Probleme frana berlina, Frana moale desi am schimbat tot
![]() ![]() ![]() |
Probleme frana berlina, Frana moale desi am schimbat tot
aalex_i |
![]()
Post
#1
|
||
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|||
axy89 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
Cauta topicul in care se descrie aerisirea pompa de frana (cu patru circuite si cu ICP).Prin cadere libera nu prin pedalare.Succes!
|
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#3
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
aerisire ai facut ? ca si eu am frane noi si aveam pedala moale pana am facut aerisire la frane
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#4
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
am facut aerisire si prin carede si la pedala si rezultatul a fost exact la fel
This post has been edited by aalex_i: 17 Mar 2007, 20:36 |
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#5
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
este moala toata cursa pedalei pana jos si apoi trebuie sa apesc mai tare ??
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
renault12gordini |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 4 October 05 ![]() |
aceasi problema o am si eu, pun frana dar are efect doar atunci cand aproape e la podea, tine, dar nu sa fii sigur, mentionez ca e modelul din 86.
|
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#7
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
adrianno, pedala este moale pana in dreptul pedalei de acceleratie, acolo imi opune rezistenta si franeaza...
|
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#8
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
franele pe fata au fost facute de mine astazi, alea pe spate au fost facute la mecanic dar am renuntat la mecanici pentru ca dau bani degeaba si nu fac treaba calumea
am fost sapt trecuta la service-ul din titulescu sa imi rezolve problemele si m-am ales fara frane la 15 min de la plecare din service asa ca nu o sa mai dau banii aiurea pentru ceva ce pot face eu mai bine ca ei |
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am Nova pompa frana cu 4 conducte ... si ICP... pedala este moale ... daca apas usor frana .... se duce pana joc si undeva sub jumate incepe sa prinda bine ... daca apas frana ca urgenta brusc ... undeva la jumate inghiata ... instantaneu ... banuiesc ca asta face ICP ... legat de presiune ... aerisirea este facut cu pedala si ulterior prin cadere ... si scoatrea pompei din avarie ...
![]() Asa ca ..daca tine bine la test ..pe sosea ... lasa oasa ca este buna ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#10
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
daca esti din bucuresti iti zic eu un mecanic bun si un electrician, amandoi ieftini
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#11
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
sunt din bucuresti poti sa-mi zici daca stii ca sunt buni in ceea ce fac, nu mai vreau sa ma duc la "specialisti" si pe urma sa raman fara frana
|
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
tibip |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
verifica daca tragi un pic frana de mana se micsoreaza cursa pedalei de frana. Daca da, sabotii de frana de pe spate nu au fost reglati bine. La Dacia mea asta a fost problema, si tot dadeam vina pe aerisire, etc. Deci, verifica jocul sabotilor pe spate.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
aalex_i |
![]()
Post
#13
|
Alex Ionescu Group: Members Posts: 64 Joined: 2 January 07 ![]() |
daca trag frana de mana se mai intareste putin pedala, la franele pe spate nu prea am experienta am am desfacut o singura data la o dacie mai veche care nu avea saboti cu autoreglaj astia nu prea stiu cum se regleaza
|
--------------------
Dacia
Sandero
2017 1.5dci
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#14
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
la asta trebuie sa functioneze sistemul de autoreglaj.. vezi sa nu fie ruginit pe acolo si sa functioneze arculetul si ansamblul ala zimtat.. eu nu va sfatuiesc sa faceti la fel, dar eu pana nu am blocat circuitul de bypass, nu am avut frana decat oarecum, cu pedala la podea... pe berlina din 2000... probabil ca nu aeriseam bine
![]() Pentru cei care cred ca a patra conducta foloseste la franarea de urgenta - nu foloseste la nimic in mod normal, ea baga presiune din circuitul spate al pompei direct dupa limitator (deci il sunteaza) in momentul in care ramai fara presiune in circuitul fata al pompei (adica frana fata nu mai functioneaza..).. e ca si cum ai trage frana de mana la maxim cand ramai fara frane fata... mult zgomot pentru nimic. |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Atentie, acea conducta de bypass nu baga lichid "in nestire"; e montata la iesirea limitatorului, dar in pompa exista pe iesirea acelei conducte un orificiu CALIBRAT, 0,7 mm parca; asta face un fel de "jiclaj", permitind iesirea cvasicontrolata a lichidului, tocmai in scopul existentei frinei dar fara blocare spate.
Acel ICP+bypass anunta "caderea" circuitului fata si comanda o mai buna frinare spate dar nu inlocuieste circuitul "principal"-fata; mai mult anunta ca ai o problema pe circuit, un fel de "circula cu atentie". E ca un fel de "roata de rezerva" la masinile externe, mai subtire, te ajuta sa circuli dar nu inlocuieste roata originala. This post has been edited by diaconuliviu: 19 Mar 2007, 08:37 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tibip |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sabotii cu "autoreglare" din pacate nu se autoregleaza cum am vrea noi. Am observat ca din pacate are limitari majore autoreglarea. Adica, e mai bine sa dai jos tamburii de pe spate (lucru de 5 minute), si sa reglezi cu o surubelnita zimtii aceia de la autoreglare, pana simti la tamburul respectiv o foarte fina frecare intre tambur si sabotii de frana. Altfel, vei da la pedala de te vei plictisi. Crede-ma, si eu asa am patit, dupa vreo 4 zile de aerisiri si 2 litri de lichid de frana purjate prin instalatie, am ajuns la concluzia asta despre care am scris mai sus.
Si o alta chestie: atata timp cat foloseam lichid de frana lifrom, mi se mancau garniturile de frana in 2-3 saptamani. De cand am pus lichid de frana 2+2, DOT4, franele imi tin deja de 6 luni fara probleme. Nu am facut reclama, dar din fericire asta e adevarul. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Are "limitare", cum zici, din cauza uzurilor in articulatii si/sau a slabirii arcurilor de rapel si mai ales a celui dintre sabot si bieleta/antrezoata.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 06:00 |