa mai adaug la poveste, este faptul ca si in cutie si in motor am adaugat tratamente de cutie/motor Metabond si....fara ceva rezultate vizibile....poate ca si astea au ceva legatura cu zgomotele....desi ele se lauda ca fac contrariul. Am folosit aceste tratamente, pt ca m-am bagat in reteaua aia de vanzari a Metabond Romania(acum vreau sa o las balta, nu o sa vand asa ceva nimanui) si m-a mancat in fund asa ....de curiozitate, ca de obicei...sa folosesc respectivele "tratamente"....nu-s aditivi...nu au teflon....si ce e important....motorul nu e terminat, nu mananca ulei si nu scoate fum....doar zgomote de tacheti/colbutori...care nu prea s-au atenuat deosebit....voi urmari "evolutia".

Asta a fost patania mea de azi! Inca o zi deosebita!

This post has been edited by george_slz: 15 Feb 2007, 23:13


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 15 Feb 2007, 23:44
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Parerea mea e ca tratamentele sunt frectii la picior de lemn.
In primul rand nu poti sti niciodata ce reactii chimice au loc intre uleiul tau din motor si "tratament".
Daca pe ulei zice Elf si e recomandat de Renault, eu zic ca e suficient. Daca scrie Castrol e posibil sa fie si mai bine, dar Solnitza/Logan si alte Renault-uri de familie, asta sunt, DE FAMILIE. Ca vrem noi sa ne intrecem intre noi sau cu cate o Dacie, who cares?!...
Sa bagi apoi bani in reparatii??

Revenind On Topic:

1.Ar fi fost util sa stim numele mecanicului, ca sa-l evitam!
2.Vocea clientului inca e disponibila.
3.La fel si OPC
4.Daca ti se pare ca e ceva in neregula, te duci la ei si ii pui sa rezolve. Chiar daca ai folosit piesele tale, ei tot iti dau garantie 3 luni la manopera.
5. Sa verifici daca nu-ti curge ulei pe la distributie si daca nu ai vibratii ciudate.
6.Lipsa de putere poate fi din cauza nealinierii corecte a distributiei.
7.Verifica cureaua de accesorii. Din cate am vazut difera pozitia in care se pune in functie de masina ta (daca e cu AC sau nu).

@RainHawk, mai nou la electrocasnice, legea zice ca trebe minim 24 de luni garantie, daca nu ma insel eu. smile.gif Daca ceri factura la service autorizat, ai sa vezi ca scrie in partea de jos si cum e treaba cu garantia...poate tu ai primit vreo chitanta de mana.. blush.gif

@iulian222x, Ne poti da mai multe detalii? 700RON numai ditributia sau si restul reviziei de 4 ani/60k? Cum s-au purtat 'meseriasii'?

This post has been edited by nh1980ro: 15 Feb 2007, 23:49


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 17 Feb 2007, 10:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




deci la meriadian nu prea am avut timp de stat. si am intrebat doar pe aia de la receptie. inca nu am facut revizia dar o fac treptat . ce se poate schimba o sa le fac eu, ulei, filtru aer, bujii etc.
ieri am schimbat articulatiile . preturile le gasiti la "preturi piese"
ASA au zis 700 ron DOAR kit distributie si kit accesorii cu manopera
garantie 18 luni. ATAT. ma mai gandesc unde le schimb ca e cam mult


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 17 Feb 2007, 17:07
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Pai nu e scump?!

rola koyo 156 RON

curea distrib PG 35 RON

curea alternator PG 14 RON

curea accesorii PG 30 RON(nu sunt sigur, nu o regasesc pe factura de la magazin)

surub fulie vreo 10 RON

total 245 RON distributia si curelele si surub....

Iar manopera ar insemna 700- 245?!....scump....daca manopera distributie masina cu AC si DA inseamna 2.8 h+ 1h (schimb c.acc si c.a)...3.8 ~4h de munca= peste 400 RON?!.....ti se pare corect?!....100 RON/h..... blink.gif

Daca va convine....de ce nu.



--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 17 Feb 2007, 19:47
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Din cate am vazut eu in caietul lor cu timpii de manopera: revizia de 60k e 7h.
Iar ora de manopera e in jur de 35RONI.
In concluzie, manopera pentru revizia de 60k/4ani ar trebui sa fie in jur de 245 RONI (asta pt operatiile din caietul de intretinere si garantie)+ alte operatiigen schimbat placute frana , articulatii, bucse si ce mai e cazul.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 17 Feb 2007, 20:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Daca esti in garantie, te obliga la revizie de 60.000 km sa faci toate operatiunile alea. Dar daca ar fi sa treaca prin fiecare le-ar trebui dublu.
Mai sus se punea problema schimbului de distributie, nu a reviziei complete.


