Bucse bara stab>alta marca?
![]() ![]() ![]() |
Bucse bara stab>alta marca?
geo.meg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Voi incerca sa-ti pun o poza cu o bucsa de bara stabilizatoare, cea de pe bascula. Daca tu reusesti sa scoti asa ceva din cutit, eu te declar mai tare ca Brincusi!
Ca sa revin la subiect, lumea a mai facut niste improvizatii cu tub din ala de sina de tramvai. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca exista fel de fel de modele de bucse care au diferite reliefuri in functie de sitemul de prindere si poate exista ceva asemanator la diametru si la forma si cu putine ajustari sa se potriveasca si la SLZ .
Am intrebat , nu am dat cu parul . :mester: :mester: :mester: javascript:emoticon(':mester:') |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
asarban |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Exista! Bucse de Clio.
Se pupa la fix! Dar! DAR! PE vremea mea costau 1.100.000 fara manopera fata de 200.000 fara manopera. Asa ca am preferat sa pun d'alea romanesti chit ca le schimbam mai des. Plus de asta la CNCD Remus le-a bandijonat cu cauciuc de la sinele de tramvai si m-au tinut din noiembrie 2002 pana in septembrie 2003 cand am dat beleaua |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
JohnDoe |
![]()
Post
#5
|
Unregistered ![]() |
Mi-a zis un mecanic de la service cand mi-am facut revizia de 20k ca la logan nu mai exista bucse de bara stabilizatoare ca e un alt sistem metalic care nu se uzeaza; ca bara stabilizatoare e cumva prinsa cu un sistem pe baza de niste bile.
in fine nu prea am inteles si nici nu-mi pot inchipui cam cum ar veni asta; stie cineva cum si ce fel e la logan? scuze daca sunt cam off topic. |
-------------------- |
|
geo.meg |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Inca nu am pus mana pe o carte tehnica de Logan ,si cred ca nu o vom vedea curand , dar , trebuie sa apara ea pe undeva , si atunci vom sti ce piese se potrivesc pe solenza , binenteles numai daca se vor potrivi.
:wink: |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#7
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Am vrut sa schimb bucsele de bara stabilizatoare la Valcea si idiotii au zis ca nu sunt in garantie si ca nu au nimic. Aveam 15k. Avand drum la Focsani am fost la AutoSyma Bayer si specialistii de la Dacia m-i le-au schimbat pe loc cu bucse originale noi fara sa platesc manopera. Au zis: " Sunt de proasta calitate si trebuie schimbate mai des nu pentru ca se uzeaza ci pentru ca se rigidizeaza cauciucul ala de kko din care sunt facute si incep sa troncane urmand sa strice directie, capete de bara, pivoti etc.." . Am ramas surprins de profesionalismul lor. Pret /buc = 25.000 lei. La Valcea era 50.000 una. Hotie made in Romania.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu le-am schimbat in garantie, acum la 7500 km, mi le-a schimbat doar pe cele din capete, cele din interior nu au fost schimbate pe motiv ca nu sunt uzate.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut ,am aflat ca la bucsele de la bara stabilizatoare de SLZ se mai potrivesc cele de la Renault 19 , dar nu am vazut cum arata ,si nu stiu ce cod au .
Ma poate ajuta cineva cu acel cod ,ca le compar eu la magazin cu cele de dacie sa vad daca se potrivesc . ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
dragosdia |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(By-GEO @ 26 Sep 2004, 18:31) Intrebarea e simpla : Exista alta marca de bucse pentru bara stabilizatoare de SLZ decat cele de origine care se duc dupa cateva luni? Eu am 12 mii km dar nu am mers prin oras prea mult , dar stiu ca multi le-ati schimbat sau le-ati pierdut . M-am gandit sa incerc pe la Al Padrino sau alte magazine de piese de import , sa ma duc cu bucsa aceea dar ma va intreba ce masina am si daca aude de dacie ma trimite la plimbare .Cum aflam de la ce masia straina se potrivesc ca doar sunt de cauciuc ,intradevar conteaza sa fie diametrul interior acelasi ca cel exterior il modelez eu cu cutitul . Astept pareri ,idei ! :?: :idea: Salut, avand in verede ca Solenza e o DSN cu un face lift iar DNS este un Renault 19 prost copiat, atat bucsele de bara stabilizatoare cat si rulmentii pe spate se potrivesc de la R19. Numai ca la R19 costa cca 300.000 lei bucata iar la SLZ cateva zeci de mii. Cand le voi pierde prin vreo groapa de R19 voi monta! Dragos |
--------------------
Fluence
Privilege
2015
|
|
Agrig |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Bucsa bara stabilizatoare nu este consumabil deci se bucura de garantie in orice service care se respecta. La mine aparea o bataie f.f usoara la denivelari. Nu am reclamat problema dar la revizie au vazut-o si au schimbat toate cele 4 bucse. Oricum nu au rezolvat alta problema dar asta-i alta poveste.
