Loturile de export, pareri despre masinile refuzate la export
![]() ![]() ![]() |
Loturile de export, pareri despre masinile refuzate la export
mariusdanielchelariu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu idei... Group: Members Posts: 259 Joined: 1 February 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova Clima , ex Papuc
1995-CL, 2002-Clima, Full :D
- IS98ACB Eram fericit,si voi erati,si dupa asta ne-am luat Dacii.....si n-am mai fost.
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Loturile refuzate la export? Pai e tare clar pentru cine are ochi (si eventual ochelari). Masini proaste dintr-un motiv sau altul ca doar nu degeaba au fost refuzate la export. Deci probabil cam la fel de proaste ca restu facute "deanpulea pentru romani".
Dacii ca lumea s-au facut cat a fost Reno in anii 70 pe aici. Dupa aia........ |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mariusdanielchelariu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu idei... Group: Members Posts: 259 Joined: 1 February 07 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima , ex Papuc
1995-CL, 2002-Clima, Full :D
- IS98ACB Eram fericit,si voi erati,si dupa asta ne-am luat Dacii.....si n-am mai fost.
|
|
rue |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
ai mai au avut in 87 o dacie noua luata din lot de export cu spaga data 1000 lei la inginer si 1000 la mecanicul IDMS pitesti si asta dupa ce au mers sa ia masina de 2 -3 ori si nu gaseau decat una verde sau aiurea nimic.
au ales dintre un alb 13 si un crem427 refuzate la RDG. masina a avut ani de zile probleme cu frana servo cu dublu circuit abia introdusa la dacia. motorul a mers multi ani in conditii de forja cu 140 frecvent (am un frate nebun) si pe distante mari (Ro- Turcia retur) asta nu inseamna ca nu a avut garnitura arsa, etc.. aici in Riyadh am intalnit un sudanez insurat cu o romanca (absolvent inRO) care detine un aro 244 pe benzina cumparat din ceva lot de aici din 87 (erau fro 12) si de atunci il are si azi. are platina originala in conditiile in care benzina de aici nu e stralucita. a fost cu el in romania demult si deoarece consuma cam 17% i a pus carburator de 1410 si la intoarcere la drum a zis ca a fost consumul 8-9 % dar tragea ca dacia. il are si acum dar si a luat altceva si a zis ca l pe aro il asteapta fieru vechi acum. faceti numa o linie dreapta riyadh (arabia saudita) - romania si va convingeti ca era totusi o masina buna. pentru export CTC ul de obicei se face mai strict si daca prin esantion gasesc probleme se refuza un lot cu masini bune rele cu tot. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
In general la orice produs se face inainte de a-l scoate la vanzare controlul calitatii. Aceasta operatie, de fapt criteriile dupa care se face aceasta operatie difera in functie de piata pe care ajunge produsul.
Dupa ce ies de pe linia de productie, produsele primesc calificative pe o scara de notare, sa zicem 1-10. Astfel produsele care obtin intre 9.5 si 10 merg pe o piata...intre 9 si 9.5 pe alta piata s.a.m.d. ...cele intre 0 si 6-7 merg in Romania ![]() asta e valabil de la calculatoare pana la masini inclusiv..vezi astra classic II ![]() |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
Smiley |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.138 Joined: 12 August 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariusdanielchelariu @ 4 Mar 2007, 08:09) .......... De retinut ca pe timpul regretatului tata avea rezervor modificat de 123 de litri si mergea cu gazolina+tetraetil............... maestre, pune si tu ceva virgule din loc in loc. Din fraza ta poti intelege fie ca-ti regreti tatal (si ca pe timpul lui masina avea nu's rezervor), fie ca pe timpul regretatului(ceausescu presupun) tatal tau functiona cu gazolina+tetraetil. |
-------------------- |
|
ROK |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
am eu cateva ,,,,,,,,,,, le dau ieftin
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
vijelie |
![]()
Post
#9
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariusdanielchelariu @ 4 Mar 2007, 07:09) Intrucat nu am vazut nici un post despre loturile refuzate de la export,si livrate in tzara,as dori sa aflam cu totii pareri de la cei care au avut masini de astea.(asambare,motor,tablarie,etc.) Am sa incep eu.Tata a avut un Break din 87,care a stat pana in 89 in expozitia Dacia de la Leipzig,dupa care a fost adusa in tzara de un inginer de la Dacia,si revanduta tatalui meu... Scuza-ma, dar din ceea ce spui nu reiese ca masina tatalui tau era refuzata la export, ci dimpotriva. Ca una e acceptata si utilizata (chiar si ca exponat) si alta e refuzata din start. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
marksman |
![]()
Post
#10
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Io cred ca si masina lu' tata era tot refuzata la export. Se deschisese IDMS-u' la Craiova si era plin de masini. Ingineru' (sau vanzatoru') ii tot arata: visinie, galbena, rosie, verde, "cu stopuri mari, seria 1310". Tata cauta una "simpla, alba, cu stopuri model 1300". Intr-un colt, un pic prafuita, gri, cu stopuri "de 1300" -- mai era inca una visinie, doar astea doua cu stopuri de 1300 -- o vede tata si zice: "No, pe asta o vreau!". Ala care-i arata masinile zice: "Dom'le, nu stiu ce-i cu ea, da' sta aci cam de mult, o fi defecta. Nu luati mai bine pe asta visinie sau pe astalalta, cu stopuri de 1310?" Tata stia ce vroia: "Dom'le, eu vreau una cu stopuri de 1300, alba, da' merge si gri, vreau culoare mai deschisa! Asta o vreau!"
