Zgomot motor si mers neregulat!
![]() ![]() ![]() |
Zgomot motor si mers neregulat!
cik83 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|||
n3m0 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Verifica joc culbutori!
Parerea mea. |
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Culbutorii sunt primii ... verifica fisele adica schimbale ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
cik83 |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Reglat culbutori, schimbat fise, capac, bujii, platina,etc. Totusi ma gandesc la distributie, dar daca era de la distrib. mergea bine in mers? Sa fie lantul de distributie, sa nu fi aliniat corect pinioanele?
This post has been edited by cik83: 1 Mar 2007, 10:29 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
daca se aude un zgomot metalic in fata la motor este lantul sau intinzatorul.....
e posibil sa traga si aer fals pe undeva motorul sau o supapa sa fie dusa....daca ai probleme cu relantiul cand o pornesti la rece se aude vreun zgomot ? ritmic, metalic, la cald dispare acest zgomot, daca turezi motorul dispare acest zgomot ? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
cik83 |
![]()
Post
#6
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Da, la rece se aude un zgomot. Numai cand o turez dispare acel zgomot, in rest este prezent, numai ca atunci cand se incalzeste se aude mai incet.
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
cik83 |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Problema cu relantiul a fost de la pata calda. Cand am schimbat carburatorul am pus modelul nou de pata calda si am astupat gaura in galerie si s-a dovedit ca nu avea destul aer la relanti. La altii merg, numai la mine nu!?
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai ai astupat-o pe aia din galerie, dar pe aia din flansa calda ai practicat-o? Ca parca unele flanse calde vin fara acea gaura, s-o gauresti NUMAI daca ai model nou sau renunti la cea din galerie. Acolo trebuie o gaura de 2 mm.
This post has been edited by diaconuliviu: 19 Mar 2007, 11:24 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si in gaura aceea ce furtun trebuie pus sau trebuie lasat liber ?????? pata calda cu 3 stuturi ... 2 circula ala si 3 are o dusa calibrata ... incare daca bag furtunul de la capac culbutori ...nu merge bine ... daca o las libera merge ok ... si furtunul de la capac culbutori este pus sus in stutul carburator ... este ok asa ...???
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
La flanșa(pata caldă) cu trei ștuțuri prinzi trei furtune:
- cele două de la circuitul de apă - un furtun (eventual în care ai duza calibrată) îl duci în teul de pe carburator (cel în care vine și furtunul de la capacul culbutorilor). Apoi te apuci și faci reglajul relantiului. Baftă ! This post has been edited by n3m0: 19 Mar 2007, 13:19 |
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In furtunul cu duza de la versiunile mai vechi exista o duza cu diametrul de 1,5 mm. Acel furtun se leaga intre teul carburator si stutul din galerie.
La versiunile noi acel furtun dar FARA duza din plastic, se leaga intre teu si al treilea stut de la flansa calda. Daca vrei inlocuirea sistemului vechi, obturezi stutul din galerie si conectezi furtunul la stitul din flansa calda. Fara furtun conectat la stutul din flansa si punind degetul pe stut va trebui sa simti o depresiune; daca nu, inseamna ca acel orificiu de 2 mm din flansa nu e practicat; va trebui sa demontezi acea flansa si sa practici o gaura de 2 mm strapunsa (da, prin gaura deja existenta de 5-6 mm coaxiala cu ea). Furtunele zise "cu duza" difera la forma si lungime in cele doua cazuri dar, cel care se infige in galerie se poate infige si in flansa, e mai lung; scoate duza din el inainte. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 20:32 |