DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> incarcare baterie..., help

B-12-WRW
post 7 Mar 2007, 17:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




sal... de curand mi-am pus niste muzica pe daciutza mea... iar acum am mari probleme cu bateria... chiar daca merg fara muzica pornita, tot degeaba... opresc motoru... nu mai pleaca la cheie, a fost pusa pe redresor, a tinut 2 zile si a murit iar. am schimbat releu de la alternator, si alternatoru, dar indicatoru de curent tot nu urca de pe rosu... ce sa fac? vreau sa incarce bine, pt k nu fac drumuri f. lungi si am nevoie sa incarce bine de tot. multumesc


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Mar 2007, 18:22
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Citește aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6362&hl=

Și deasemnea caută pe forum, mai sunt ceva topicuri cu aceeași problemă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Mar 2007, 09:32
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai da mai multe detalii ... ce alternator ai pus ????? si cat consuma muzica ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 Mar 2007, 10:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




De cand ai bateria? Te-ai mai uitat la nivelul electrolitului?
Fa un test de consum al curentului cu motorul oprit.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-12-WRW
post 8 Mar 2007, 15:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




bateria are 2 luni.... nivelul electrolitului l-am verificat, e ok. muzica consuma ceva, ar trebui sa-i pun un condesator dar acum nu am banii necesari, e vorba de un subw mac audio icefire 225 si 4 boxe amplficate din 2 statii. am luat chiar curent direct de la baterie pt excitatie, sa testez alternatoru... cand ii bag cablu e simtitor la turatia motorului, dar acu de la indicator nu pleaca de pe rosu... si nu se incarca bateria mai deloc, adica merg cu ea, opresc motoru si nu invarte. ramane sa iau un aparat de masura, sa pun bateria pe redresor si apoi sa vad cum sta treaba cu tensiunile. motor oprit, pornit-turat, si consumatori... apoi sa incerc sa reglez releu... voi ce ma sfatuiti? multumesc


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Mar 2007, 15:04
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si acum la nova mea sta pe minus rosu ... dar pe aparatul de masura incarca ok ... deci verifica tensiunile la borna si numai asa poti fi sigur ... sau poate ca ai o masa imperfecta sau ai atins ceva cand ti-ai montat linia audio...(apropo ce faci cu atata muzica pe dacia 1300 ????? ceva mai mic nu se putea blush.gif ) aprca alternatorul de 1300 este de 36A ... pune unul de minim 50 A

This post has been edited by mihai0070: 8 Mar 2007, 15:05


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 Mar 2007, 15:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ai idee cati watti consuma discoteca?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 8 Mar 2007, 16:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Pune alt alternator, nu exista alta cale. Cu tot cu pierderile, tot ai acolo 400W RMS, iar bietul alternator de Dacie e la limita.
Indubitabil, alt alternator, mai capabil, de la o masina straina.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 8 Mar 2007, 16:07
Post #9


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@twister
Mai de acord cu tine si bravo ca ai facut mutarea asta.
O alta varianta ar fi sa pui la alternatorul de dacie o fulie cu un diametru mai mic (de ex. Oltcit). Numarul de rotatii va fi mai mare la aceeasi turatie de ralanti (sa zicem 800 de ture ale motorului). Este un calcul simplu: lungimea cercului este mai mica si avand aceeasi distanta de parcurs (cureaua) automat face mai multe rotatii.

This post has been edited by ionutctn: 8 Mar 2007, 16:08


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-12-WRW
post 8 Mar 2007, 19:26
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




merci mult de tot.... atunci o sa incep sa caut pe la dezmembrari un alternator mai capabil... asta dupa ce verific instalatia electrica in prealabil...smile.gif muzica consuma km 400-450 RMS... probabil ca eu am simtit ca nu incarca nici cu muzica oprita din cauza faptului ca era prea descarcata si km sugea tot din alternator, dar insuficient... am mers cu ea numai seara, asta implica si alti consumatori destul de mari, faruri, proiectoare, etc. Deci un alternator de minim 50 A ar fi suficient?