Cand sa o porneasca, pauza! Invartea demarorul dar nu pornea. Deschide tata capota, cand colo bujiile scoase! Le pune la loc, da cheie, nu pleaca! N-avea benzina! Vanzatorul iar incearca sa-l convinga: "las-o, dom'le ca nici benzina n-are!" Tata nu si nu, el vrea masina aia. Aici nu imi mai aimntesc povestea, stiu ca a scos-o din parc "la demaror", benzina nu mai stiu cum si de unde a bagat, cert este ca masina a fost deosebita, avea radio, stingator (!), tetiere (parca se puneau numai pe anumite variante de echipare), faruri duble ("de 1310" - tata vroia faruri monobloc) dar in acelasi timp stopurile erau simple, de 1300. Defectul care cred ca a lasat-o in tara a fost inchiderea incompleta a usii din dreapta spate - lasa 3 mm intre rama superioara si cheder, pe unde intra in voie curentii de aer. Un alt punct slab a fost instalatia electrica, care a fost din fabrica o combinatie intre instalatia de 1300 si cea de 1310. Cel care a reparat-o o data (instalatia a luat foc in mers, din cauza unui scurtcircuit sub bord) a spus ca masina are un cablaj de 1310 adaptat consumatorilor existenti pe 1300. Nu stiu care e adevarul, n-am verificat. Tabla a fost exceptionala, groasa de 1 mm si ziceai ca e inox (la un accident s-a luat vopseaua de pe o aripa in urma impactului si tabla a ramas stralucitoare un an de zile - acu' aripa aia e in pod la bunica-mea, are un strat de rugina pe ea dar nu e mancata nici dupa 10 ani de la incident; din pacate nu a mai fost posibila indreptarea dar am tinut-o ca amintire). Abia acum, dupa 24 de ani si cu "ajutorul" marilor "mesteri" in tinichigerie a inceput sa iasa rugina pe aripile din spate si la portbagaj. Cutia e din pacate "varza" (fluiera ceva intr-a 3-a si a 4-a), dar n-a vazut schimb de ulei in viata ei, numai completare si are si acum sigiliul de fabrica. Masina a circulat pe vremea "ciuruitului" cu tot felul de porcarii: diluant, toluen, benzina de extractie, DCP si gazolina. Segmentarea motorului la 100.000 km s-a dovedit a fi un moft, si tata a regretat-o, pentru ca distributia n-a mai fost de atunci niciodata bine reglata. Acum masina are peste 220.000 km, din care vreo 50-70.000 numai pe GPL. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
mariusdanielchelariu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu idei... Group: Members Posts: 259 Joined: 1 February 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Smiley @ 6 Mar 2007, 16:41) maestre, pune si tu ceva virgule din loc in loc. Din fraza ta poti intelege fie ca-ti regreti tatal (si ca pe timpul lui masina avea nu's rezervor), fie ca pe timpul regretatului(ceausescu presupun) tatal tau functiona cu gazolina+tetraetil. Aici imi asum critica. Rectific:regretatul e Ceausescu,tata e inca in viata,slava domnului. ![]() QUOTE(vijelie @ 6 Mar 2007, 16:59) Scuza-ma, dar din ceea ce spui nu reiese ca masina tatalui tau era refuzata la export, ci dimpotriva. Ca una e acceptata si utilizata (chiar si ca exponat) si alta e refuzata din start. Just.imi asum si aici critica,insa am initiat topicul asa,pentru ca nu stiu cati oameni au avut masini de expozitie proprietate personala.M-am gandit aici ca multi au, sau au avut masini din loturile refuzate de la export. Cu stima, D. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima , ex Papuc
1995-CL, 2002-Clima, Full :D
- IS98ACB Eram fericit,si voi erati,si dupa asta ne-am luat Dacii.....si n-am mai fost.
|
|
mariusdanielchelariu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu idei... Group: Members Posts: 259 Joined: 1 February 07 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima , ex Papuc
1995-CL, 2002-Clima, Full :D
- IS98ACB Eram fericit,si voi erati,si dupa asta ne-am luat Dacii.....si n-am mai fost.
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca la virgule " , " se referea
![]() |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
tarzy |
![]()
Post
#14
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 4 Mar 2007, 13:52) Loturile refuzate la export? Pai e tare clar pentru cine are ochi (si eventual ochelari). Masini proaste dintr-un motiv sau altul ca doar nu degeaba au fost refuzate la export. Deci probabil cam la fel de proaste ca restu facute "deanpulea pentru romani". Dacii ca lumea s-au facut cat a fost Reno in anii 70 pe aici. Dupa aia........ receptia "loturilor" se facea prin probabrea catorva exemplare, daca la alea apareau pbe atunci se refuza TOT lotul in plus pbe "digerabile" ptr romani gen ... un cheder mai naravas, un bel lisa sau gata ars, etc erau considerate inacceptabile ptr straini asa ca .... prima mea masina - o dacie din 1990 a fost dintr-un lot ptr Rusia (mai am si acum cartea tehnica scrisa cu chirilice) - si ... nu pot spune ca s-a comportant extraordinar dar ... era dotata standard cu electroventilator, turometru, tetiere, etc |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:26 |