Componente LOGAN CUP, Detalii,preturi,performante....
![]() ![]() ![]() |
Componente LOGAN CUP, Detalii,preturi,performante....
Supapa_jR |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|||
andrei_2006 |
![]()
Post
#2
|
![]() Loganist Group: Members Posts: 737 Joined: 21 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca se gaseste asa ceva. Poate sa iei masina noua, dar de un kit care se monteaza ulterior nu am auzit...
PS: Pe ce masina vrei sa pui, pe Dacia 1100? ![]() This post has been edited by andrei_2006: 10 Feb 2007, 22:57 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE FIȘĂ TEHNICĂ Motor Tip: K7M Număr cilindri/dispunere: 4 în linie Număr supape: 8 Alezaj: 79,5 mm Cursă: 80,5 mm Cilindree: 1.598 cmc Raport volumetric: 9,7:1 Putere maximă: 90 CP la 5.500 rpm Cuplu maxim: 128 Nm la 3.000 rpm Injecție: multipunct Turație maximă cu ECU Renault Sport: 6.200 rpm Transmisie Tip: tracțiune Ambreiaj: mono-disc 200 mm Cutie de viteze: 5 + 1 trepte Optional c.v. cu grup cu raport final modificat Comanda cutiei de viteze: grila în H Suspensii Față: roți indenpendente tip McPherson arc/amortizor + bara anti-ruliu Spate: roți indenpendente arc/amortizor + bara anti-ruliu Frîne Fața: Discuri diam. 259 mm / grosime 12 mm Spate: Tambur 8’’ Dimensiuni, greutate, capacitate Lungime/Lățime/Inălțime: 4.247 mm / 1.740 mm / 1.534 mm Ampatament: 2.630 mm Cx: 0,36 Rezervor: 50 l Masă: 1.020 kg Poate te ajuta la ceva asta ![]() Suspensii sport gasesti la racing nick amortizoare si arcuri,sau amortizoare reglabile,chip poti sa iti faci cam pe la oricine...eu am de la OBDtuning/DimSport,gume si jante..iar gasesti cam peste tot,scaune sport...etc |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu la 1100...1100 nu stiu sigur ce fac cu ea...la anul am de ales intre cateva masini si nu stiu exact care e mai avantajoasa...ca idee...fiesta ST 14 480 CIP / 400E rata cu tot cu casco configurata de mine....loganul 1.6 16valve...ma gandeam ca o fi ceva mai puternic daca are kit CUP...si la restul nu m-am gandit...pentru ca ma mai gandesc si din privinta impozitului...2.0 la fiesta fata de 1.6 la logan...
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#5
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
mach1motorsport, george Grigorescu.
Ei sunt cei care importa din franta atat kit-ul de rally cat si cel de circuit. citat de pe autorally.ro "3/ Kit-urile LOGAN CUP sunt disponibile precum urmeaza: - kit circuit = 100% disponibil - kit raliu asfalt = 100% disponibil - kit raliu macadam = disponibil mai putin cartusele amortizoare fata, sunt asteptate in septembrie Kit -urile se pot livra pe baza de comanda de catre MACH1 Motorsport srl, in termen de 10-15 zile de la data comenzii. Preturile kit-urilor livrate la depozit Bucuresti/MACH1 Motorsport: - kit circuit = 4000 Euro - kit raliu asfalt = 4500 Euro - kit raliu macadam = 5500 Euro Preturile nu contin TVA 4/ Compozitia detaliata a kit-urilor poate fi accesata la: - http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.jpg = plansa 1 - http://www.mach1autoserv.ro/gg/2.jpg = plansa 2 - http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.pdf = lista detaliu Preturile componentelor separate poate fi comunicat interesatilor la cerere. " bafta ! |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
Ma intereseaza si pe mine preturile...pune-mi si mie pe PM
|
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#7
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
scuze cristi, dar "Preturile componentelor separate poate fi comunicat interesatilor la cerere. " era citat tot de pe site-ul mentionat.