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 8 Mar 2007, 19:28
Post #11


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Pai 50A are ala de pe Dacie.. 04.gif


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2007, 08:43
Post #12


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(n3m0 @ 8 Mar 2007, 20:28)
Pai 50A are ala de pe Dacie.. 04.gif
*




Te rog frumoas ... dacia 1300 are alternator de 36A ... la fel ca ai 1310 ... nu stiu din ce aa au inceput sa bage alternatoare de 50 A ... cert este ca pe o dacie berlina din 93 am vazut tot de 36 A ...probabil dupa '95 au inceput cu alternatoare de 50 A


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 9 Mar 2007, 09:06
Post #13


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




QUOTE(mihai0070 @ 9 Mar 2007, 07:43)
Te rog frumoas ... dacia 1300 are alternator de 36A ... la fel ca ai 1310 ... nu stiu din ce aa au inceput sa bage alternatoare de 50 A ... cert este ca pe o dacie berlina din 93 am vazut tot de 36 A ...probabil dupa '95 au inceput cu alternatoare de 50 A
*



Posibil, nu te contrazic. Eu de exemplu am alternator de 50A si vreau unul mai puternic.

This post has been edited by n3m0: 9 Mar 2007, 09:06


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2007, 09:37
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si eu am tot de 50 A ... si normal ca as vrea unul mai mare ... mai ales ca mai am si mici probleme ... nu stiu daca merge unul de DSN care are vre-o 80 A parca (nu stiu modul ce actionare ma refer la curea )


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 13 Mar 2007, 16:44
Post #15


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




Eu am alternator normal de Dacie de 36A. Acum, cu instalatia pusa la punct, nu am nici cea mai mica problema cu el. Imi sta incarcarea cum trebuie cu foarte multi consumatori (Am facut teste cu: faza lunga, adica 4 becuri aprinse, aeroterma din bord, aeroterma suplimetara, HU Sony GT410U cu 4 dif-uri, dat la 3/4 din volum, la 2000 RPM imi sta incarcarea cum trebuie). Inca nu am conectat proiectoarele sa vad cum se va comporta cu ele, dar cred ca va fi OK. Nu stiu daca e chiar asa radical schimbata situatia daca pui o statie si un woofer pe masina. Eu zic sa verifici tot circuitul de incarcare inainte de a te apuca sa cumperi alt alternator.


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 13 Mar 2007, 17:38
Post #16


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(B-12-WRW @ 7 Mar 2007, 17:19)
sal... de curand mi-am pus niste muzica pe daciutza mea... iar acum am mari probleme cu bateria... chiar daca merg fara muzica pornita, tot degeaba... opresc motoru... nu mai pleaca la cheie, a fost pusa pe redresor, a tinut 2 zile si a murit iar. am schimbat releu de la alternator, si alternatoru, dar indicatoru de curent tot nu urca de pe rosu... ce sa fac? vreau sa incarce bine, pt k nu fac drumuri f. lungi si am nevoie sa incarce bine de tot. multumesc
*



1 ce baterie ai (marca si model A?? )
2 daca scoti firul de alimentare care alimenteaza muzica de pe baterie si mergi cu masina tot nu mai porneste masini dupa ce o opresti si martorul de pe bord nu arata ca incarca alternatorul bateria ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shumy
post 2 Apr 2007, 12:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 23 March 07




salut si eu am o problema asemanatoare dar la mine sunt farurile.daca aprind farurile nu imi mai incarca .ce trebuie sa fac?


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 2 Apr 2007, 15:11
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




Shuny la tine problema este releul el sa lucreze intre 13,7 - 14,3 indiferent daca sunt aprinse sau nu farurile .poti verifica cu un voltmetru


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Apr 2007, 15:27
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Problema asta este si la mine si releul merge ok ... incarca maxim 14.2 fix si cu consumatori incarca cam 13.8 ... dar daca sunt aprinse farurile ... acul ajunge in stanga jos ...

This post has been edited by mihai0070: 2 Apr 2007, 16:52


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 2 Apr 2007, 15:32
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




ai releu mecanic?