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 19 Feb 2007, 18:53
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(nh1980ro @ 13 Feb 2007, 00:07)
Parerea mea e ca la chestii sensibile de genul kit distributie, [...] sa fie facute in service autorizat Dacia. Motivul e simplu: La operatiunile realizate in service autorizat Dacia, la care se schimba piese de origine [...] garantia este de 18 luni,



Parerea mea e ca nu merita sa ajungi la service/mecanici prosti. Am un topic la tutoriale despre cum se schimba cureaua. Constat cu stupoare ca eu, amator (bine, sa zicem ca-s inginer) am mai multa curiozitate decat un "profesionist". Ce sa spun, am un amic care e destul de mare la VW... si ma ingrozeste ce mi-a spus candva. Cei de la atelierele cu manopera ieftina sunt chiar luati de pe strada - ad literam. Dupa ce mai prind un pic, se duc la grupa mare (mercedes, ford, etc).

Asa ca dupa parerea mea, mai bine la unul care stie ce face si da garantie de bun simt decat la un service care da garantie - si de care garantie ajungi sa ai nevoie!!! N.B. cureaua de distributie nou schimbata se rupe EXCLUSIV de la montaj gresit. Asa ca garantia e mai bine zis de malpraxis smile.gif



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Feb 2007, 22:35
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai daca te duci intr-un service, unde poti sa stai langa masina te uiti si tu ce face meseriasu', si-ti dai seama daca e maimuta sau nu si te duci la seful lui.
Daca te duci intr-un service obscur unde stii ca meseriasul face treaba buna, poti foarte bine sa nu ai probleme dupa aceea, dar la fel de bine poate sa uite meseriasul vreun surub desfacut sau cureaua are un defect de fabricatie, si atunci cu ce dovedesti ca ai garantie la el?
Fiecare face cum vrea, dar aici nu e vb de vreun bec ce trebuie schimbat si probabil cei din service autorizat au vazut mai multe distributii de Dacie, pentru ca firmele in general isi repara parcurile de Dacii la ei. Totul e sa gasesti un meserias priceput intr-un service autorizat.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 13 Mar 2007, 12:12
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




in incercarea mea de a face revizia de 60 mii treptat sa va spun ce am facut sambata si cu ce costuri, in special modul in care au lucrat mecanicii care nu mi se pare prea corect. Astept sa'mi spune'ti voi asta.

Deci :

schimbat antigel: in primul rand mi'a pus numai antigel , chiar a insistat sa fac asta spunandu'mi ca asa "trebuie" altfel imi va fierbe motorul . pana la urma am acceptat am bagat cam 3.5 litri. schimbarea a constat in scoaterea unui furtun care porneste de la vasul de expansiune, antigelul vechi curgand pe langa motor pana la scut si apoi jos pe strada....vasul s'a golit , dar traseul nu s'a golit complet asta e clar. in fine nu ar fi o mare problema asta.
Efecte: motorul se incalzeste mai repede dar nu trece de jumate indicatorul, cand ridic capota e destul de calda acea tija de sustinere ceea ce nu se intampla inainte.
Sa mai scot din el si sa completez cu apa distilata ?

Schimbat lichidul de frana: Pur si simplu s'a smuls vasul ce continea lichidul vechi(a mai curs un pic si pe langa) apoi s'a completat cu lichidul nou. A urmat apoi aerisirea facuta la toate rotile.(s'a lasat sa curga cel vechi) dar nu a mai fost nevoie sa se completeze inapoi nivelul in vas. la sfarsit a turnat niste apa pe vas probabil sa'l curete ....
Franele merg la fel ca inainte

S'a procedat corect ?

Apoi a urmat schimbul de ulei si filtru dar aici nu e nimik de spus

In total manopera a costat 400 mii

Acum masina merge mai prost. adika zgomotul de diesel s'a accentuat, la accelerare mai imi apare un zgomot(nu e de la scut) plus pe loc la miscarea volanului( am servo) se aude la fel ca si cand as fi bracat la maxim.

m'am saturat de meseriasi.
nu inteleg cum de am ajuns la astea....uleiul cel nou are si el nevoie de o perioada de " acomodare" ???


Voi ce parere aveti ?




--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 13 Mar 2007, 21:37
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai antigelul se amesteca asa cum scrie pe ambalajul lui. Adica daca e deja preparat il lasi in pace, daca nu, se amesteca cu apa demineralizata (1 la 1 parca).
Daca ti-au scos vasul cu lichid de frana sa te uiti sa nu-ti curga acum pe langa garniturile alea de cauciuc in care se baga vasul. In mod normal am vazut ca se foloseste un fel de seringa mare cu care se trage lichidul de acolo.
Daca se incalzeste mai repede motorul e posibil sa nu-ti fi aerisit bine circuitul de racire!


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
negrucvj
post 11 Oct 2007, 17:43
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 10 October 07




am fost azi la 60000 sa schimb kit-ul doar( lipsa bani momentan) la motor... in spate la diham. 440,98 ron manopera+kit, din care 200 ron kit-ul. Eu cumparasem deja de la COM... pantelimon cu 170 dar mi-au spus, cei de la service, ca nu-mi dau garantie si pt piese pt ca nu e luat-a de la magazin DACIA asa ca m-am intors si mi-am recuperat banii, desi era aceeasi cutie, curea, rulment Koyo- parca. Garantia este de 3 luni pt reparatie si12 luni pt piese de origine, tinind cont ca e service abilitat dacia


--------------------
dacia solenza 2004 scala - b38xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 09:09
Forum Renault