DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fara frane, Frane Dacia 1310

Mytilus
post 13 May 2007, 23:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 March 07




Am schimbat garniturile la pompa de frana, placutele,si garniturile la ferodouri.Am aerisito, si acum dupa o luna dupa ce am reparato pedala de frana este moale; ii fac cate 3 pedale ca sa franeze; dupa care revine iar; o apas pana in podea si nu face nimic.

This post has been edited by diaconuliviu: 14 May 2007, 07:15


--------------------
Dacia Berlina 1410 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 14 May 2007, 00:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




cu nivelul la lichidul de frana cum stai?...sa nu se piarda cumva..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 May 2007, 07:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Aeriseste din nou si urmareste unde ai aer in instalatie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 14 May 2007, 19:46
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ca sa nu mai deschid alt topic, postez si eu aici ( sper sa nu se supere initiatorul ).
Cam de vreo 3 -4 saptamani pedala prinde sub acceleratie ( apas pe frana, pe la jumatatea cursei parca ar avea o intentie sa ramana tare, dupa care se inmoaie si franele tin abia cand ajung in dreptul pedalei de acceleratie)
Initial am crezut ca sunt placutele de frana, care erau cam tocite, le schimbai azi, insa fara niciun rezultat.
Abia la a 3 pedala tine la jumatate ( nu stiu daca in situatii limita as mai avea timp sa fac 3 pedale ).
Totusi e bine ca inca tine jos ( rotile se blocheaza ), insa in vara trecuta franele imi tineau sus, iar acum dupa aproape un an tin jos, nu-i de-a buna.
Trebuie sa mentionez ca in instalatie am avut dot 4, si in iarna nivelul a cam scazut si am completat cu dot 3, sa fie asta cauza?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 14 May 2007, 20:53
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Pentru initiatorul acestui topic: daca nu ai aer in instalatie o posibila cauza,din pacate de foarte multi ignorata,ar fi nefunctionarea sistemului de autoreglare cu clicheti a sabotilor.Din descrierea ta cam asta ar fi:dupa ce sau pasuit sabotii nu a mai functionat acel mecanism, de aici si moliciunea pedalei.Poti proba cu frana de mana.Tragi frana de mana,dupa care apesi pedala cam la 10 secunde(in timpul asta se destind arcurile din cilindri)si ar trebui sa fie teapana.


Pt. EUROPE : ar fi cam aceeasi problema.Daca acest sistem de autoreglare functioneaza impecabil veti avea satisfactie garantata!
Asta e cea mai des intalnita cauza la asemenea simptome. Succes! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 14 May 2007, 21:11
Post #6


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Multumesc mult, nu m-am gandit la asta, sper ca saptamana asta sa-mi fac timp sa dau jos oalele si sa vad care-o treaba pe acolo.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 14 May 2007, 22:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Daca ai sistemul de reglare cu excentric nu e nevoie sa dai oalele jos.
Reglezi doar cu o cheie de 10.


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 20 May 2007, 18:27
Post #8


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Fara sa stiu ce sistem de reglare am , am dat oalele jos, de fapt doar una, cu ocazia asta m-am uitat si la saboti, care sunt buni zic eu. Nu erau urme de lichd pe la pistonase sau pe langa ferodouri. Am pus oala la loc am pus masina pe cric si am rotit de acel excentric in asa fel incat roata sa se miste liber.
Degeaba, nicio sansa, exact aceeasi poveste, la prima pedala ajung pana la podea cu ea, la a doua pedala imi tine la jumatatea cursei, putin mai jos, e aleatoriu.
Nivelul lichidului era putin peste maxim ( asta datorita noilor placute de frana ), pe care l-am ajustat.
Am incercat in mai multe moduri cu reglarea ferodourilor pe spate ( crezand ca voi ajunge la un rezultat ), insa la fel fara niciun rezultat.

Spre exemplu sambata ( cand ma duceam sa votez ) am apasat frana si am ajuns cu ea la podea fara ca masina sa incetineze simtitor. Aerisirea nu stiu cum s-o fac ca am observat ca am un stut rupt la etrierul dreapta fata.
Poate mai aveti voi idei ca eu nu mai am... Cum e posibil ca in 2 saptamani pedala sa se inmoaie cand eu n-am intervenit cu vreo reglare la sistemul de franare?

This post has been edited by EUROPE_: 20 May 2007, 18:31


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 May 2007, 18:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sa nu fie vre-o garnitura sparta in pompa de frana.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 May 2007, 18:55
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




incearca cu frana de mana trasa, si vezi ce cursa are pedala. Daca are o cursa mai mica decat de obicei, e din reglarea sabotilor spate, daca prinde tot jos...ai probleme la pompa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 20 May 2007, 19:21
Post #11


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Am incercat si cu frana de mana trasa, parca prinde ceva mai sus ( putin nu mult, probabil 1 cm ).
Oricum, nu-mi fac prea mari sperante, voi mai incerca saptamana viitoare reglarea ferodourilor pe spate si daca nu voi ajunge la vreun rezultat voi desface pompa. Am sa incerc si o aerisire.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aho
post 20 May 2007, 21:14
Post #12


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




Eu cred ca ai probleme cu garniturile din pompa. Daca nu iti curge pe nicaieri, dar scapa presiunea numai acolo poate sa fie problema. Poate gasesti un set de reparatie, e mai ieftin asa decat sa schimbi toata pompa.


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 28 May 2007, 21:31
Post #13


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pai sa va spun noutatile.
Sambata frana era moale, abia la 2-3 pedala prindea jos, dupa vreo 5 pedale am apasat mai tare pe pedala si s-a auzit un fasait, atunci mi-am dat seama ca mai mult ca sigur pompa pierde presiune.
Am fost la magazin, am cumparat garnituri pentru pompa simplu circuit, le-am inlocuit, am facut aerisirea asa cum mi-a spus @Fizz ( cu mai putin de 0,5 l de lichid de frana ), am reglat cursa libera a pedalei de frana, iar acum prinde sus, chiar foarte sus, nu trebuie sa apas decat 1 cm ca sa se intareasca pedala.
Cu siguranta aerul nu e scos 100 %, insa sunt foarte multumit de franele mele acum, pentru ca pot merge linistit si increzator in "fortele" masini.

Multumiri tuturor celor care au incercat sa ma ajute!


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 28 May 2007, 23:18
Post #14


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




si inca ceva... nu mai amesteca DOT 3 cu DOT 4!


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 29 May 2007, 17:57
Post #15


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




De ce? S-a mai discutat, e mai rau sa se amestece dot 3 sau 4 cu dot 5.
Si acum am observat ca s-ar putea sa fi pus tot dot 4 asta iarna, ca asa scrie pe eticheta lichidului de frana.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 13:34
Forum Renault