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Apr 2007, 16:51
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




nu electronic ... si este nou ... tot de la releu sa fie blink.gif

This post has been edited by mihai0070: 2 Apr 2007, 16:52


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shumy
post 2 Apr 2007, 17:30
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 23 March 07




nu are cum sa fie releul la mine am avut releu mecani , l-am schimbat cu unul electric si tot nu merge am luat alt releu de pe alta masina si acolo lucra iar la mine nu sad.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 2 Apr 2007, 18:23
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




verifica alternatorul astfel:scoate firul de excitatie de pe alternator( verde ) si pune din acel loc pana in baterie un fir apoi pune un voltmetru pe baterie si vezi daca incarca cca 17 V (dar nu accelrezi prea mult ) daca este asa alternatorul e OK. mai este varianta ca sa ai alternator prea slab ca putere 21A ( 300W )


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Apr 2007, 23:19
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fratilor nu va mai luati dupa indicatorul din bord indica defectuos eu nu il bag in seama il tin de decor din constructie el este facut cu precizie foarte mica (o sirma de nichelina bobinata pe un bimetal ) este influentat de caderea de tensiune + contact +baterie in functie de cit de frig sau cald este etc

pentru a verifica incarcarea se ia un multimetru (de preferinta digital )si se masoara tensiunea pe baterie care trebuie sa fie in limita (recomandata) 13,8-14,2 limita maxima admisa 14,4 cu si fara consumatori


pentru mai multe detalii


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=103488

This post has been edited by bygy007: 2 Apr 2007, 23:21


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shumy
post 2 Apr 2007, 23:23
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 23 March 07




eu daca merg cu farurile aprinse si opresc motorul nu mai porneste sau porneste greu iar daca merg cu farurile stinse nu are nici o treaba porneste rapid


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumulacke
post 7 Apr 2007, 20:46
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 19 January 05
From: Sibiu




Am si eu o problema oarecum asemanatoare:Luni seara dupa ceva drumuri prin oras o opres,ma intalnesc cu un prieten ne hotaram sa bem o bere in masina,o pornesc porneste la prima cheie.Acuma problema a aparut miercuri dimineata cand am vrut sa o pornesc si nu avea putere sa invarta(mentionez ca mari nu a fost pornita deloc).Are cineva idee de la ce ar fi,am pus apartul de masura pe bornele baterie si arata 14,ceva cu motorul la relantiu fara consumatori.Am releu electronic pe ea cu fir de referinta la baterie.
PS: problema cu pornitul se repeta cam la interval de o luna/o luna jumate.


--------------------
Dacia 1310L 1997 - SB-25-CIP
Mitac Mio A701
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vsebas
post 7 Apr 2007, 21:13
Post #27


spawn


Group: Members
Posts: 297
Joined: 29 July 05
From: Timisoara




Daca bateria este veche, atunci este posibil sa fie la sfarsit de viata. Poate ai si ceva consumatori care "mananca" peste noapte ceva si poate apoi ai facut drumuri prea scurte ca sa fi incarcat bateria 100%.


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition / 2012, Laureate - TM
People are simply not predictable
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUXOR
post 8 Apr 2007, 18:12
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 December 06




S-ar putea să nu fie de vină bateria. Ciocănește ușor electromotorul, poate vreo perie nu face contact corespunzător. La vechea 1300 berlină, într-o situatie asemănătoare, am schimbat periile, după care totul a revenit la normal.


--------------------
DACIA 1310 Li 2000 Berlina
Minds are like parachutes - they only function when open.
(Thomas Dewar )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumulacke
post 8 Apr 2007, 20:42
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 19 January 05
From: Sibiu




bateria are cam 2 ani numai si am incercat si cu alta baterie si tot asa face....dupa un timp moare pur si simplu....si in intervalul acela de o luna fac cel putin 2-3 drumuri mai lungi in afara orasului.O sa incerc si varianta cu perile colectoare,desi cand are curent bateria invarte bine si o ia imediat.


--------------------
Dacia 1310L 1997 - SB-25-CIP
Mitac Mio A701
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Apr 2007, 21:40
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vad nu aveti rabdare sa cititi toate informatiile din acel topic despre probleme pe incarcare


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:20
Forum Renault