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ia aruncati-va un ochi aici. Cam scump, e adevarat, dar poate elimina pentru o buuuuuna perioada de tmp troncanitul datorat bucselor de proasta calitate.
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1053 |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#13
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
100 de lire sterline ??? ai febra cumva ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#14
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
100 de lire cu tot cu alea de bascula. Am zis ca e mult si asa si e comprativ cu alea originale care costa cateva zeci de mii. Dar daca stai sa te gandesti cat te costa manopera si de cate ori le schimbi, asta ca sa nu mi vorbim de troncantul enervant, merita. Eu as prefera sa dau 100 de lire pe asa ceva decat sa dau bani pe modificari gen eleron, praguri, volan sport, folie etc care, desi arata bine nu aduc nici un plus (sau, daca o fac, aportul e minor) la capitolul functionalitate.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
i96nds |
![]()
Post
#15
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cica la Megane sunt vreo 600.000 lei. Banuiesc ca e vorba de una !!! Nu stiu sigur... Adica 4 sunt peste 2 mil. Lei. Zicea ala de la service ca tin cam 30.000, nu ca astea de dacie. Cand i-am zis ca bucsile mele au tinut 30.000 Km la SLZ a ramas perplex, mai ales ca toate 4 sunt pana in 100.000 lei....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
SolenzaLRM |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 December 04 ![]() |
Masina mea are 22735 km si am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare de vreo 3 ori pana la 15 mii si ceva de km.
in acel moment m-am dus in service la Cobalcescu si am cerut sa-mi monteze bucsile de la Clio. De atunci nu mai am probleme. Merita investitia. |
--------------------
Solenza
Scala
- B-XX-LRM
|
|
Manuel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Cat au costat?
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
SolenzaLRM |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 December 04 ![]() |
Nu mai stiu dar te asigur ca merita investitia.
Eu nu suport sa aud batai, zdranganeli etc. Odata schimbate bucsile pot sa zic ca m-am linistit. |
--------------------
Solenza
Scala
- B-XX-LRM
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai, nu neaparat un pret exact. Dar zi si tu acolo, un milion, doua, mai putin...
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bogdan_F |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 30 June 03 ![]() |
Am si eu o intrebare: Am 12.000 km si nu am schimbat niciodata bucsele astea. Care sunt simptomele dupa care imi dau seama ca le-a sunat ceasul ?
(ca troncanituri, zdranganeli nu prea aud...) |
--------------------
Ford Fiesta
1.4 TDCi
2006
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#21
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La trecera peste denivelari scurte si repetate (cum sunt valuril de la semafoare sau piatra cubica) auzi un fel de zdrangnit metalic in fata.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Alan25r |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 29 December 04 From: Craiova ![]() |
Eu aud mai mult un clampanit si troncanit dar in nici un caz metalic. Si se transmit si in volan. Precizez ca nu am servodirectie. Ce poate sa fie ? Am fost la service si au inceput sa rada cand le-am spus ca masina are decat 3500 km. Cred ca nici macar nu au verificat bucsile.
