Bucuresti - Timisoara, si retur
![]() ![]() ![]() |
Bucuresti - Timisoara, si retur
alecsz99 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Kia/Mercedes
Berlina Li / Pro Cee'd / S320
2003 / 2008 / 2010
|
|||
Kojak |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu tot miercuri am facut un drum de Timisoara in intres de serviciu, insa pe varianta: Buc. - Pitesti - Craiova - Dr. T. Severin - Caransebes - Lugoj - Timisoara.
Tronsonul Pitesti - Craiova - Dr. Tr. Severin, excelent Tronsonul Orsova - Timisoara - jale(!) - f. multe interventii (lucrari) in carosabil si pe podurile existente (se lucreaza la extinderea lor), se circula pe 1/2 cale cu semaforizare. Exista chiar si portiuni unde se merge direct pe stratul de balast stabilizat. ( ca la tara, drumuri pietruite). Sunt si zone unde s-au terminat lucrarile si se circula bine, insa per ansamblu traseul asta ar fi bine de evitat daca tineti la masina. Noroc ca nu eram cu masina personala... Da, intr-adevar, Timisoara e un oras superb....ma incanta de fiecare data... This post has been edited by Kojak: 11 May 2007, 20:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am ales tot varianta
Bucuresti - Pitesti - Rm Valcea - Sibiu - Deva - Lugoj - Recas - Timisoara. Pana la Deva drumul e OK. Apoi mai e bucata pana la Ilia, parca ii zice. acolo e intersectia unde trebuie sa faceti stanga sa o luati spre Lugoj. Atentie la indicatoare. De la Ilia spre Lugoj sunt bucati unde mergi cam cu 70 km/h ca drumul e denivelat. Eu am facut drumul pe la miezul noptii asa ca era liber si puteam evita denivelarile nasoale. Calculati-va timpul stiind ca sunt bucati de 60km/h si de 80 km/h destul de lungi, daca tineti la masina. Dupa vreo 50 km lucrurile se mai imbunatatesc. Apar bucati mai lungi in care mergi cu 90km/h constant. Spre Recas deja lucrurile stau mai bine ca au mai terminat de re-asfaltat unele bucati. Acolo deja se merge intins. Cu cat te apropii de Timisoara poti merge mai repede - 100, 110 pe unele bucati. Inca mai sunt zone care nu au fost re-asfaltate si care sunt mai nasoale. Oricum, nu am vazut multe cratere mari - dar totusi atentie la ele. Eu am facut aproape 2 ore pe bucata asta de 140 km, cu tot cu intrarea in orasul TM. Pe total sunt multumit ca am facut 8.5 ore pana la TM. Am plecat din Bucuresti la 17.30 si am ajuns la 02.00. Consumul mediu - 5.4 l / 100km cu Solenza - am folosit mult frana de motor. Nu mai zic de drumul aglomerat cu camioane pe Valea Oltului unde nu prea poti depasi. Asa ca stateam cuminte cu 80- 90 km/h. Prin Recas am trecut noaptea - altfel voiam sa opresc la crama..... ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Kojak |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu "noutati":
tot in interes de serviciu, am fost din nou la Timisoara (Buc. - TM - Buc.), la plecare am fost fortuit sa aleg cea mai proasta varianta posibila, respectiv, Buc. - Pit. - Craiova - Orsova - Lugoj - TM. ![]() Motivul alegerii acestui traseu: oprire voluntara, bineinteles in interes de serviciu si in zona Dubova (pe DN57, la aprox. 30Km de Orsova). Si acum patania: La cca. 10-15Km inaite de intrarea in Lugoj, datorita starii "exceptionale" a carosabilului (DN6) si a intunericului, am luat din plin o groapa imensa nesemnalizata de nici o culoare, cu aprox. 