urla urla si iar urla
![]() ![]() ![]() |
urla urla si iar urla
dadu221 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
nu merita masina mea un casetofoon mai bun !!!!!!
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#4
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pozibil sa patineze ambreiajul, de aceea se tureaza si nu are vlaga.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
cstavaru |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
Pe langa ambreiaj s-ar putea sa ai si probleme cu directia ?
|
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|
hash |
![]()
Post
#6
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Daca iti "urla" motorul, inseamna ca ai aprinderea varza. De-aia nu-ti trage, si mai si trepideaza. Asa ca ia-ti bujii noi sau curata-le pe-alea vechi si fa-le distanta la 0,6; pune benzina de 98 daca asa iti cere in cartea masinii; ai sa consumi mai putina benzina. Schimba apoi platinile si regleaza aprinderea in regim dinamic, cum trebuie, cu lampa stroboscopica. Eventual pune-ti aprindere electronica, o sa te scuteasca sa tot schimbi platinile la fiecare mie de km. Mai ales ca vine toamna (ploi), o sa ti se "impuste" intr-o veselie. Posibil sa trebuiasca sa schimbi bobina de inductie, capacul de delcou (vezi contactele, sa nu fie capacul crapat), fisele, eventual uleiul, sa echilibrezi rotile (asta la urma). Ar tb ca daca te infigi in ea pe teren drept, pornind de pe loc sa poti "scartai" cauciucurile destul de frumos.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dyda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Cu roti de 165 nu vei avea demaraj competitiv si ca sa te convingi incearca sa impingi o masina cu roti de 155 si una cu roti de 165
Spui ca-ti urla motorul , pai zgomotul motorului ( detonatiei ) intr-o proportir considerabila este atenuat parca de esapament , unde nu spusesi nimic de el in ce stare este - a nu se confunda cu functionarera silentioasa , unde alti factori intra in competitie. Ia verifica o tira tot esapamentul si mai dai un semnal sa spui ce si cum. |
-------------------- Kox
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#8
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa este, o buna parte din zgomotul motorului este datorat esapamentului. plus ca daca este infundat/obturat, masina va merge mai greu (am observat asta dupa ce mi sa desfundat intermediara, spargandu-se
![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
parerea mea este ca toate astea se datoreaza discului de ambreaj care patineaza
se tureaza mult cand pleci de pe loc sau cand accelerezi mai brusc se tureaza motorul si masina tot nu prinde vitza ????? daca e asa de la disc este beleaua |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
Dyda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Un test f simplu si eficace ptr ambreiaj - nu implica costuri-
In treapta a patra se reduce viteza pina la 40Km/h dupa care se accelereaza brusc daca : motorul se tureaza si automobilul nu demareaza discul este uzat si necesita inlocuirea motorul incepe sa bilbie ( are tendinta de a se opri ) discul este in stare buna |
-------------------- Kox
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
da corect si foarte simplu de aplicat acest test
![]() |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa testezi ambreiaju` poti sa incerci sa "o pui" cu roata la o piatra sau o bordura (ca si cand ai incerca sa o urci pe piatra respect. bordura) sau trage frana de mana (daca tine, la a mea nu) si incearca usurel sa pleci. Daca se tureaza fara mari probleme si fara sa miste inseamna ca e de la ambreiaj.
===== Editat de moderator: Pentru ca esti nou pe forum, ti-am editat postul. Dar... pe acest forum NU se foloseste limbaj tip mirc!!! ![]() Data viitoare postul va zbura daca vei continua sa scrii in acelasi fel! ![]() |
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
parerea mea este ca a "obosit" motorul; chiar daca ai facut setul sa zicem recent, tot au ramas piese in miscare care datorita uzurii sa duca la aparitia zgomotelor: ex axul cu came, axul delco, rampa cu came, etc. Oboseala (adica uzura) motorului duce si la scaderea performantelor; in plus este posibil ca un set sa te lase chiar si la 10kkm din diferite motive: calitatea pieselor, montaj gresit, ungere defectuoasa, suprasolicitarea motorului.
Se mai pot adauga: angrenari defectuoase sau/si lipsa ulei in CV (tot o uzura de fapt) un reglaj prost al motorului (de ex. un avans exagerat duce la zgomote mari, altele decat eventuale detonatii); o slabire a tuturor imbinarilor elementelor proprii motorului, CV, caroserie, etc; P.S. ca o constatare personala, pe la 100~110 km/h cam "asa face toate" ptr. ca, cel mai probabil, se ajunge la o rezonanta; pentru vibratii verifica si daca ai rotile bine centrate This post has been edited by OCEBE: 18 Oct 2004, 13:14 |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:38 |