![]() |
--------------------
Solenza 1.4 MPI
Oltcit Club 11 RL
- DJ-XX-XXX
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#23
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(Alan25r @ 21 May 2005, 10:14) Eu aud mai mult un clampanit si troncanit dar in nici un caz metalic. Si se transmit si in volan. Precizez ca nu am servodirectie. Ce poate sa fie ? Am fost la service si au inceput sa rada cand le-am spus ca masina are decat 3500 km. Cred ca nici macar nu au verificat bucsile. ![]() Sper sa nu ai ghinionul sa fie Caseta de directie p e care eu am schimbat-o la 20k pentru ca avea un defect de fabricatie. Bucsele de bara stabilizatoare le schimb din 10 in 10k la recomandarea celor din service . Am un amic care nu a schimbat nici o bucse si are peste 60k. E posibil sa mai fie si axul volan dupa simptomele pe care le descrii. Oricum nu mai amana si du-te la un ervice pentru ca pivotii sau capetele de bara sunt mult mai scumpe. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
Alan25r |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 29 December 04 From: Craiova ![]() |
Poate exagerez eu totusi ... O sa ma duc cu ea la cineva care se pricepe
![]() |
--------------------
Solenza 1.4 MPI
Oltcit Club 11 RL
- DJ-XX-XXX
|
|
Marty |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mda...se pare c-am descoperit ! Poate sa-mi spuna si mie cineva ce grosime are bara stabilizatoare de la DSN/SLZ ? Daca are diametrul de 21, aflati ca puteti sa puneti bucse de Renault 21 cu motor de 1,9 Diesel. Un set de 4 bucse, cu tot cu bride de prindere si suruburi, fabricat de MAPCO Germania, costa 800 de mii de lei.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#26
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
la revizie mecanicul mi-a zis ca nu e nevoie sa le schimb. masina era suspendata ala tragea de roti. practic cum concluzioneaza ei daca sunt duse sau nu si daca trebuie schimbate?
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
ileg-Al |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 28 May 03 ![]() |
Marty, eu am unele noi noute daca este cazul ma duc si verific daca sunt identice.
De un de putem face rost de asa ceva, ca la 800.000 m-ar tenta ? M-am saturat sa tot schimb la astea. Iar la service Renault mi-au zis ca daca nu le dau codul, degeaba, nu ma pot ajuta, chiar daca le arat piesa sau le spun ca e de Renault 19 sau 21. Scartarii draq ![]() |
-------------------- Oi fi eu prost dar, cand ma uit in jur, am sperante!
|
|
bogdanescu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
Marty |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(ileg-Al @ 11 Sep 2005, 10:55) Marty, eu am unele noi noute daca este cazul ma duc si verific daca sunt identice. De un de putem face rost de asa ceva, ca la 800.000 m-ar tenta ? Eu le-am gasit din greseala, la Auto Recambi din Baneasa. Imi trebuie bucsi pentru Renault-ul meu si ala mi-a zis ca are un set pt. diam. de 21 mm. Cind m-am uitat la ele era sa-mi cada dintii din gura: identice cu alea de DSN/SLZ. Din pacate, se pare ca eu am bara stabilizatoare de 24 mm. Daca vrei sa le pui fata in fata, Auto Recambi se afla pe Bdul. Aerogarii, vis-a-vis de capatul tramvaiului 5. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#30
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Eu in 40 k le-am schumbat la fiecare 10 k si nicodata nu erau rupte sau distruse. Dar nu-i mai putin adevarat ca dupa 10 k se vede o uzura si cauciucul se rigidizeaza ducand la oarece batai. Cum le schimb, mersul masinii redevine catifelat . Oricum eu nu am avut probleme cu pivoti, bielete, capete de bara sau planetare. Eu am fost sfatuit de un mosulica , care avea 160.000 km cu o DSN si care nu a schimbat decat un pivot in 160k !!!!Cum a reusit? Simplu. Schimba bucsele de bara stabilizatoare din 10 in 10 k. Fiind primele care preiau orice soc protezjand astfel celelalte articulatii mi se pare ca explicatia e plauzibila si La 25 mii bucata merita. Ele rezista fara probleme 30k dar foarte multi fac urmatoarea gresala. Sunt curios daca si voi ati facut-o. (nici eu nu sunt mai breaz). Ati pus cumva ulei sau vaselina pe bucse ca sa intre mai usor pe bara?? Daca da atunci este o gresala pentru ca uleiul sau vaselina distrug prematur cauciucul. Cand le voi schimba din nou la 50k o sa am grija sa nu mai fac gresala asta si voi incerca sa merg cu ele 20 k (evident daca nu vor incepe sa bata).
Aspectul referitor la bucsele mai scumpe si evident mai bune nu e de neglijat daca iti permite buzunarul si daca se potrivesc intradevar perfect. Eu unul as pune doar ca sa nu maimuncesc la fiecare 10 k. Dar poate scrieti exact cei care stiti ce fel de buse si cat costa? (Modelul exact al masinii de la care se potrivesc) |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:10 |