DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frana dreapta spate nu tine nici dupa schimbarea cilindrului

gabrielv
post 14 Sep 2004, 10:12
Post #1


g.a.b.i.


Group: Members
Posts: 26
Joined: 13 July 04
From: Bucuresti




Salut!

Am fost saptamana trecuta la ITP cu dacia mea din '83. A trecut ea la toate, mai putin la frana dreapta de pe spate (avea 400N pe dreapta, iar pe stanga 1400N). Baietii mi-au spus ca poate am unsoare.

Am dat roata jos, am gasit unsoare, am spalat-o , am schimbat si cilindrul ca arata cam nasol (urme de rugina, nu tinea surubul de aerisire), am aerisit.
Si pe stanga am facut la fel (schimbat cilindrul tot din cauza surubului de aerisire)- cu toate ca frana asta tinea, si nu am gasit unsoare smile.gif

Cand am fost azi-dimineata cu ea din nou la inspectie - surpriza: tot asa. Nu tine pe dreapta spate nici la frana de mana, nici la cea picior. Cei de acolo mi-au spus ca tb sa fie de la tambur, sau este ferodoul de schimbat.
Eu as fi vrut sa umblu la surubul de reglare (sa mai apropii ferodoul de tambur) dar mi-au spus ca nu are rost. :cry:
Astept niste sfaturi.
---
PS Stie cineva un service prin sectorul 6 care poate sa-mi rezolve pb.
Va multumesc pentru orice idee.


--------------------
Dacia 1310 1983 TX - B-23-HSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 14 Sep 2004, 10:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




[quote]
PS Stie cineva un service prin sectorul 6 care poate sa-mi rezolve pb.
[/quote]


Iti pot da un numar de telefon de la domnul care se ocupa de ITP la un service din Ghencea:

0723271680, domnul Raduca.

Acolo ajungi cam asa: treci de capatul din Ghencea al tramvaiului 41, si la 200 de metri pe dreapta o sa vezi o biserica. Imediat dupa biserica sunt niste porti metalice, acolo e intrarea in service. E o curte si in fund atelierele.

Da un telefon si discuta cu el, sunt aproape convins ca te rezolva (macar cu ITP-ul, daca nu cu franele smile.gif )


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 14 Sep 2004, 11:05
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Da' mai bine rezolvi si franele :mrgreen:


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 14 Sep 2004, 11:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Avind Dacia din '83 trebuie sa ai frina spate cu reglaj excentric si manual
Suspenda masina la roata cu pricina si cu o cheie de 10 manevreaza acele patrate din spatele rotii dar foarte putin dupa care invirte de roata.
In momentul cind vei observa ca roata se invirte ceva mai greu ( dar nu in regim de blocare ) cu un mic hirjiit de sabot pe tambur, reglajul este gata
Ai controlat daca clemele de fixare sabot pe platou mai sunt intregi sau la locul lor ?


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 14 Sep 2004, 12:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




saboti nu sint uzati uniform si nu calca pe toata suprafata


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_nt
post 14 Sep 2004, 21:54
Post #6


fac slalom printre cretini zi de zi


Group: Members
Posts: 70
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti->Auchan->Tiganie




[quote]Avind Dacia din '83 trebuie sa ai frina spate cu reglaj excentric si manual
Suspenda masina la roata cu pricina si cu o cheie de 10 manevreaza acele patrate din spatele rotii dar foarte putin dupa care invirte de roata.
[/quote]
probabil sunt prea ruginite ca sa mai poata fi miscate...cel putin eu asa am patit...daca ai facut aerisirea corect si pistonasul lucreaza ca lumea...ar trebui schimbate ferodourile...


--------------------
Dacia 1300 1982 - NT01SJU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabrielv
post 15 Sep 2004, 09:55
Post #7


g.a.b.i.


Group: Members
Posts: 26
Joined: 13 July 04
From: Bucuresti




QUOTE

Avind Dacia din '83 trebuie sa ai frina spate cu reglaj excentric si manual  
Suspenda masina la roata cu pricina si cu o cheie de 10 manevreaza acele patrate din spatele rotii dar foarte putin dupa care invirte de roata.


Exact asa e. Am ridicat-o si am scos tamburul, etc... Am spalat cu solvent si tambur si ferodou, si le-am dat cu smirghel.

Pt. ferodoul stanga am reusit sa fac reglaje, dar in dreapta ioc... mi s-a rupt si cheia de 10 (cred ca s-a si rotunjit :cry: )
Am fost de dimineata si a crescut forta de franare de la 400 doar la 600 !

QUOTE

saboti nu sint uzati uniform si nu calca pe toata suprafata

..... aici ai dreptate! cel din dreapta e cam tocit (dupa adancimea niturilor), iar cel stanga e f. putin uzat.

Ar tb sa le schimb pe amandoua sau doar cel tocit?

Cam cat costa un ferodou?
Eu am schimbat ambii cilindrii, merg ireprosabil. nu poate fi vorba de blocaje la pistonase... inseamna ca sunt ferodourile. probabil asta e raspunsul...

va tin la curent cu mersul pb mele

-----
sa auzim de bine


--------------------
Dacia 1310 1983 TX - B-23-HSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 21:53
Forum Renault