Ajutor! probleme cu papucul, sfaturi pls..
![]() ![]() ![]() |
Ajutor! probleme cu papucul, sfaturi pls..
cristianduru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
papuc
1999
|
|||
AAlpine1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
ai putea sa incepi prin a inlocuii bujii, fise, platina, capac de delco etc..... si dupa ce ai pus totul nou mai vorbim
spor la treaba....... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Un test de compresie ar putea fi relevant daca e facut corect. Si citirea bujiilor. Asta inainte de a umbla peste tot la intimplare. Asigura-te ca ai scinteie buna, ca avansul e in ordine, carburatia, samd, dupa care fa testul de compresie si povesteste-ne.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
cristianduru |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 February 07 ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 20 Feb 2007, 20:18) Un test de compresie ar putea fi relevant daca e facut corect. Si citirea bujiilor. Asta inainte de a umbla peste tot la intimplare. Asigura-te ca ai scinteie buna, ca avansul e in ordine, carburatia, samd, dupa care fa testul de compresie si povesteste-ne. Sa inteleg deci ca trebuie sa exclud din start pompa de benzina? Baietilor li s-a spus la service cit am fost eu plecat ca exista ulei in carburator. Din cite ma gindesc eu (de altfel habarnist) presupun ca problema ar putea fi acolo, de asta intreb.. |
--------------------
dacia
papuc
1999
|
|
tibip |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
la 100 mii sa schimbi motorul? Buna poanta... primul rand sa verifici starea plutitorului din carburator (la mine asta a fost problema odata, cu simptomele tale) si dupa aia sa verifici daca gazele de carter (din capacul de culbutori) pot iesi in voie spre carburator. Daca se infunda teava aia prin care ies gazele, atunci dupa un timp presiunea e asa de mare ca iti forteaza uleiul afara.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
madendre |
![]()
Post
#6
|
![]() posesor scooter KTM Group: Members Posts: 188 Joined: 30 January 07 ![]() |
daca ai numai 100.000km poate dar poate ca sau dus segmentii.iti mananca ulei?ai ulei in carburator?! nare cum sa ajunga uleiul in carburator teau mintit. ieu zic mai bine fati un test de compresie si schimbati ce tiau mai recomandat aici baieti doar numai daca trebuie schimbate ca sa nu arunci bani pe fereastra.
ps:sper sa treci de problema asta. |
--------------------
DACIA
NOVA
2000 GTI
- SB-19- nam gagica ma parasit viata merge inainte [B][COLOR=blue]
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Defapt ulei poate sa ajunga in carburator ...prin furtunul de reciclare gaze din capacul culbutori ... dar imi vine greu sa cred ..poate ca au vazut ca este mai negru si putin mai uleios si gata au gasit motivul ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
cristianduru |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 20 February 07 ![]() |
In primul rind multumesc pentru raspunsurile prompte.
O sa schimb miine cam tot ce se poate (fise, bujii, capac delco), o sa montez o aprindere electronica si o sa ma asigur ca nu din cauza furtunului din carter intra ulei acolo. Oricum masina e relativ obosita, asta e cert dar romaneste vorbind.. sa mai tragem de ea putin. Va tin la curent functie de ce manifestari mai observ. Miine ma bag tare in ea ![]() Cu stima, Cristian |
--------------------
dacia
papuc
1999
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
De obicei cind exista ulei excesiv in furtunul de aerisire al capacului chiulasei (culbutorilor; merge deasupra carburatorului in racordul de la filtrul de aer) se considera ca segmentii sunt uzati. Asta ar fi verificat testul de compresie. Cu schimbarile pe care vrei sa le faci s-ar putea sa inmultesti necunoscutele si sa iti ia o noua perioada de timp ca sa te obisnuiesti cu toate noile manifestari ale motorului. Daca poti insa exista un mic test pe care il poti face imediat. Scoate busonul de ulei, acopera usor cu palma gaura si ambaleaza usor motorul si vezi daca simti un puls de presiune in palma in ritmul motorului. Eventual blocheaza furtunul de aerisire a motorului (pomenit mai sus). In cazuri de uzura mare a segmentilor, o sa simti ceva. Aia e compresia (presiunea) care scapa pe linga pistoane.
This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Feb 2007, 02:58 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:46 |