Frana dreapta spate nu tine nici dupa schimbarea cilindrului
![]() ![]() ![]() |
Frana dreapta spate nu tine nici dupa schimbarea cilindrului
gabrielv |
![]()
Post
#1
|
||
g.a.b.i. Group: Members Posts: 26 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 TX
- B-23-HSO
|
|||
northwood |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]
PS Stie cineva un service prin sectorul 6 care poate sa-mi rezolve pb. [/quote] Iti pot da un numar de telefon de la domnul care se ocupa de ITP la un service din Ghencea: 0723271680, domnul Raduca. Acolo ajungi cam asa: treci de capatul din Ghencea al tramvaiului 41, si la 200 de metri pe dreapta o sa vezi o biserica. Imediat dupa biserica sunt niste porti metalice, acolo e intrarea in service. E o curte si in fund atelierele. Da un telefon si discuta cu el, sunt aproape convins ca te rezolva (macar cu ITP-ul, daca nu cu franele smile.gif ) |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009
|
|
clr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Da' mai bine rezolvi si franele :mrgreen:
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Dyda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Avind Dacia din '83 trebuie sa ai frina spate cu reglaj excentric si manual
Suspenda masina la roata cu pricina si cu o cheie de 10 manevreaza acele patrate din spatele rotii dar foarte putin dupa care invirte de roata. In momentul cind vei observa ca roata se invirte ceva mai greu ( dar nu in regim de blocare ) cu un mic hirjiit de sabot pe tambur, reglajul este gata Ai controlat daca clemele de fixare sabot pe platou mai sunt intregi sau la locul lor ? |
-------------------- Kox
|
|
calin.c |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
saboti nu sint uzati uniform si nu calca pe toata suprafata
|
-------------------- |
|
danny_nt |
![]()
Post
#6
|
![]() fac slalom printre cretini zi de zi Group: Members Posts: 70 Joined: 23 January 04 From: Bucuresti->Auchan->Tiganie ![]() |
[quote]Avind Dacia din '83 trebuie sa ai frina spate cu reglaj excentric si manual
Suspenda masina la roata cu pricina si cu o cheie de 10 manevreaza acele patrate din spatele rotii dar foarte putin dupa care invirte de roata. [/quote] probabil sunt prea ruginite ca sa mai poata fi miscate...cel putin eu asa am patit...daca ai facut aerisirea corect si pistonasul lucreaza ca lumea...ar trebui schimbate ferodourile... |
--------------------
Dacia
1300
1982
- NT01SJU
|
|
gabrielv |
![]()
Post
#7
|
||||
g.a.b.i. Group: Members Posts: 26 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Exact asa e. Am ridicat-o si am scos tamburul, etc... Am spalat cu solvent si tambur si ferodou, si le-am dat cu smirghel. Pt. ferodoul stanga am reusit sa fac reglaje, dar in dreapta ioc... mi s-a rupt si cheia de 10 (cred ca s-a si rotunjit :cry: ) Am fost de dimineata si a crescut forta de franare de la 400 doar la 600 !
..... aici ai dreptate! cel din dreapta e cam tocit (dupa adancimea niturilor), iar cel stanga e f. putin uzat. Ar tb sa le schimb pe amandoua sau doar cel tocit? Cam cat costa un ferodou? Eu am schimbat ambii cilindrii, merg ireprosabil. nu poate fi vorba de blocaje la pistonase... inseamna ca sunt ferodourile. probabil asta e raspunsul... va tin la curent cu mersul pb mele ----- sa auzim de bine |
||||
--------------------
Dacia
1310
1983 TX
- B-23-HSO
|
|||||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 21:53 |