100Km/h. Rezultatul: ambele roti din fata, mai exact jentile (de tabla) facute zob + pana la cauciucul de pe stanga, unde impactul a fost mai tare. Basca ca am lovit si cu lonjeroanele (cred), ptr. ca s-a auzit oribil...Noroc ca nu am facut pana si pe dreapta...S-a rezolvat, provizoriu cel putin, la o vulcanizare in Lugoj. Masina folosita a fost un new hyundai accent 1.5crdi. Drept urmare, la intoarcere, am ales o alta varianta de traseu, care s-a dovedit a fii inspirata, atat d.p.d.v. al distantei (doar cu cca 30Km mai mult) dar mai ales al conditiilor de drum: Timisoara - Deta (DN59, drum foarte liber, calitate acceptabila asfaltului, se poate parcurge cu 100-140Km/h) si in continuare, pe DN57 Moldova Noua - Orsova. Drumul este foarte lejer d.p.d.v al traficului, dar este in reparatie pe o zona de cca 10-12Km in apropiere de Moldova Noua, insa se circula f. bine pe stratul de balast stabilizat, compactat foarte bine, singurul inconvenient fiind praful. In rest, drumul e deosebit de frumos/spectaculos si d.p.d.v. al calitatii carosabilului este o.k. Viteza de parcurs este ceva mai mica (60-100Km/h), pentru ca drumul este foarte sinuos, insa totodata foarte relaxant. ![]() Ca recomandare personala, daca nu ati fost niciodata, faceti-va timp si mergeti pe traseul asta, zona e superba, merita vazuta! ![]() This post has been edited by Kojak: 8 Jun 2007, 21:50 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#5
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Tronsonul Orsova - Timisoara - jale, crima si pedeapsa.la
zona cheile bicazului la fel de preoaste |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu inteleg de ce daca tot va pierdeti cateva minute sa postati nu o faceti clar si explicit: Orsova-Ttimisoara are cel putin 4 variante de drum, unele mai lungi, altele mai scurte, unele mai proaste, altele aproape OK; chiar nu se intelege nimic din ce ai scris...
Ma surprinde sa-mi zica ca Moldova Noua-Orsova e cat de cat bun... peisajul e oricum fabulos da drumul ala dadea semne de cedare completa... sa nu te pomenesti ca or avea de gand sa-l asfalteze... Asteptam noutati! ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
Kojak |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@ursul-alb:
De cand nu ai mai trecut pe DN57? (Orsova - Moldova Noua). Sa tot fie... Intr-adevar, s-a trecut la reabilitarea drumului, dupa cum spuneam mai sus, aproape de Moldova Noua, restul drumului fiind acceptabil si SUPERIOR celeilalte variante Timisoara - Lugoj - Orsova Drumul NU are gropi, doar ca este f. ingust (5-6m latime) si are ceva denivelari insa nu foarte accentuate, uneori bucati mici de stanca de pe versanti sunt prezente pe partea carosabila. Practic, viteza de circulatie e impusa de traseul drumului, respectiv sinuositatea lui, nu de calitatea asfaltului. Pe o scara de la 1-10 (1=defavorabil; 10=excelent) drumul e cam de 6-7. This post has been edited by Kojak: 15 Jun 2007, 23:45 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu inteleg ce importanta are de cand nu am mai fost; eu doar ti-am zis ca ma surprinde, la lipsa de interes a autoritatilor din RO fata de drumurile din tara asta, mai ales ca asta e mai mult turistic si fara prea mare trafic.
In caz ca nu am fost clar "Nu inteleg de ce daca tot va pierdeti cateva minute sa postati nu o faceti clar si explicit" era pentru postul lui kAndrei care e absolut neclar. Fiind mesajul anterior nu am dat citat. Numai bine! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
DeusX |
![]()
Post
#9
|
![]() Pilsener Group: Members Posts: 241 Joined: 19 March 06 ![]() |
Bucata de 38 km intre Lugoj si Caransebes e buna. In rest, va dau dreptate.
|
--------------------
-
-
-
- - Qashqai 1.3 140 (2018)
Micra 1.0 100 (2018) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 12:38 |