DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Porneste greu pe GPL cu motorul cald, ?

Zaheiu
post 9 May 2007, 17:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Am si eu o problema la o berlina cu carb, pe gpl. Cand e rece, adica dimineata, porneste ok pe gaz. Daca o opresc si incerc sa o pornesc dupa 5-10 min, 1 orao ia f. greu, adica chei multe si lungi. In timp ce dau la cheie se aude la un moment dat un "puf", intra miros de gaz, apoi porneste. Nici de mers nu merge prea bine, mai da in nas . Ce ar putea fi?


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 9 May 2007, 18:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Babina de inductie ! Imprumuta una de la cineva si vezi cum se comporta.


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo49thx
post 10 Jun 2007, 20:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 February 07




Am avut si eu probleme de genu asta , s ar putea sa fie plamanul de la gaz , mai ales daca simti miros de gaz


--------------------
dacia 1410 Li 2000 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 10 Jun 2007, 20:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




S-a rezolvat. Era bobina.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 17 Jul 2007, 21:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




am avut aceiasi probl.m am dus la meserias si mi a desfacut un surub de la electrovalva de pe pulmon a scos un arc ca de pix de acolo si i a taiat 3 spire.de atunci merge marfa


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 18 Sep 2007, 20:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




revin si eu cu problema similara.. cu motorul abia facut (cam de 700 km), la cald dupa un anumit drum face faza asta... bun verific bobina.. nu e fierbinte e doar calda, schimbat deja platina plus condensator plus filtru... bun.. nu mai face asa o vreme dupa care iar... sa schimb oare bobina de inductie.. am inteles ca atunci cand e dusa ar trebui sa fie fierbinte....
...nu miroase a gaz ... cel putin nu mai mult decat normal...
deci ce mai ramane de schimbat...
am sa schimb si capacul la delcou...sad.gif(


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2007, 20:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mai strange putin surubul de pe furtun, probabil ai amestec prea bogat.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 18 Sep 2007, 21:05
Post #8


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Am avut si eu problema asta radmasa.gif

Sa-mi bag picioarele in gura lor de meseriasi. Am fost si mi-au reglat toata masina sa mor daca nu.
La rece dimineata pornea la sfert, dupa ce se incalzea mai tare, mai ales pe vreme calda, cateodata nu pornea nici sa o frigi. Mai dadea si rateuri si scotea ditamai fumu de ziceai ca a luat foc.
Era avansul in mm mamii lui radmasa.gif
Am rotit cativa milimetri in sensului acelor de ceas si de atunci nu m-am mai atins de nimic. Porneste la sfert indiferent.
Te sfatuiesc, cand nu vrea sa porneasca, schimba pozitia avansului pana porneste cum trebuie.

Sa-mi zici daca asta era.


Precizez ca inainte de asta am shimbat si eu fise, bobina, capac delcou, platine, tot tot... dar degeaba.

Bafta! smile.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 19 Sep 2007, 06:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




surubul de pe furtunul ce vine la carburator e reglat, in sensul ca i-am dat drumul cat sa pot merge decent, posibil si asta cu avansu... nu zic nu....am sa incerc sa il dau mai mic un pic, adica sa rotesc delcoul la stanga....
As avea nevoie si de niste explicatii pe scurt despre legatura dintre avans, momentul aparitiei scanteii si cifra octanica a combustibilului...din ce stiu eu la cresterea avansului (rotire delcou dreapta) momentul aparitiei scanteii survine mai devreme, invers (spre stanga) mai tarziu...

19 Sep 2007, 20:33:
gata m-a lasat prin trafic.. am pornit-o dupa juma de ora si multe injuraturi de la ceilalti participanti.. intelegatori...am mers si am luat alta bobina noua si un capac de delcou, montata pe loc in mai putin de 10 minute (nu a apucat sa se raceasca motorul) si a pornit la sfert...

This post has been edited by unikat45: 19 Sep 2007, 19:33


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:11
Forum Renault