bafta ! |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
IulianP |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
Citez din pdf.-ul pus de memyselfandI "Barre anti devers - diametre 26, avec coussinets"
- "barre antidevers" este bara antiruliu de pe fata ? si cu diametrul marit de la 24 la 26 mm ? - "avec coussinets" - cu ce ? cu cuzineti ?? cea clasica nu are asa ceva ?? Merci pt evantuale lamuriri. Mai invat si eu ![]() PS: apropos de bara antirului , pe puntea spate "H cu epura programata" a Loganului se poate adauga o astfel de bara ? This post has been edited by IulianP: 12 Feb 2007, 17:02 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
Am crezut ca te ocupi cu asa ceva...trebuia sa pui in citat ![]() This post has been edited by cristi_xp: 16 Feb 2007, 21:22 |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(memyselfandI @ 11 Feb 2007, 11:47) Compozitia detaliata a kit-urilor poate fi accesata la: Mai are cineva documentatia asta prin calculator?- http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.jpg = plansa 1 - http://www.mach1autoserv.ro/gg/2.jpg = plansa 2 - http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.pdf = lista detaliu |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dsign |
![]()
Post
#11
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
se rezolva cu mail la Mach1, sau chiar la George Grigorescu.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eram curios daca se folosesc traverse si la partea de mijloc. Sa zicem intre prinderile de la centuri, pentru ca acolo din cauza ca lipseste a doua traversa, in mod sigur este un punct slab de rezistenta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dsign |
![]()
Post
#13
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai la masina de raliu, toata functia de rezistenta la impact este preluata de rollcage, care este sudat pe niste suporti, care la randul lor sunt sudati cu intarituri pe caroserie.
In spatele scaunelor ai o retea de tevi in X, centurile in 5 sau 6 puncte cu prindere pe tevile de la rollcage sau pe suporti speciali, in caroserie. S-au fabricat cateva Logane special destinate pregatirii pentru competitii, si anume motor 1.6mpi, cu servodirectie electrohidraulica (de diesel), fara airbag-uri, un singur scaun, fara capitonaje la interior. Kitul pentru competitii cuprindea roll-cage, scaune, centuri, hebluri, stingatoare si aspersoare, suspensie, evacuare, calculator de injectie si altele. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu rezistenta la impact ma doare pe mine. Este vorba de niste traverse si intarituri pe sub tunelul central intre praguri.
Toyota foloseste de exemplu doua rigidizari suplimentare. Una unde se termina tunelul central si alta intre prinderile de sasiu ale puntii spate. Si mai toata lumea care se respecta diverse table pe sub tunelul central. This post has been edited by IRONICK: 10 Aug 2011, 09:43 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dsign |
![]()
Post
#15
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai da, nu rezistenta la impact te intereseaza, insa roll-cage-ul intareste toata structura atunci cand este montat cu cap.
http://www.olymeca-sport.fr/pages/projets.php uita-te un pic pe aici, baietii se joaca cu masini frantuzesti si cu Logan si Sandero. Nu ii intereseaza daca lipseste vreo traversa de la masina de serie, ei oricum sudeaza tevi, e primul lucru pe caare il fac dupa ce dezbraca masina de tot. In circulatia de zi cu zi, o masina se indoaie si se rasuceste si vibreaza la orice denivelare, insa la curse chestia asta i-ar costa minute intregi, asadar fac tot posibilul ca rotile si grupul motorpopulsor sa fie montate pe o chestie cat mai compacta si rigida. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu la roll-cage ma refer, pe mine nu ma ajuta cu nimic.
Ca sa iti dau un exemplu la ce nivel ma gandesc eu, oala dreapta spate are dublura in dreptul amortizorului. Doua puncte de sudura mai sus de unde ai prins tu teava, doua pe lateral si trei sus si inca patru in jurul gaurii. Baietii aia s-au prins exact de dublura .... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
...
This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2011, 12:55 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:26 |