Sa facem un test de franare filmat
![]() ![]() ![]() |
Sa facem un test de franare filmat
george_slz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Maaaa, tu vrei sa fii mai catolic decat Papa
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Foarte buna ideea ta
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Testele de franare se fac de obicei de la 100 km/h la 0 km/h. (vezi AMS TV) Daca scoti 40-45 m distanta de franare eu zic ca e ok (pentru o Dacie)
This post has been edited by Amedeus: 30 Apr 2007, 19:33 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
V a L y O |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 673 Joined: 27 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Interesanta ideea...eu unul as fi curios cum se comporta a mea la un astfel de test.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2007
- FVV If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
si pe mine m-ar interesa.Zic ca e buna ideea.Mai asteptam detalii.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
V a L y O |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 673 Joined: 27 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2007
- FVV If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
|
|
nad |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Spatiul de franare = sau < 0,1v+V la patrat impartit la 150
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
george_slz |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Eu nu vreau sa verificam testele standard de oprire de la 100 Km/h, se poate face si asta. Eu vreau sa vedem daca putem opri in siguranta sa zicem de la 60 km/h la 0 km, fara sa trebuiasca o banda in stanga sau in dreapta, in plus.
Va relatez o situatie stanjenitoare pt un posesor de Logan rosu. Eram la o trecere de pietoni, in Militari, travesam de la Meridian vest la Praktiker, ca sa scot bani de pe card, pt ca dealerul & ofertantul de servicii de intretinere si reparatie, mai sus amintit , nu auzise de instrumente de plata electronice. Ei bine pun piciorul pe trecere, pe banda intai, apoi opreste delicat un camion Renault parca, si dau sa pasesc pe banda a doua, ma asigur ca manuitorul de Logan m-a zarit, ca tot dislocam timid un volum de aer din fata benzii sale de mers si se supune legilor care stabilesc prioritatea mea, dar nu reuseste, pt ca al sau logan fuge de cur(vasazica era in combinatie su Solenza mea) si ca sa nu dea cu partagul de camion, manipulantul de logan ia turloiul de pe frana si trece furtunos prin spatele meu(da spatele, pt ca m-am instors repejor sa caut protectia camionului de pe banda 1). Ei bine daca situatia de mai sus era mai complicata?!.....Manuitorul de logan, ca si subsemnatul manipulant de Solenza, sunt in culpa, pt ca cei care ne intretin masinile, pe factura sau cei care ne verifica tehnic carutele, sunt cu sufletul in Rai, iar noi....noi sunte m niste inconstienti care punem vieti in pericol. Parol de nu e asa! Traiasca masina ieftina care se vinde in Romania, atat cea indigena, cat si versiunile straine, sarace la capitolul siguranta, de orice tip e ea! |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
parpanel |
![]()
Post
#10
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Peste tot se gasesc diverse piese de "origine" care au avizul RAR.
Autoritatile competente nu dau 2 bani pe siguranta rutiera si chiar incurajeaza vanzarea jafurilor incepand cu cea mai neimportanta piesa si pana la o masina de "calitate romaneasca" gen dacia 13xx, solenza, logan. Revenind la problema franei, recunosc ca inca nu am dat de capatul problemei la masina lui taica-miu (dacia 1210) dupa nenumarate vizite in service-uri (inclusiv dacia). Mentionez ca am schimbat tot ce compune sistemul de franare. La logan ma declar relativ satisfacut de prestatia abs-ului, neavand situatii gen iesire de pe traiectorie la franare. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pe langa sistemul de franare, traiectoria mai e afectata si de roti (de fapt , mai ales de ele)
Daca ai o roata mai grea pe fata, o sa traga pe directia respectiva. Daca ai o roata mai dezumflata la fel. Daca ai geometria proasta tot se abate de la traiectorie. La fel daca ai placutele uzate inegal sau trage aer pe la vreun etrier sau ai un pistonas putin blocat. Oricum incercati sa puneti pe spate rotile de pe fata si pe fata rotile de pe spate si verificati efectul asupra traiectoriei. Sau inversati roata fata-stanga cu roata fata-dreapta si vedeti daca efectul traiectoriei se schimba. In cazul asta o roata e mai grea. O solutie ar fi sa stiti in care parte trage de obicei si sa incercati sa compensati din volan in caz de frana brusca. . ![]() Mie imi fuge fundul aleator (la masina bineinteles .. ![]() ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 22:51 |