Am probleme cu uleiul la c.v.
![]() ![]() ![]() |
Am probleme cu uleiul la c.v.
IUSTIN25 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Megane
2002/1598CMC/79KW
- BC 98 ANT
|
|||
valentin_carlan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
eu stiam ca in cutia de viteza intra 2 litri de ulei. ulei in cutia se pune cu masina pe suprafata plana, pana ajunge la nivel cu busonul din partea stanga(adica adaugi pana incepe sa vina inapoi si te opresti...)
ai schimbat uleiul cu totul sau ai completat peste ce era 1,5l? |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
IUSTIN25 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 April 07 ![]() |
am completat...scuze de detaliuAm completat pana a dat afara prin lateral...
|
--------------------
RENAULT
Megane
2002/1598CMC/79KW
- BC 98 ANT
|
|
valentin_carlan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
acum intervine tipul de ulei pus(daca problema a aparut imediat dupa ce ai completat).
te-ai uitat pe unde picura? urmareste tarseul picaturii si vezi exact pe unde nu ii place inauntru. incearca cu un aditiv de ulei pt. cutie. intreaba la un magazin de piese auto de unul care si reduce uzura angrenajelor.(daca decizi sa adaugi aditiv, sa nu uiti inainte sa mai scoti din ulei) |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cum ai reusit sa pui mai mult , ca eu oricat m-as straduii nu reusesc, cu atat mai mult cu 1,5 l mai mult..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Daca ciriie inseamna in principiu ca ai sincroanele uzate. Faptul ce nu zici nimic despre o dificultate la scoaterea din viteza sugereaza ca ambreiajul functioneaza corect, dar ar merita verificat inainte de a blama cutia. Pe de alta parte daca ai mers cu 0.5l de ulei in cutie in loc de 2l e deja un semn rau. Si bineinteles, trebuie stiut pe unde curge. Pe la planetare e de verificata starea simeringurilor.
Daca ai cutie cu planetare lungi, atunci trebuie vazut daca o-ringurile din interior (pe "coada" pinioanelor planetare) mai exista si ce fac. Odata inlocuite, si canelurile planetarelor etansate cu o unsoare siliconica buna, stifturile pot fi si ele etansate cu silicon (nu unsoare, ci silicon de etansat parbrizul, din cel care formeaza garnituri). Bineinteles, simeringurile pot fi schimbate si ele acuma, ca o asigurare ieftina in plus, si verificata suprafata de etansare pe "gitul" planetarei, care poate fi deteriorata. O mica scurgere pe aici e tolerabila, dar ai grija sa nu mai ajungi la juma de litru de ulei in cutie. Cutiile cu planetare scurte sunt mai simple aicea, n-ai decit de verificat simeringurile si suprafata pe care "calca" (etanseaza). Daca e totul ocai, simeringuri noi s-ar putea sa rezolve problema. Daca pierderea e in alta parte, atunci trebuie investigat pas cu pas, desi probabilitatea e mica sa fie altceva. Scurgeri pe la imbinarile cutiei inseamna ca trebuie sa o dai jos, o desfaci si refaci etansarea cu o solutie serioasa, gen silicon RTV sau mai stiu eu ce. Cit o ai desfacuta o sa vezi si in ce stare sunt sincroanele. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
gti98 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salut!
Vezi ca din cutie mai poate curge si pe la simeringul tijei de comanda (din care se schimba vitezele) care e plasata foarte jos. De asemeni, daca ai completat cu ulei de motor (mie mi s-a intamplat, ca era iarna si eram la drum lung si un ulei de cutie era prea vascos pentru pus fara incalzire, nu aveam unde sa-l incalzesc si nici nu puteam merge fara ulei, asa ca i-am pus de motor, vreo 1,5 litri si dupa vreo 700 de km cursese tot afara, dar cel putin nu am distrus cutia) (figura am patit-o la berlina, la un drum Iasi- Ploiesti) Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate sa fie si de la ulei in cutie intra 2l uleiul este T90 sau similar
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Uleiul mai poate iesi si pe la axul de intrare dinspre motor, dar asta numai in mers, caci in mod normal uleiul nu ajunge pina acolo cind masina sta. Si pe la cablul de kilometraj, samd. Cred ca e bine sa faci o proba la "rece" sa vezi intii pe unde curge inainte sa pornesti motorul si daca mai trebuie dupa aia sa verifici cu motorul in mers samd. Pentru asta primul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa cureti perfect cutia pe dedesubt, ca sa vezi pe unde se murdareste de ulei.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:27 |